Halme

Originally posted by toni the rookie
niin tais olla se toinen isku se mistä lähti taju...ja kyllä se naapuri sen huomas mutta päätti lyödä vielä ainakin 5 kertaa ohimoon..typerää

Te puhutte nyt Supermanin kanssa ihan eri matsista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by nikke1
Todellakin UFC turnausten taso laski selvästi kun niihin otettiin aikarajoitukset ja painoluokat, tason laskusta ja UFC kiinnostavuudesta kertoo sekin että Royce Gracie jättäytyi pois niistä.

Miten sen nyt ottaa, nykypäivänä matsaajien taso on huomattavasti kovempi kuin Roycen suurenden aikoina. Alkuaikojen matsit oli kyllä mielenkiitoisia ja viihdyttäviä mutta monesti hyvin epätasaisia. Roycen pois jäämiselle voi olla muuten pari muutakin syytä kuin ns. tason lasku. Milloinkas Royce on voittanut viimeksi...

huhhuh hain just kazaalla ultimate fighting great knockouts videon...tsiisus en kyllä menis noitten kans kehään..sitä en tajua että pitääkö toista hakata ohimoon kyynärpäällä vielä sillon kun toinen on tajuttomana????

Lajissa sääntöjen mukaan. Ja jos joskus olisit kokenut adrenaliiniryöpyn veressäsi niin ymmärtäisit sen jos pari ylimääräistäkin iskua saattaa irrota. Toki toisille saattaa käydä adrenaliinin kanssa niinkin että ei saa itsestään irti oikein mitään, polvet menee vaan velliksi ja keho ei tottele aivoja.

Originally posted by Longsword
Oli mielenkiintoista että noissa painoluokattomissa otteluissa usein yksi pienimmistä kavereista lopulta voitti. Tekniikka-etu varsinkin Gracieilla oli hirmuinen, nykyään tasoittunut. Nykyään Mark "Specimen" Kerrin tai Mark Colemanin kaltaiset järrit alkavat jo dominoida.
http://vale-tudo.hypermart.net/coleman.gifkin

Oli se kyllä mukava katsoa kun Royce, jonka kuva löytyy sanakirjassa sen vinkuheinän alta, tulee ja voittaa kaikki. Roycen jälkeen tuli painojoiden (Kerr/Colemann) aikakausi. Nykyisin on jo eri miehet jotka dominoi. Tai oikeastaan ainoa kaveri joka Dominoi on Minotauro, joka taasen näyttää aika laihalta kaverilta (105 kg/190,5cm). Ainakin jos vertaa Bob Sappiin (159kg/190,5cm/10%bf), jonka Mino voitti hiljattain
http://www.sherdog.com/viewpics.cfm?pic=/pictures/pride20/pride20_02_11.jpg

niin tais olla se toinen isku se mistä lähti taju...ja kyllä se naapuri sen huomas mutta päätti lyödä vielä ainakin 5 kertaa ohimoon..typerää

Kyllä, toisella lähti taju. Mutta sitäpä ei välttämättä huomaa aivan samalla hetkellä, varsinkin jos on selin sihen nähden jota lyö. Kannattaa huomata että Remco ilopetti itse lyömisen ennen kuin tuomari kerkisi paikalle tai pyyhe lensi kehään. Mun mielestä erittäin humaani ele oli myös katsoa tuomaria heti sen jälkeen kun oli huomannut vastustajan nukahtaneen. Alkuaikoina se oli kaikille (paitsi brasseille) vähän uutta ja tuomaritkaan ei välttämättä olleet oikein juonessa mukana.

Vähän off-topic, mutta onko noissa matseissa ollenkaan doping-testausta, vai saavatko ottelijat roinata ihan rauhassa?

Originally posted by NHB
Kyllä, toisella lähti taju. Mutta sitäpä ei välttämättä huomaa aivan samalla hetkellä, varsinkin jos on selin sihen nähden jota lyö. Kannattaa huomata että Remco ilopetti itse lyömisen ennen kuin tuomari kerkisi paikalle tai pyyhe lensi kehään. Mun mielestä erittäin humaani ele oli myös katsoa tuomaria heti sen jälkeen kun oli huomannut vastustajan nukahtaneen. Alkuaikoina se oli kaikille (paitsi brasseille) vähän uutta ja tuomaritkaan ei välttämättä olleet oikein juonessa mukana.

sori nyt vaan mutta et puhu samasta matsista mun kanssa...se matsi mista mä puhun on se missä se naapuri hakkaa sitä valkoihosta ei valkoihoinen neekeriä...

Originally posted by NHB

ja se ei ollu selin sitä päin vaan sen sylissä...ja ja kun se huomas et kaveri otti lukua niin eikun kyynärpäätä äkkiä niinkaun ku ehtii ennen ku tuomari tulee väliin

ja se ei ollu selin sitä päin vaan sen sylissä...ja ja kun se huomas et kaveri otti lukua niin eikun kyynärpäätä äkkiä niinkaun ku ehtii ennen ku tuomari tulee väliin

Aaa, tarkoitat Pat Smith vs. Scott Morris matsia. Siinä Smith iskee todella kauan ja ihan tarpeetta. Yhessä vaiheessa Morrisilta lentää hammassynditkin pois ja taju on lähtenyt jo ajat sitten.

tän jälkeen en enää sano mitään tästä matsista...neekerillä tai jos ei naapuri nin saakelin tumma ainakin...on musta puku ja selässä lukee jotain keltasella.ja sillä ei ole kenkiä.sit se pitää sitä valkosta kaveria sillai lukossa että se valkosen yläruumis on sen tumman vatsan päällä ja ja se tumma pitää sen toista kättä jaloilla kiinni ja toista toisella kädellään.valkosella on mustat shorsit missä lukee jotain perseessä valkosella ja mustat kengät.ja toisessa polvessa musta side..joko kaikki tietä mistä puhutaan??luulenpa että superman77 tietää.

Niin käsittääkseni suhtautuminen tämän lajin "raakuuteen" muuttui siinä jossain kolmannen ja neljännen skaban hujakoilla. Toi kisa missä Pardoel mättää maassa kyynärpäällä thanyrkkeijää päähän oli niitä alkupään matseja missä kai tarkoitus oli että luita katkeilee ja saattaa tulla ruumiitakin. Törkeä teko oli kanssa samassa kisassa Royce Gracien toimesta katkaistu käsi, vaikka vastustaja oli jo taputtanut luovutuksen merkiksi.

Tuli tuosta raajojen katkomisesta mieleen yksi kazaalla löydetty video (faces of death) tai joku sellainen niin siinä kanssa joku naapuri potkaisee joltain tyypiltä jalan poikki aika näyttävästi. Eikä mulla muutenkaan ole oikeastaan mitään tuota lajia vastaan mutta kuitenkin rajansa kaikella. Eikä se ole enää edes miellyttävää katseltavaa jos jätkää paloitellaan kuin risukasaa.

Alkuperäiseen kysymykseen...

Tosta löytyy uuden kotisivun "runko"... Linkeistä ei löydy vielä mitään. Ihan komee avausruutu - täytyy myöntää!

http://www.tonyhalme.net/index2.htm

Sivut pitäs avautua näemmä 4.2.

Originally posted by farmiankka
alkupään matseja missä kai tarkoitus oli että luita katkeilee ja saattaa tulla ruumiitakin. Törkeä teko oli kanssa samassa kisassa Royce Gracien toimesta katkaistu käsi, vaikka vastustaja oli jo taputtanut luovutuksen merkiksi.

Luitahan lajissa ei juurikaan katkeile. Pitäisi nyt sen verran tietää että nivelen yliojentuminen ei ole sama asia kuin luun katkaiseminen. Roycella oli syynsä tekoon, vastustaja puri samassa matsissa aikaisemmin. Jos ei reilu kamppailu kiinnosta niin pieni muistutus siitä on aivan paikallaan. Akat ja akkamaiset miehet kuuluu jonnekkin muualle kuin vaparikehään.

Jos et tappele kuin mies niin silloin suutun kunnolla, kuten joku viisas on todennut

Originally posted by Rebel
Tuli tuosta raajojen katkomisesta mieleen yksi kazaalla löydetty video (faces of death) tai joku sellainen niin siinä kanssa joku naapuri potkaisee joltain tyypiltä jalan poikki aika näyttävästi. Eikä mulla muutenkaan ole oikeastaan mitään tuota lajia vastaan mutta kuitenkin rajansa kaikella. Eikä se ole enää edes miellyttävää katseltavaa jos jätkää paloitellaan kuin risukasaa.

Ettei vaan kyseessä olisi semmonen näyte POTKUNYRKKEILYÄ jossa tumma kaveri torjuu vaaleaman ottelijan reiteen suunnatun alapotkun? Potkaisijan sääri siinä sitten napsahtaa poikki, ihan niinku vahingossa. Oletko nähnyt sen kuvan jossa jonku kyykkääjän sääri on katkennut kesken noston? Jos olet niin taidat olla myös kyykkäämistä vastaan. Ja laskettelu se vasta raakalaismaista onkin, sääriä katkeilee tämän tästä ja laskijoita kuolee kymmenittäin, joka vuosi. Hui kauheeta. Kyllä se on parempi kun kaikki kamppailu ja voimailu kielletään ja siirrytään lajeihin joita on ah niin ihana katsella. Olisiko esim. keilaus mukavan rauhallista katsottavaa?

Käviks tälle valkosella pahasti??Itse näin eilen tän kyseisen
pätkän ja väitän et neekerillä ei ollut muuta tarkoitusta kun
loukata/tappaa kaveri...mut neekerithän ovat tunnetusti
aivan eläimellistä porukkaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom