Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sitten se on asia erikseen.
Älä kuitenkaan pelihousuja revi :piis:
Eihän sulla olekaan. Yrittäjällä tulee vain helposti ajatuskuvio, että kun hän uhraa lomansa ja vapaa-aikansa lafkan pyörittämiseen, niin kyllä muutkin on valmiita siihen. Eihän nyt firmaa voi pulaan jättää, kun kyse on kuitenkin yhteisestä edusta. Sitten kun siitä kieltäytyy, niin onkin hyvin nopeasti huonon motivaation omaava laiska työntekijä, joka ei tajua olla kiitollinen työpaikastaan."kun nyt meet sinne kesälomalle niin älä sitte jätä liikettä ihan pulaan jos tulee jotain sairastapauksia että sä kuitenki vastaat siitä." siis mitä vittua? kun mä olen lomalla niin OLEN LOMALLA. ilmeisesti laki sanoo, ettei mulla ole mitään velvollisuutta juosta töihin kesken lomaN
Sermin takana istuu nainen, jolla on tosi isoja ongelmia painonsa kanssa. Jos hänen pitää käydä vaikka vessassa (noin 15 metrin matka suuntaansa), niin takaisin tultua kuuluu 10min ajan "kriiiihhh, piiiihhhh, kriiiihhhh, piiihhhh) sermin takaa kun tyyppi ei meinaa saada henkeä. Tuntuu kuin tekisin töitä Darth Vaderin naapurina. Ihmettelen, miten joku voi oikeasti olla noin paskassa kunnossa jo nelikymppisenä.
Pari kertaa tunnissa kuuluu sermin takaa ääniä, kun avataan suklaapatukan käärettä yms. Hyötyliikunnasta ei ole tietoakaan, sillä joka päivä ruoka-aikaan varmistetaan kyyti puhelimella "hei tuutko sitten hakee mut iltapäivällä kun en jaksais kävellä kotiin?"
Tuon raskas hengitysääni on todella häiritsevää, kun yrittää itse tehdä keskittymistä vaativaa hommaa. Tämä oli pomoni käsitys "ohjelmoijalle sopivasta rauhallisesta työympäristöstä" (yhteensä 4 ihmistä samassa huoneessa).
1. Luuletko ettei kukaan ole siitä sanonut? Kaikkia se asia vituttaa.
2. Luuletko että se auttaa hevonvittuakaan sanoa asiasta kun kerran tähänkin asti ollaan pärjätty tällaisilla listoilla ja joustamiskäytännöllä?
...Lisäksi rauhallista työympäristöä rikkoo parin minuutin välein puhelimet, tietysti soittoäänet pitää olla sen verran lujalla että ne kantautuu työpisteeltä tuonne kahvitilaan, jossa tavoiteltava henkilö lukee intensiivisesti Kauppalehteä (oikeesti seiskaa). Kaikki nämä ongelmat poistuisivat kohdaltani jos saisin kuulokkeet korvilleni, joista voisi luukuttaa musiikkia korville mutta yhtiön it-nerot ovat tulleet siihen tulokseen että äänikortit ovat tietoturvariski ja omat matkaradiot puolestaan paloturvallisuusriski älyttömän sähkönkulutuksen lisäksi
Äänikortti tietoturvariski, päivän paras selitys :hyvä: Kokeiles mp3-soitinta tai musakännykkää, keksiiköhän ne niistäkin jotain hirveyksiä.