Halme

Kostaja X:llä on hyviä pointteja, mutta vasta-argumentteja löytyy aina.

Miksi suomalaiset firmat palkkaisivat koulutettuja maahanmuuttajia/pakolaisia, joiden kielitaso on surkea. Itse työskentelen päivittäin kyseisten ihmisten parissa ja voin mainita tuskan olevan joskus hyvin suuri kun yrittää saada selvää suomenkielestä tai sitten englannista. Haluaisitko sinä heitä esimerkiksi poliisiksi?

Suomessa on 7-8% työttömänä (muistaakseni). Alipalkattuja työpaikkoja olisi tarjolla, mutta kuka järkevä ihminen sellaisen ottaa. Suomalainen tai maahanmuuttaja/pakolainen? Kumpikin saa tukia enemmän kuin yhdestä alipalkatusta työstä. Eiköhän olisi tärkeintä saada melkein kaikki suomalaiset töihin ennenkuin yritetään hommata ulkomaalaistatyövoimaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tony Halme Suzukin ratissa http://www.koeajo.tv/index.php?id=464&start=60

Tuo sama takki taisi olla Halmeella jo Kolmas pyörä -ohjelman aikana :lol:

Kyllä änkyttää Halme jo tossa niin paljon, että on varmasti vetäny muutakin kun pulkkaa...

Ja siitä kun joku aiemmin pisti Halmeesta noita linkkejä tonne Youtuben sivuille. :D Kyllä on ärsyttävä kattoo, kun äijällä ei ole ei minkään näkösiä näyttelijän lahjoja.

Neutraali : tiedätkö onko toi joku ohjelma mistä noi pätkät on ku noita on niin pirusti ? Joku kolmas pyörä tms ?

Kyllä änkyttää Halme jo tossa niin paljon, että on varmasti vetäny muutakin kun pulkkaa...

Änkyttää?Tuolla tyylillähän se on puhunut iät ja ajat.Onko muka vetäny?

Kyllä on ärsyttävä kattoo, kun äijällä ei ole ei minkään näkösiä näyttelijän lahjoja.

Onko se joskus väittäny että sillä ois?Tietääkseni hän ei mikään elokuvatähti olekaan...

Änkyttää?Tuolla tyylillähän se on puhunut iät ja ajat.Onko muka vetäny?

Onko se joskus väittäny että sillä ois?Tietääkseni hän ei mikään elokuvatähti olekaan...

Ei ole puhunu aina noin. Ihan selvästi sen jälkeen on ruvennu änkyttämään sanojaan, kun ammuskeli siellä kotonaan ja oli huumeissa sun muissa.

Ei ole varmaan väittäny. Mutta ärsyttävää kattoa silti. Kirjassaan kyllä hehkutti kovasti olleensa ties mikä Hollywood-näyttelijä kun näky Die Hard 3:ssa minuutin.

Ei ole puhunu aina noin. Ihan selvästi sen jälkeen on ruvennu änkyttämään sanojaan, kun ammuskeli siellä kotonaan ja oli huumeissa sun muissa.

Totta. Lisäksi ton asejupakan jälkeen on alkanut tunkea 'että' sanaa joka paikkaan.

No ei kai toi ny ole Halmeen vika, jos pykälät sallii eläkkeen. Kyllä minä ottaisin tuollaisen eläkkeen, jos siihen olisi mahdollisuus.

Mä haluaisin myös tietää miksi se Halme alunperin pääsi eduskuntaan.

Edit. suoraselkäisenä miehenä Halme varmasti kieltäytyy :lol2:

No ei kai toi ny ole Halmeen vika, jos pykälät sallii eläkkeen. Kyllä minä ottaisin tuollaisen eläkkeen, jos siihen olisi mahdollisuus.

niin, no monessa firmassa toi olis potkittu jo 1 kk jälkeen helvettiin...mutta ei tietenkaan EDUSKUNNASSA...jossa siis ollaan edustamassa suomen kansaa...PERUSSUOMALAISIA hahehhae :D

PS. :eek:

totuuden nimissä halme joutaakin eläkkeelle nykykunnossaan. pälli eläkkeelle. nookie se ketkä tuota on äänestänyt on aika turha syytellä, koska mies muuttui todella dramaatiisesti tuon onnettomuuden jälkeen. jos se tossa kunnossa mitä se nyt on, olisi pyrkinyt eduskuntaan niin haaveeksi olisi jäänyt.

En tiedä nykyisen loman syistä, mutta jonkinlaisen pysyvän aivovaurion hän aikoinaan sai alkoholin, pillereiden ja huumeiden yhteiskäytön seurauksena.

täytyy kyllä sanoa tonyn puolesta että hemmetin fiksusti on asiansa hoitanut. ei moni saa kikkailtua itselleen tollasta eläkettä vetämällä viinaa ja pillereitä.

Niin ku vanha kansa sanoo: fiksut pärjää aina :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom