Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko siihen ohjelman loppuun laittaa niitä repeilyjen takia pilalle menneitä ottoja Kummelin tyyliin? Tai viimeistään sitten Olet mitä syöt -DVD:lle. Tuo tulee varmaan sitten P-Storeenkin myyntiin?No kyl niitä laineja joutuu joskus ottaa uudestaan, jos repee nauramaan kesken kaiken...
Meinaa mennä hiukan kaksimieliseksi nuo pullajutut, mutta koitetaan pysyä asiassa... Jos noin ajatellaan, että pullaa on pakko saada, mutta syödään vain yksi päivässä, niin eipä se normaalin pullan rasvamääräkään siinä tapauksessa mikään valtaisa olisi. Voisi jopa sanoa, että sillä ei käytännössä ole mitään merkitystä.Ja kuules, et ole poika mun pullia syönyt, joten äläpä arvostele. Kriitteset kuvaustiimiläisetkin ensin katsoivat nenän vartta pitkin, mutta söivät koko pellillisen loppujen lopuksi. Jos annoskoko pysyy kohtuudessa eli siinä yhdessä pullassa, niin ei se hiilarimäärä mikään valtaisa ole, varsinkin kun tää terveysterroristi lisää viel sinne lesettä ja kuitupitoisus hidastaa hh:n imeytymistä hieman. Vanhemmille ihmisille, jotka ovat tottuneet päivittäin päiväkahvit keittämään, se on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin kaupan viineri, jossa on 300-500 kcal!
Toki jos tilastoista katsotaan noita saantilähteitä, niin sitten ehkä. Mutta jos taas mietitään, että mistä niitä oikeasti kannattaisi ottaa, niin sitä ajatellen kyllä vieroksun tuota jatkuvaa margariinin suosittelemista. Kovetetut kasvirasvat ei kuitenkaan ole kovin hyvä juttu. Tokihan tuo on KTL:n linjan mukaista...Ja kyllä, se margariini on yksi tärkeistä hyvien rasvojen lähteistä suomalaisilla.
Niin ne on kuule kaikki exätkin (tosi söpöjä) luulleet ennen mua. Nimimerkillä 155-175cm on ollut naisissani (ah niin lukuisissa ja kauniissa :D) haitari.
Tohon että rahan takia ei tarvi hankkia niin ajattelitko sitten etsiä seuraavaksi jonkun köyhän vatipään?? Semmosen jolle kaikki asiat pitäis selittää moneen kertaa, päälausein ja puhua mahdollisimman hitaasti ja selkeästi artikuloiden?
Nuppu: "Huoh, otetaas vielä uudestaan, liika lyhyt hiilihydraatti ja kovat rasvat on pahasta"
Herra X jolla tekijä X: "siis hiilihytmikä??? Ei rasva ole kovaa, kivi on kovaa??"
Nuppu: "Siis sokeri on niinku hiilistä"
Herra X jolla tekijä X: "siis eix hiilillä lämmitetä vaan taloja???
http://www.subtv.fi/sivusto.shtml/kotimaiset_ohjelmat/jokainen_vieras_on_laulun_arvoinen/vieraat
tuolta kolmas ylhäältä on Nupun musavideo :o) Eikö tähän olisi sopinut paremmin semmonen "boys boys boys" tyylinen video jossa sie oisit bailannu bikineissä biitsillä ;) Nätti ääni, olis ehkä kandennu kirjoittaa vähän ylemmäksi koska sä et oo selvästikkään tottunut laulamaan alarekisteristä joka oli tosin vaan siin yhdes kohtaa - ei se falskisti mennyt mutta kuuli että rajoilla mentiin. kaiken kaikkiaan näin rokkibändin solistina ja 15 laulutuntia ottaneena kyllä tosta Magnan voi antaa.
Hei Nuppu! Tosi mukavaa että olet vaivautunut vastailemaan kaikille faneillesi tänne kaikkiin tärkeisiin asioihin. Sun ohjelma on tosi kiva kans vaikka en useinkaan pääse sitä katsomaan.
Sen mitä olen tätä ketjua välistä vilkuillut niin autot ja hauvat ovat sydäntäsi lähellä. Miten on lapsosten laita? En tiedä oliko jo mut sisso miten pitkä tää ketju on.
Hauskaa kesää!
Oon jopa pohtinut, että pitäisikö kohta pistää hakemusta vetämään Kolumbiaan tms. josta voisi ottaa jonkun pienen orpolapsen hyvään kotiin. Maailmassa on kuitenkin niin paljon lapsia, jotka tarvitsevat kotia... joten kun ei niitä itsenäisesti pysty hommaamaan, niin tekis edes jotain hyvää tällä planeetalla
On kai niitä orpolapsia Suomessakin?
Koskas me mennään sinne kahveelle Nuppu, niin saadaan muutama kahvikuva susta tänne?
No pistäppä kuule sitten mailia kun sopii, niin mennään valitsemaani kahvimestaan.
Taitaa mennä kyl juhannuksen jälkeiseen elämään, sillä to olen lähdössä Tukholmaan, josta palailen su ja sit ma ajelen jo Kuopion suunnille ja jussiksi Tahkolle...
Det passar bra och jag vil ta min kamera med mig. Mennään ennaltasovittuun mestaan ja ei huolta, en varmaan halua sinne häiriötekijöitä.Det ska jag göra :D Ja mestahan on jo valittu, mutta ajankohta tulee olemaan tietyistä syistä topsecret
Sen kyllä uskon. En mäkään todellakaan haluaisi mitään häiriötekijöitä, jos mä pääsisin Hannan kanssa kahdestaan viettämään laatuaikaa johonkin salaiseen mestaan.Mennään ennaltasovittuun mestaan ja ei huolta, en varmaan halua sinne häiriötekijöitä.
Pakkiksella varmaan kohta parveilee orpoja lapsia, jotka haluavat Nupun hoivattavaksi. 30+ vuotiaiden ikä tippuu alle kymmeneen ja avatareissa vilahtelee neekerilapsia.
Moikka Hanna.
Jos sä oikeasti haluat lapsen ja oot sen valmis yksin kasvattamaan, niin unohda noi adoptiot. Paljon helpommalla pääset, kun sovit vain mun kanssa paikan ja ajan, niin mä kyllä autan sua siinä ongelmassa. Ainoa ehto on, että mun ei tarvitse maksaa elatusmaksuja eikä osallistua sen lapsen kasvatukseen. Täytän ainakin pituuden ja absien puolesta kriteerisi ja olen muutenkin terve nuorimies. Ja koska säkin oot niin hedelmällisen näköinen, niin osumme varmasti kerralla. :D
.
Heheee Nice try.. Vaikka lapsen jaksaisin kasvattaa itse niin en sitten tiedä tuosta raskausajasta... Kuka mulle sitten hakisi jäätelöä keskellä yötä ja toisi voileipiä sänkyyn???
Taidan jättää väliin, mutta kiitokset tarjouksesta :D