Nyt on pakko taas avautua, en kerennyt avaamaan sanaista arkkuani päiväni pilaajalle. Tavallaan ihan hyvä niin
Joku äijä tulee tähän huutamaan, että joku on pysäköinyt hänen paikalleen. Kysyin, että "otitko rekisterinumeron ylös?" (luonnollisesti autonomistajan selvittämistä varten). Tyyppi: "kyl mä ne kirjaimet muistan, mut en numeroita, paikan numero on xxx." Minä: "No sitten en valitettavasti pysty selvittämään kenen auto on kyseessä." Tyyppi: "No voi vittu mä meen hakkaamaan sen auton paskaks saatana perkele" ja lähtee puhisten sisälle. Hetken kuluttua menee tästä ohi takaisin ulos ja huutaa mennessään, että "Mä meen nyt hakeen ne numerot!" Vastaan: "Hyvä!"
Sitten soi työpuhelin ja vastaan siihen normaalisti ja alan selvittämään yhtä postitusongelmaa soittajan kanssa. Huutava tyyppi ilmestyy paikalle naama punaisena, otsasuoni tykyttäen ja alkaa tivaamaan nimeäni. "Kerro sun nimi, teen susta valituksen epäasiallisesta käytöksestä!" Minä: "Öö hetkinen, mulla on tässä puhelu kesken." Koko puhelun ajan tyyppi huutaa naama punasena rekisterinumeroista ja parkkipaikoista ja lopulta soittaja sanoo, että "Sulla taitaa olla nyt joku ongelma siellä, jos mä soitan kohta uudestaan..."
Kysyn rage-tyypiltä, että "No mitä nyt?" "Mä toin tän rekisterinumeron, mut anna sun nimi kun mä haluun viedä tän asian eteenpäin, että sä juoksutat mua hakemassa numeroita tuolla vitun pihalla, tajuutko että mulla on neljä alle viisvuotiasta lasta kotona ja tunnin työmatka ja sitten mun paikka on viety ja sä vaan täällä juoruat puhelimessa, teen susta valituksen!" Minä: "Olen tässä respassa töissä, en ole mikään parkkipaikkavalvoja, olisin voinut auttaa selvittämään auton omistajan..." Rageäijä: "Joo mutta mä joudun juoksemaan tuolla, kun sä et voi käydä katsomassa sitä numeroa. MÄ OON VÄSYNY, EN SAA NUKKUA ÖISIN, KU KAKARAT HUUTAA!" Yirtin sanoa siihen sitten (hieman jo ääni korotettuna), että "Syyllinenkö mä oon jos sulla on lapsia??" Mutta ei se oikein enää kuunnellut vaan juoksi jo pois ja huusi mennessään, että "Tää ei jää tähän!"
No vittu toivottavasti ei jää! Saatanan hullu! Mitäs panee vaimoaan paksuks noin usein, jossei kestä seurauksia?? Vitsi ku osais pitää pään kylmänä tollasten sekojen kanssa ja oisin kysyny, että haluisko se vaikka muutaman kondomin tai korvatulpat tai jotain. Saatana mun työhön ees kuulu mikään parkkipaikkavalvonta, oon siinä auttanu jengiä, mutten oo ikuna juossu hakemassa rekisterinumeroita kellekään. Ei mua kiinnosta, jos ne ei saa autoaan parkkiin.
Toivon tosiaan, että häiskä yrittää viedä asian eteenpäin, niin sille varmaan lähinnä nauretaan.
En mäkään koulussa huutanu opettajille, jos mä olin nukkunu huonosti edellisen yön? Ja mitä helvettiä muuttaa jonneki hevonkuusen Lapväärtiin, josta on reilu 100km työpaikalle?
Kiitos. Tässä sai viikon kirosanatkin purettua kerralla.
Toinen asia, mikä vituttaa, niin jotku vieraat ei osaa oikein avata suutaan. Saa ehkä sanottua ketä on tulossa tapaamaan, mutta mistä mä voisin tietää, että seurueeseen kuuluu myös ne kaks muuta, jotka jäi ulos tupakalle tullessaan eri taksilla? Olispa ennustaja.
Sit ilmalämpöpumppu ei taaskaan toimi pakkasen takia. Ja kiinteistöhuolto on katolla kolaamassa lunta, niin ei ees kuule mitä kukaan sanoo.
Hitto ku meni päivä pilalle tosta siittäjä-äijästä.