Halme

Originally posted by 45shelley
Käviks tälle valkosella pahasti??Itse näin eilen tän kyseisen
pätkän ja väitän et neekerillä ei ollut muuta tarkoitusta kun
loukata/tappaa kaveri...mut neekerithän ovat tunnetusti
aivan eläimellistä porukkaa...

Ei jumalauta mitä tekstiä. "Kävikö sille pahasti?" Ei jesus, kyllä kai se nyt saatana osaa pitää huolen ittestään, se on ammatilais-tappelija, ei varmaan kaipaa sun huolenpitoo. Eihän ne tappelijat siellä voi joka iskun jälkeen katsoa että lähtikö toiselta taju, ja että uskaltaako vielä lyödä.

Nämä Toni da rookie ja 45shelly on aivan varmasti jotain 13-v sählynpelaaja-hemmoja, voisitte saatana mennä kotiin kasvaan ennenku tuutte tänne suu vaahdossa nolaan ittenne. :mad2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by toni da rookie
no mitä se meidän näsäviisas?

Tarpeeksi asiavirheelliseen tekstiin ei jaksa suhtautua kovin asiallisesti, varsinkaan kännissä. Lajit sekaisin, potkaisijat sekaisin, luunkatkontaa...

Mutta silti, suosittelen silmien avaamista jokaiselle joka näkee vapaaottelun luunkatkomisena. Ja jos luunkatkominen kiinnostaa niin kannattaa katsoa laskettelijoiden loukkaantumistilastoja.

On aina hauska seurata keskustelua vapaaottelusta ja muista vähän vähemmän tunnetuista kamppailu-lajeista joissa useimmilla ei ole mitään hajua mistä vaahtoavat. Imutetaan joku pätkä netistä ja ollaan aivan kauhuissaan kun siellä "vapaatappeluissa" ne lyövät ja potkivat toisiaan ja vielä ihan täysillä!

Itse pidän esim. lätkää ja futista huomattavasti vaarallisempina lajeina, loukkaantumisia tulee paljon enemmän kuin kamppailulajeissa.

Eikä sellainen edellämainittu sääriluun katkeaminen nyt niin tavatonta ole. Sattuu aina silloin tällöin jos esim. luuhun aiemmin tullut hiusmurtuma ei ole parantunut kunnolla ja uusi tälli samaan kohtaan tekee selvää jälkeä.

ps. Ei herneitä nenään. :p

Originally posted by Pontso
Ei jumalauta mitä tekstiä. "Kävikö sille pahasti?" Ei jesus, kyllä kai se nyt saatana osaa pitää huolen ittestään, se on ammatilais-tappelija, ei varmaan kaipaa sun huolenpitoo. Eihän ne tappelijat siellä voi joka iskun jälkeen katsoa että lähtikö toiselta taju, ja että uskaltaako vielä lyödä.

Nämä Toni da rookie ja 45shelly on aivan varmasti jotain 13-v sählynpelaaja-hemmoja, voisitte saatana mennä kotiin kasvaan ennenku tuutte tänne suu vaahdossa nolaan ittenne. :mad2:

mitä sä nyt sekoilet?kai sitä saa nyt kysyä että mitä sille kävi ku aika rajusti sai päihin,mitä se sua vituttaa?"suu vaahdossa nolaamaan ittenne"?nolasimme itsemme siis kun kysyttiin että miten sille kävi?ok.Ja kuka täällä on suu vaahdossa?ettet vaan olis sinä.enkä muuten pelaa sählyä enkä tajua miten se tähän liittyy??

ja kenen tässä kasvaa pitäs?toi sun teksti se täs aika lapsellista on

Originally posted by aidan
On aina hauska seurata keskustelua vapaaottelusta ja muista vähän vähemmän tunnetuista kamppailu-lajeista joissa useimmilla ei ole mitään hajua mistä vaahtoavat. Imutetaan joku pätkä netistä ja ollaan aivan kauhuissaan kun siellä "vapaatappeluissa" ne lyövät ja potkivat toisiaan ja vielä ihan täysillä!

Itse pidän esim. lätkää ja futista huomattavasti vaarallisempina lajeina, loukkaantumisia tulee paljon enemmän kuin kamppailulajeissa.

Eikä sellainen edellämainittu sääriluun katkeaminen nyt niin tavatonta ole. Sattuu aina silloin tällöin jos esim. luuhun aiemmin tullut hiusmurtuma ei ole parantunut kunnolla ja uusi tälli samaan kohtaan tekee selvää jälkeä.

ps. Ei herneitä nenään. :p

niin siis ei mulla oo mitään sitä vastaan että ne hakkaa ja potkii täysillä.mun pointti oli se että tahallaan aiheutetaan esim.tajuttomalle mahollisimman paljon vammaa vaikka tiedetään että toinen on jo tajuton.ja sit nää käden katkomiset ku tuomari on puhaltanu jo pilliin.

Originally posted by Pontso

:lol2: :lol2: Hyvä ettei ne kaipaa mun huolenpitoo!!!:lol1:

niin siis ei mulla oo mitään sitä vastaan että ne hakkaa ja potkii täysillä.mun pointti oli se että tahallaan aiheutetaan esim.tajuttomalle mahollisimman paljon vammaa vaikka tiedetään että toinen on jo tajuton.ja sit nää käden katkomiset ku tuomari on puhaltanu jo pilliin.

Vapaaottelussa vastustajan tahallinen vahingoittoittaminen on kiellytty. Sitä sääntöä rikotaan äärimmäisen harvoin. Aivan toista maata on esimerkiksi jääkiekko, ei kaivanne selittelyitä. Käsiä en muista nähneeni katkaistun yhtään, en ennen enkä jälkeen keskeytyksen. Ja tuosta sun teksitistä saa sen kuvan että sitä tapahtuisi paljonkin, luetteleppa kaikki mitä tiedät. Tosin en ole vielä nähnyt edes sataa kilpailua, ehkä sulla on parempaa tietoa (kuulemma Kazaalla löytyy tosi paljo kivoja pätkiä). Tasan sama pätee tuohon "maksimaalisen vahingon tuottamiseen tajuttomille". Luetteleppa kaikki ne matsit joissa on tajuttomia myllytelty, jään innolla odottamaan vastauksia.

onhan niitä että on tajuttomaa myllytetty, pari osumaa vahingossa, mutta ei tarkoituksella. Mikä hel*etti sakilla on moralisoida vapaa-ottelua, jos kerran ite tykkäävät katella niitä kazaalta sun muut. Ei niitä sinne häkkiin kukaan pakota, ite ne sinne kävelee.

Originally posted by NHB
Luitahan lajissa ei juurikaan katkeile. Pitäisi nyt sen verran tietää että nivelen yliojentuminen ei ole sama asia kuin luun katkaiseminen. Roycella oli syynsä tekoon, vastustaja puri samassa matsissa aikaisemmin. Jos ei reilu kamppailu kiinnosta niin pieni muistutus siitä on aivan paikallaan. Akat ja akkamaiset miehet kuuluu jonnekkin muualle kuin vaparikehään.

Jos et tappele kuin mies niin silloin suutun kunnolla, kuten joku viisas on todennut

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että nimenomaan luu meni poikki tuossa tilanteessa, koska ei tuossa kyynärvarren puolivälissä juurikaan niveliä ole.

Originally posted by NHB
Vapaaottelussa vastustajan tahallinen vahingoittoittaminen on kiellytty. Sitä sääntöä rikotaan äärimmäisen harvoin. Aivan toista maata on esimerkiksi jääkiekko, ei kaivanne selittelyitä. Käsiä en muista nähneeni katkaistun yhtään, en ennen enkä jälkeen keskeytyksen. Ja tuosta sun teksitistä saa sen kuvan että sitä tapahtuisi paljonkin, luetteleppa kaikki mitä tiedät. Tosin en ole vielä nähnyt edes sataa kilpailua, ehkä sulla on parempaa tietoa (kuulemma Kazaalla löytyy tosi paljo kivoja pätkiä). Tasan sama pätee tuohon "maksimaalisen vahingon tuottamiseen tajuttomille". Luetteleppa kaikki ne matsit joissa on tajuttomia myllytelty, jään innolla odottamaan vastauksia.

gaah...ei niitä kyllä montaa matsia ole varmaan missä tajuttomia on myllytetty..olet oikeassa.mutta sitäkin tapahtuu joskus sitä tahallista vahingoittamista(enkä tarkoita tällä esim.tavallista lyöntiä tai potkua turpaan)eikä se ole sen lajin vika eikä vika ole säännöissä.vaan niissä muutamassa ottelijassa.

Originally posted by nikke1
onhan niitä että on tajuttomaa myllytetty, pari osumaa vahingossa, mutta ei tarkoituksella. Mikä hel*etti sakilla on moralisoida vapaa-ottelua, jos kerran ite tykkäävät katella niitä kazaalta sun muut. Ei niitä sinne häkkiin kukaan pakota, ite ne sinne kävelee.

en moralisoi edelleenkään vapaa-ottelua

Ja sieltä tuli totuus :D

oho kiinni jäin

heitin ton kyllä sille jonkun heittämälle kuvalle, mikä on näemmä poistettu.

joo toni tarkoittanee tuota Knockouts from the UFC Highlights - 1:36 videota joka on downattavissa sherdogista, videon eka matsi. ei käy valeeta kaveria kateeks...

pahan näkösiä on myös ne tyrmäykset joissa toinen tipahtaa suoraan, lötkönä maahan. taju on pihalla ja kunnolla.

Edit: näemmä olin jo myöhässä matsin tunnistamisessa :)

Originally posted by nikke1
heitin ton kyllä sille jonkun heittämälle kuvalle, mikä on näemmä poistettu.

joo kyllä mä sen tiesin..näin kyllä sen kuvan yyhyhyhyh

On muuten hienot sivut!!!Eikä tuo Halme muutenkaan hassumpi pakkaus ole....:hmmm:

Originally posted by Sanniella
On muuten hienot sivut!!!Eikä tuo Halme muutenkaan hassumpi pakkaus ole....:hmmm:

sanniella ja halmeen toni yhteensoppiin huomenna pistetään pussaus koppiin..:lol1: tsoukki tsoukki

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom