Hajoilua duunissa? - työpäivän avautumisthreadi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Äeh. Ai että vituttaa duunissa, kun ei voida päättää palkattavien ihmisten määrää ajoissa. Kuinka helvetissä monen tuhannen ihmisen firmassa ei tiedetä viikkoa etukäteen että saako porukkaa ottaa osa-aikaisella sopimuksella töihin opiskelujen ohessa vai ei. Siis vittu mitä paskaa kun pomo sanoo: "Joo kyllä sulle hommia löydetään ja tehdään sopimus." mutta ylemmällä taholla sitten ämpyillään ja palkkauslupa vaan viipyy ja viipyy. Paljon ole motivaatiota alottaa mitään uutta tai tehdä hommia kun asioiden hoito on tolla tasolla. En edes tiedä kenelle rähistä asiasta, kun omasta pomosta tämä nyt ei ole kiinni.

Vituttaa kyllä duunitkin kun ei saa mitään aikaan, kun kaikki joiden kanssa hommia pitäisi tehdä on niin saakelin kiireisiä eikä ominpäin voi oikein päättää mitään isompaa kun ei ole varma ettei mene reisille koko homma. ÄNGHHH!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ FU!

No ei kait tässä, ei tämä konttorissa istuskelu tunnu ollenkaan niin pahalta kuin tuossa helteiden aikaan.

Rauhallisempaa ja helpompaa tosin olis olla töissä, kun muksujen kanssa lomalla. Täällä joutuu sykkiin helvetisti :D

Kyllä noitten uunojen turistien kanssa hajoo pää. "Ai eiks Suomen valuuttana olekaan Yhdysvaltain dollari?" "Mistä saa euroja?"

Vituttaa semisti kun esimies on puhunu paskaa minusta aluepäälikkölle vaikken ole ainoa joka on toiminut väärin ja hän yrittää laittaa syyt kokonaan minun niskoille, kysymys on niinki yksinkertaisesta asiasta kuin roskienviemisestä ja käsittääkseni en ole ainut jolta tulee roskia joten minkä takia minun pitäisi olla joku vitun sihteeri / siivoaja ja siivota muiden jäljet? Noh katotaa kai mä potkut saan tästä :D

Vituttaa semisti kun esimies on puhunu paskaa minusta aluepäälikkölle vaikken ole ainoa joka on toiminut väärin ja hän yrittää laittaa syyt kokonaan minun niskoille, kysymys on niinki yksinkertaisesta asiasta kuin roskienviemisestä ja käsittääkseni en ole ainut jolta tulee roskia joten minkä takia minun pitäisi olla joku vitun sihteeri / siivoaja ja siivota muiden jäljet? Noh katotaa kai mä potkut saan tästä :D

Sauhuttelet kumminkin niitä yrttejä siellä duunipaikan vessassa!

No huh huh, että oli taas erikoinen päivä.

Aamulla töissä meidän hovimestari näyttää sormeaan, joka on sidottu. On kuulemma onnistunut särkemään itsensä keittiössä. Minua kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon, kuin jos joku olisi selittänyt minulle mäyräkoirien jalostuksesta. Vittu minä inhoan sitä naista. 25v, vähän hitaamman puoleinen, mutta silti olevinaan tietää kaiken kaikesta. Vähän ajan päästä se näyttää sitä uudelleen, on onnistunut vetäisemään siihen nitojalla. Tämä kiinnostaa minua lähinnä vahingoniloisella tavalla.

Menee minuutti, ja kollegani tulee baarin puolelle kertomaan, että Peppe voisit mennä ravintolaan ja nopeasti. Menen katsomaan, ja siellähän tämä istuu tuolilla, naama pöydässä kiinni, taju poissa. Yritän herätellä, ei mitään reaktiota. Nostan sen sitten lattialle, laitan jalat ylös, mutta edelleenkään ei sitten minkäänlaista heräämistä.

Kännykällä sitten soitan hätänumeroon, ja sieltä ohjeitten mukaan tarkistan, että henki kulkee ja pulssi tuntuu. Joskus vuosia sitten olen käynyt ensiapukurssin, mutta en kyllä muista mitään. Onneksi hälytyskeskus hallitsee hommansa. Delegoin kollegani ovelle ambulanssia vastaan, ja toisen pitämään huolta asiakkaista, joita ei tähän aikaan onneksi ole enää paljoa.

Ensimmäinen ammattilainen tulee pyörällä, ja ottaa homman haltuunsa paikan päällä, ambulanssi varttituntia myöhemmin. Vievät pomon ambulanssiin, herra pääjohtaja, jolle on soitettu myös, tulee paikalle vähän myöhemmin.

Herra pääjohtajan ensimmäiset sanat minulle. "You need to say goodbye to customers when they leave!" Joo, en kyllä sanonut hei hei, mutta on vähän ollut stressiä tässä juuri, että saattavat nämä firman säännöt unohtua. Vittu mikä äijä. Joku päivä vielä vedän lättyyn.

Vanha viesti tämä, mutta aijai miten aina ajankohtainen asia. Tuo siivoaminen on AINA yksi riidan aihe. Meilläkin sitä törkyä tulee kun isossa varastossa kerätään ja pakataan rompetta. Tulee pakkausjätettä niin kelmujen kuin laatikoiden muodossa, vähän jos jonkinlaista täytepaperia ja tietysti kaikki mahdolliset lähetteet ja liput ja laput. Oikeasti siis paljon.

No tämä tietysti sovittu, että jokaisen vuoron päätteeksi siivotaan. Vuoron sisällä sitten ainakin mun vuorossa sovitaan aina kuka milläkin viikolla huolehtii että se tehdään kanssa. No eipä tämä sitten ihan kaikille ole selvää ja jotkut vaan jättää tylysti tekemättä. Kiva tulla aamulla töihiin kun mesta kuin pommin jäljiltä. Sitten se toinen ääripää on kun naisvaltaisella alalla työskentelen ja jotkut on tietysti täysiä nipottajia siitä siivoamisesta. Joku roti tuossa, ei siellä paikat kiillä kuten kotona (mahtaako pahimmilla kiiltää itselläkään) ja joutunutkin joskus sanomaan, että jos sua häiritsee joku pöly niin ota se vitun imuri kouraan ja imuroi. Minä en sitä tee nyt, enkä tule tekemään jatkossakaan jos sitä ei työtehtäväksi määritellä.

Eli ihan jokapaikassa voisi käyttää järkeä. Siivotaan niin että on mukava olla ja hommat sujuu ja jos joku haluaa pyyhkiä hyllyjen alta pölyjä, niin pyyhkikööt mutta älkää vaatiko sitä muilta!

Eli ihan jokapaikassa voisi käyttää järkeä. Siivotaan niin että on mukava olla ja hommat sujuu ja jos joku haluaa pyyhkiä hyllyjen alta pölyjä, niin pyyhkikööt mutta älkää vaatiko sitä muilta!

Pistetään paremmaksi ja kerrotaan että meillä yleensä johto saa jonkun siivous innon kun on kiirettä tai jotain muuta sählinkiä valmiina. Pahinta oli viime kesänä kun firmassa oli sisällä joku 37-39 lämmintä niin ehdottelivat jotain suursiivousta suoritettavaksi. Jokainen duunari oli siinä helteessä loppu ihan perushommien takia.

Meillä on erikoista porukkaa "töisä". Omistajan poika ja sen veljenpoika joitten päätyö työpäivän aikana on hivellä älypuhelinta noin ½ h;n välein. Jos ne tekis noin jossain toisessa yrityksessä niin 100% varmasti ois lopareitten paikka!

^isä ollut raksalla kohta noin 30v.. oon aina sanonut vaan, että oisko kannattanut käydä vaikka kouluja, jos ei miellytä?

mua vituttaa/naurattaa/jokin hassu tunne kun pomoni joka on täysin selkeä narsisti mokaa jotain niin sitä on hienoa seurata kun se laukkaa ympäri hallia ja koittaa keksiä keinoa miten voisi syyttää mokastaan minua, tämä näytelmä kestää parhaimmillaan useita tunteja ja kun hän havaitsee että ei tätä nyt mitenkään saa kaitsun piikkiin niin tulee lässyttään virheestään.....
kerran olin lauantai aamuna töissä ja oli sovittu että mitä teen ja olinkin kaiken tehnyt, maanantaina kun työpäivä alkoi minulle ei tultu huomenia sanomaan vaan kyräiltiin vain kulmien alta ja minä mietin että mitä mä nyt muka jätin tekemättä, no asia selvisi kun menin jostain jutusta puhumaan niin hän ihmetteli että miksi en ollut tehnytkään sitä mitä sovittiin, minä totesin että luuletko sinä taulapää että nuo itsekseen tuonne leikkurin viereen ovat ilmestyneet odottamaan leikkausta ilman että minä en niitä olisi tehnyt?, olipa taas loppupäivä yhtä naurua itselläni kun tollo oli niin vitun häpeissään......

Launatai iltana/yönä tuli juotua ihan liikaa ja tää päivä menny aivan vitullisessa darrassa eikä oikeen
Kiinnostais huominen maanantai... :D

mua vituttaa/naurattaa/jokin hassu tunne kun pomoni joka on täysin selkeä narsisti mokaa jotain niin sitä on hienoa seurata kun se laukkaa ympäri hallia ja koittaa keksiä keinoa miten voisi syyttää mokastaan minua, tämä näytelmä kestää parhaimmillaan useita tunteja ja kun hän havaitsee että ei tätä nyt mitenkään saa kaitsun piikkiin niin tulee lässyttään virheestään.....
kerran olin lauantai aamuna töissä ja oli sovittu että mitä teen ja olinkin kaiken tehnyt, maanantaina kun työpäivä alkoi minulle ei tultu huomenia sanomaan vaan kyräiltiin vain kulmien alta ja minä mietin että mitä mä nyt muka jätin tekemättä, no asia selvisi kun menin jostain jutusta puhumaan niin hän ihmetteli että miksi en ollut tehnytkään sitä mitä sovittiin, minä totesin että luuletko sinä taulapää että nuo itsekseen tuonne leikkurin viereen ovat ilmestyneet odottamaan leikkausta ilman että minä en niitä olisi tehnyt?, olipa taas loppupäivä yhtä naurua itselläni kun tollo oli niin vitun häpeissään......

Mulla oli narsisti työkaverina. Hitto että sen kanssa oli raastavaa. Mutta kun oppi tunteen sen tavat, niin osas oikealla hetkellä provota. Sen sai aina helposti raivon partaalle, sitten tilanne laukes sillä että se tuli muina miehinä puheleen niitänäitä pörssikursseista tai Tekniikan Maailman testivoittajista. Mutta voi jeesus sentään jos saisi oikean narsistin pomoksi. Siinä voisi kuuppa haljeta pikkusen nopeeta.

Vituttaa toi yks työkaveri joka on koko ajan saikulla. Täällä on omailmoitusjärjestelmä ja tämä sankari on poissa melkein viikoittain pari päivää. Tekis mieli tehdä sille jotain jäynää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom