Halme

Itse ainakin voin tunnustaa, että olisin äänestänyt Halmetta, mikäli se olisi ollut mahdollista. Kuitenkin annoin välillisen ääneni Halmeelle.

Halme puhui niistä asioista, joihin halusin muutosta. Rikollisten tuomioihin, huumeongelmasta, maahanmuuttopolitiikkaan, sos. pummeihin, sotaveteraanien oloihin, jne. Jos se tekee minusta huonon ihmisen, että kannatin Halmetta vaatiessani sotaveteraaneille parempia oloja sos.pummien ja tulevaisuuden moniosaajien ja työvoimapulan paikkareiden kustannuksella, niin leimatkaa lähiöbaarikärpäseksi ja tulkaa perkele vaikka kivittämään. Minä ainakin edelleen ylpeänä sanon, että halusin, ja haluan edelleen muutosta näihin epäkohtiin. Miettikää te kermaperseet saatteko suomeen EU:n elintarvike- vai kemikaaliviraston, ja muita elämää liikuttavia ja laajempia asioita.

Olisiko minun pitänyt tietää Halmeen orastavasta alkoholi- ja huumeongelmasta päätöstä tehdessäni?

Totta, halme puhus paljon niistä asioista josta jengi halus kuulla. Noh kun sitten valittiin ainoa saavutus oli....joku juttu. En tiedä.

Joskus pidin halmetta show - ja sanojensa mittaisena miehenä mutta kyllä sekin on mennyt mun silmissä. Mikä ihmeen kateellisuus juttu aina tarvii ottaa esiin. Siis olen katellinen kimi räikköselle tai adrian brodylle koska niillä on ihanat vaimot:D MUTTA en nyt oikeen ymmärrä mistä olisin halmeelle katellinen?

Ja toi kemikaalivirasto tuo about 500 työpaikkaa suomeen...mun mielestä se o hieno juttu joten ota vähä selvää asiosta:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halme ei ole tehnyt paljoakaan Suomen hyväksi, paitsi sai uutta näkyvyyttä suomalaiselle ammattinyrkkeilylle.

Mutta kateelliset jatkakoon Halmeen elämän morkkaamista.

Minua ainakin hävetti ihan saatanasti kun Eurosportin selostaja nauroi ääneen Halme-Kingbo ottelun televisioinnissa.Niin ja minua hävetti suomalaisen ammattinyrkkeilyn puolesta.

n00kie keksin paljonkin asioita mistä te voitte olla kateellisia halmeelle... Oikeesti en tajua tota ylenpalttista dissaamista.

Halme on hölmöillyt paljon kännissä, huumeiden vaikutuksen alaisena ammuskellut aseella jne.

Mutta lukekaapas pakkiksen tunnustukset topikkia, aijai, siellä on hakattu isiä ja äitejä, ajettu kännissä kaverit kyydissä autoa alaikäisenä, jääty roinan salakuljetuksesta kiinni, on ollu luvattomia aseita, kokeiltu huumeita, hölmöilty kännissä, varastettu ja pahoinpidelty.

Mitä tommosseet ihmiset on arvostelemaan muita ketä on tehnyt samoja juttuja ?

Ja jos mietitään, veikkaan että aika monikin on kateellinen jo sille että halme saa yhen eduskuntakauden jälkeen 3000e eläkettä, mitä te ette tule saamaan.

Ja te halmeen dissaaajat ette varmasti tule saavuttamaan ees puolia siitä mitä se on tehnyt nyt jo. Pääsemään eduskuntaan, leffaan, tekeen kirjoja, SM tasolle nyrkkeilyssä, Amerikan mestariksi tms. Ja viellä niin ettei oo isukki ja mamma kustantanu kaikkea ja ostanut pojalleen.

Ennemmin dissaisin räikköstä kun halmetta, halme on saanut jotain aikaan, mitäs räikkönen on tehnyt? Seki tienaa jo sen verran rahaa, että vois pyyhkiä perseensä niillä. Aivan tajuttoman turha ihminen mitä se tekee muutakun pröystäilee rahoillaan ja ostaa miljoonien taloja ja pyörii uutisissa ja lehden otsikoissa ku oli taas kännissä stripannut jossain...

Mitä tommosseet ihmiset on arvostelemaan muita ketä on tehnyt samoja juttuja ?

Ja jos mietitään, veikkaan että aika monikin on kateellinen jo sille että halme saa yhen eduskuntakauden jälkeen 3000e eläkettä, mitä te ette tule saamaan.

Ja te halmeen dissaaajat ette varmasti tule saavuttamaan ees puolia siitä mitä se on tehnyt nyt jo. Pääsemään eduskuntaan, leffaan, tekeen kirjoja, SM tasolle nyrkkeilyssä, Amerikan mestariksi tms. Ja viellä niin ettei oo isukki ja mamma kustantanu kaikkea ja ostanut pojalleen.

Tuo on niinku niin juntti argumentti ettei halmetta saisi dissata sen takia ettei itse ole saanut yhtä paljoa aikaa. Täällä on myös esimerkiksi Tarja Halosta arvosteltu aika usein ja kuinka moni Halosen kannattaja on lähtenyt argumentoimaan "oletko itse saanut yhtä paljon aikaan kuin Halonen"

Ainakin itse haluaisin pitää oikeuden itselläni arvostella maan johtoa ja myös niitä henkilöitä, jotka ovat saaneet enemmän aikaan kuin minä. Sillä poikkeuksetta maan johdossa olevat henkilöt ovat saaneet enemmän aikaan kuin normaali pulliainen ja useiden Halmeen kannattajien mielestä ilmeisesti sitten koko maasta löytyy vaan kourallinen ihmisiä jotka saavat arvostella maan johtoa? Vai onko Halme sitten jotenkin erityisasemassa tämän suhteen eikä häntä saa arvostella muut kuin ne jotka on saaneet enemmän aikaan kuin Halme?
:david:

Tuo on niinku niin juntti argumentti ettei halmetta saisi dissata sen takia ettei itse ole saanut yhtä paljoa aikaa. Täällä on myös esimerkiksi Tarja Halosta arvosteltu aika usein ja kuinka moni Halosen kannattaja on lähtenyt argumentoimaan "oletko itse saanut yhtä paljon aikaan kuin Halonen"

Ainakin itse haluaisin pitää oikeuden itselläni arvostella maan johtoa ja myös niitä henkilöitä, jotka ovat saaneet enemmän aikaan kuin minä. Sillä poikkeuksetta maan johdossa olevat henkilöt ovat saaneet enemmän aikaan kuin normaali pulliainen ja useiden Halmeen kannattajien mielestä ilmeisesti sitten koko maasta löytyy vaan kourallinen ihmisiä jotka saavat arvostella maan johtoa? Vai onko Halme sitten jotenkin erityisasemassa tämän suhteen eikä häntä saa arvostella muut kuin ne jotka on saaneet enemmän aikaan kuin Halme?
:david:
erittäin hyvin sanottu:kippis1:

Tää kateellisuus-argumentti tuppaa aina tulemaan esiin tän tyylisissä keskusteluissa. Sen esittäjät vaan harvoin funtsii sitä siltä kannalta, että kaikilla ei oo lähtökohtaisesti tavoitteena tulla kuuluisaksi ja saada asioita aikaan esim. Halmeen tavoin.

Totta kai sitä voi olla Halmeen saavutuksista kateellinen, mutta näkeehän sen että Halmeella on paljon ongelmia elämässään. Kyseessä on mies jolla on mahdollisesti aika pahojakin mielenterveydellisiä ongelmia ja hoitoonhan sen pitäis päästä. Myötätunto ja sääli tulee tämmösissä tapauksissa itselläni ainakin kyseeseen, eikä kateellisuus. Aina ei toki mikään näistäkään.

Totta, halme puhus paljon niistä asioista josta jengi halus kuulla. Noh kun sitten valittiin ainoa saavutus oli....joku juttu. En tiedä.

Sitä kutsutaan politiikaksi. Sitten kun uskaltaa vielä heittää muutaman perkeleen puheen perään niin homma on bueno.

Mä vielä jollain tasolla ymmärrän miten Halmetta on voitu äänestää, koska hänet nähtiin suoraselkäisenä ja sanansa mittaisena miehenä. Tosin hänen vaalilupaukset oli todellista populismia "poistan huumeet Suomesta". Ei tarvitse olla rakettitieteilijä ymmärtääkseen, että nuo lupaukset on :anssi:. Miten voi edes mennä tuommoisia ääneen sanomaan? vaihtoehtoja on kaksi
a) Mies ei todellakaan tiedä miten valtio toimii.
b) Mies on älykkyydeltään kumisaappaan tasoa.

kumpi jompi, jompi kumpi, mutta eduskunta ei ole oikea paikka.

Menee vuosi pari ja mies kärähtää itse vauhdista, syö lääkkeitä ja ottaa viinaa, ammuskelee laittomalla aseella, jne . wtf??. Ja vielä joku jaksaa puolustella väsyneillä "Halme on saanut enemmän aikaan kun muut" höpötyksillä. Eikös Halme ole aika pitkälti juuri sitä kuonaa, josta hän lupasi Suomen vapauttaa?

Tosin hänen vaalilupaukset oli todellista populismia "poistan huumeet Suomesta".

Ehkä Halme tarkotti että se poistaa huumeet omaan nokkaansa? No eipä onnistunut sekään, vaikka yritys oli kyllä hyvä.

Mä vielä jollain tasolla ymmärrän miten Halmetta on voitu äänestää, koska hänet nähtiin suoraselkäisenä ja sanansa mittaisena miehenä. Tosin hänen vaalilupaukset oli todellista populismia "poistan huumeet Suomesta". Ei tarvitse olla rakettitieteilijä ymmärtääkseen, että nuo lupaukset on :anssi:. Miten voi edes mennä tuommoisia ääneen sanomaan? vaihtoehtoja on kaksi
a) Mies ei todellakaan tiedä miten valtio toimii.
b) Mies on älykkyydeltään kumisaappaan tasoa.

kumpi jompi, jompi kumpi, mutta eduskunta ei ole oikea paikka.

Menee vuosi pari ja mies kärähtää itse vauhdista, syö lääkkeitä ja ottaa viinaa, ammuskelee laittomalla aseella, jne . wtf??. Ja vielä joku jaksaa puolustella väsyneillä "Halme on saanut enemmän aikaan kun muut" höpötyksillä. Eikös Halme ole aika pitkälti juuri sitä kuonaa, josta hän lupasi Suomen vapauttaa?

Näinhän tässä kävi, kuten pelättiin jo oikeesti etukäteenkin. Halmella meni niin sanotusti pönttö pahasti sekasin tossa mylläkässä. Ei noita 'lupauksia' tietenkään tosissaan otettu, mieshän oli vaan 0,5% eduskunnasta. Ei siinä mitään voi luvata, mutta mahdollisuus haluttiin kaverille antaa. Muistetaan nyt että monien hyvienkin asioiden puolesta mies aikanaan sinne valittiin. Ei ryyppäämään, riehumaan eikä sairaslomalle.

Kuten sanoin, nyt suomennettuna: "ota itse selvää, jos et oikeasti tiedä".

Älä selittele. Olen melko tarkkaan perillä kansanedustaja Halmeen saavutuksista ja lukuunottamatta ehkä sotaveteraanien hautapaikoista esittäämäänsä mielipidettä ei niissä ole mitään jälkipolville kirjattavaa. Lisäksi mies on ollut mm. viinalla ja pillereillä aiheutetun aivovaurion ja alkoholismin vuoksi poissa eduskuntatyöstä käytännössä viimeiset 3 vuotta. Missä välissä sankarisi on nuo teot Suomen hyväksi ehtinyt tehdä?

Jos sulla on jotain positiivista lisättävää niin kerro vai oletko niitä vähän yksinkertaisia poikia, jotka antaisivat kuningas Halmeen painaa itseään vaikka hanuriin, mutta koska tekijä olisi niin vitun kova jätkä ja tunnettu heteromies niin kaikki homosteluun viittaava olisi vain kateellisten panettelua ja kukaan netissä siitä anonyyminä mussuttava räkänokka ei varmana uskaltaisi mennä huomauttamaan asiasta Tonylle face-to-face.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom