Mä haluaisin myös tietää miksi se Halme alunperin pääsi eduskuntaan.
:
ei sinne päästä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä haluaisin myös tietää miksi se Halme alunperin pääsi eduskuntaan.
:
Eikö se nyt vieläkään ole tullut ihmisille selväksi että Halme on tehnyt paljon enemmän jo kuin perus ihminen tulee ikinä tekemään, myös suomen hyväksi.
On Halme ainakin vienyt suomen ammattilaisnyrkkeilyn uudelle tasolle. Siis yleisö määrällisesti ja mediassa.
Eikö se nyt vieläkään ole tullut ihmisille selväksi että Halme on tehnyt paljon enemmän jo kuin perus ihminen tulee ikinä tekemään, myös suomen hyväksi.
Olisiko minun pitänyt tietää Halmeen orastavasta alkoholi- ja huumeongelmasta päätöstä tehdessäni?
Minun mielestäni kuka tahansa kunnollinen perusveronmaksaja on tehnyt enemmän Suomen hyväksi. Halmeesta on korkeintaan ollut pientä haittaa Suomen eduskunnan imagolle maailmalla.
Mikähän siinä on että esim. kansainvälistä mainetta saavuttaneet Suomalaiset lääkärit, tutkijat ja avustustyöntekijät eivät ole koskaan tapetilla kun puhutaan maailmalla mainetta niittäneistä suomalaisista.
Sen sijaan suomalainen pellepainija joka on lausunut yhden repliikin Die Hard 3:ssa, se sentään on saanut maailmalla jotain merkittävää aikaan?
Kukas on puhunut että maailman mittakaavassa? Siis kuka muu kuin sinä? '
Ja sonderille: Meneppä tutkimaan mitä Halme on tehnyt eduskunnassa ja sano sitten ettei se ole tehnyt _mitään_, myös teflonkalvo voi kertoa millä sarkaa hän on tehnyt enemmän?
Mikään suuri yllätys ei ole, että pakkotoistolla on jostain merkillisestä syystä valtavasti takinkääntäjiä ja ennenkaikkea helvetin katkeria ja kateellisia ihmisiä.
Halme on pärjännyt elämässä hyvin, lukuunottamatta viimeisiä eduskunta vuosia.
Siltikin, mielestäni sillä on asiat hyvin, saa kovaa eläkettä voi tehdä loppuelämänsä mitä huvittaa.
Halme ei ole tehnyt paljoakaan Suomen hyväksi, paitsi sai uutta näkyvyyttä suomalaiselle ammattinyrkkeilylle. Mutta Halme on lähtenyt käytännössä nollilta tai jopa miinuksen puolelta mutta tehnyt siitäkin huolimatta aina sitä mitä on itseä huvittanut ja yleensä saanut siitä vielä hyvin rahaa. Mokaillut se on, mutta mitä sitten, eihän kukaan ole odottanutkaan siltä että se pysyisi pakkotoiston tasolla virheettömyydessään. Näillä mokailuilla tarkoitan vuosia ennen vuotta 2003. Piripäissään ammuskelu ja lääke/viinakoukku ei kuulu minusta enää kansanedustajan toimenkuvaan joten vuoden 2003 jälkeen liityn Halmeen eläkkeen kannattajiin, se mies ei enää kuulu eduskuntaa missään tapauksessa. Mutta en lähtisi Halmetta ihmisenä kivittämään, kuten täällä tehdään kateuksissaan monesti, jokaiselle ihmiselle ( paitsi pakkotoistolla ) voi elämässä tulla monenlaisia ongelmia, avioeroja, alkoholismia ynnä muuta.
Halme eläkkeelle ja hyvä niin, en ole kateellinen pätkääkään jos Halme saa kolme tonnia eläkettä, mitä sitten, te tekopyhät takinkääntäjät voitte oikeasti miettiä ottaisitteko itse kolme tonnia eläkettä jos sellaista tarjottaisiin...
Mutta kateelliset jatkakoon Halmeen elämän morkkaamista.
En tiedä huomasitko, mutta esitin kysymyksen. Vastausta odotellessa.
nim. Pedofiileilta munat pois ja tappi perseeseen.