- Ikä
- 42
Itse ainakin voin tunnustaa, että olisin äänestänyt Halmetta, mikäli se olisi ollut mahdollista. Kuitenkin annoin välillisen ääneni Halmeelle.
Halme puhui niistä asioista, joihin halusin muutosta. Rikollisten tuomioihin, huumeongelmasta, maahanmuuttopolitiikkaan, sos. pummeihin, sotaveteraanien oloihin, jne. Jos se tekee minusta huonon ihmisen, että kannatin Halmetta vaatiessani sotaveteraaneille parempia oloja sos.pummien ja tulevaisuuden moniosaajien ja työvoimapulan paikkareiden kustannuksella, niin leimatkaa lähiöbaarikärpäseksi ja tulkaa perkele vaikka kivittämään. Minä ainakin edelleen ylpeänä sanon, että halusin, ja haluan edelleen muutosta näihin epäkohtiin. Miettikää te kermaperseet saatteko suomeen EU:n elintarvike- vai kemikaaliviraston, ja muita elämää liikuttavia ja laajempia asioita.
Olisiko minun pitänyt tietää Halmeen orastavasta alkoholi- ja huumeongelmasta päätöstä tehdessäni?
Totta, halme puhus paljon niistä asioista josta jengi halus kuulla. Noh kun sitten valittiin ainoa saavutus oli....joku juttu. En tiedä.
Joskus pidin halmetta show - ja sanojensa mittaisena miehenä mutta kyllä sekin on mennyt mun silmissä. Mikä ihmeen kateellisuus juttu aina tarvii ottaa esiin. Siis olen katellinen kimi räikköselle tai adrian brodylle koska niillä on ihanat vaimot:D MUTTA en nyt oikeen ymmärrä mistä olisin halmeelle katellinen?
Ja toi kemikaalivirasto tuo about 500 työpaikkaa suomeen...mun mielestä se o hieno juttu joten ota vähä selvää asiosta