Haba verrattuna muihin lihaksiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkäs ittelläni on ylläri pylläri haba ''paljon'' suurempi kuin muut käden lihakset (oon muutenkin aikas tikku, tai itse sellaisena itseni nään ainakin) Olisko jotain ihme liikkeitä millä saisi näitä muita lihaksia treenattua isommaksi? :puntti:

Hammeria olen vedellyt mutta siitähän se haba kasvaa. Olen myös Vedellyt ranskalaisia punnerruksia.

Tuo kyynärpää kohta näyttää aika ohuelta verrattuna habaan ja siihen mikä on ennen rannetta.
Näyttää varsinkin sivustapäin muuten tyhmältä kun haba on niin paksu. (Pitäskö tässä jotain hupparia tai täys hiallista paitaa alkaa hankkimaan?)

:(

ps.. tottakai vedän muitakin liikkeitä esim maastavetoa ja penkkipunnerrusta ja jotain kyykkyjä.

Elikkäs ittelläni on ylläri pylläri haba ''paljon'' suurempi kuin muut käden lihakset (oon muutenkin aikas tikku, tai itse sellaisena itseni nään ainakin) Olisko jotain ihme liikkeitä millä saisi näitä muita lihaksia treenattua isommaksi? :puntti:

Hammeria olen vedellyt mutta siitähän se haba kasvaa. Olen myös Vedellyt ranskalaisia punnerruksia.

Tuo kyynärpää kohta näyttää aika ohuelta verrattuna habaan ja siihen mikä on ennen rannetta.
Näyttää varsinkin sivustapäin muuten tyhmältä kun haba on niin paksu. (Pitäskö tässä jotain hupparia tai täys hiallista paitaa alkaa hankkimaan?)

ps.. tottakai vedän muitakin liikkeitä esim maastavetoa ja penkkipunnerrusta ja jotain kyykkyjä.

Vähennät sitä haban treenamista? sen siitä saa kun keskityy hauiksen tekemiseen.

Siis jos oikein tajusit niin haluat kasvatta forkkuja ja ojentajia?

Forkut:
Ranne kääntö eli paino käteen. Vaikka penkin tanko ja puristat kädet nyrkkiin niin että sormet ovat itseäsi päin. Sitten päästät painon rullaamaan sormenpäihin ja kun paino on sormenpäissä niin puristat kädet takaisin nyrkkiin. Hankala selittää ko. liikettä. Toivottavasti tajuat mitä ajan takaa. Tossa vielä giffi kuika. Ranne kääntö

Ojentajat:
Ojentajapunnerrus taljassa
Ranskalaisia punneruksia
Dippi (ottaa myös rintaan reilusti.

Noi nyt tuli ekana mieleen.

Mitä sää sekoilet? Jos oikein ymmärsin niin valitat lähinnä kyynärpään ja ranteen pienuutta verrattuna olkavarteen ja forkkuun. Yllätys, että ne on pienempiä, niissä ei nimittäin juuri lihasta ole. Jos taas hauis on iso suhteessa ojentajaan, forkkuun ja muuhun kroppaan, niin sitten varmaan kannattaa keskittyä välillä enemmän niiden treenaamiseen ja antaa sen hauiksen hetken aikaa olla vähemmällä huomiolla.

On ne ihmisillä ongelmat...

e. kannattaa hommata myös jokunen pitkähihainen paita, jos ei talven jäljiltä yhtään ole. Suomen kesä on niin kylmä ettei hihattomassa voi kulkea koko aikaa.

Itse en tee habaa enään missään muussa kuin leuanvedossa, ja siinäkään se ei ole pääosassa. Lisäksi aloin tekemään kapeaa penkkiä, ja uskoisin että alkaa pikkuhiljaa tasottumaan haban ja ojentajien epätasapaino, vaikka onhan se jo paljon parantunutkin, kun jätin erilliset hauisliikkeet kokonaan pois jo kauan sitten. Forkut taas kasvaa mavessa ihan kivasti, enkä ole nähnyt tarpeelliseksi treenata niitä muuten.
Eli mä antaisin lääkkeeksi tähän vaivaan kapeaa penkkiä, ja vaikka pystypunnerrusta tangolla niin saa ne olkapäätkin kunnolla treeniä( jos ei penkki tunnu riittävän). Ja habaliikkeet voi käytännössä jättää pois kunhan tekee sitten ylä-/alataljaa tai leuanvetoja, ettei ne sentään surkastu. Habaliikkeet sitten takas kuvioihin kun alkaa tuntumaan, että lihastasapaino alkaa olemaan kohdillaan, eli tuskin ihan pian tarvitsee.

Kiitos Lihatiski ja Vindicatif, itseasiassa en alunperin tiedä mistä nämä hauikset näin isoiksi ovat tulleet, koska ne kauheesti hauiksia menneisyydessä ole treenannut,, Nyt jos yrittäis tosissaan jättää sen hauiksen pois treeneistä vaikka se on yleensä vain pakkomielle, koska sitä on sitten suurena kiva tunnustella habaa treenien jälkeen :D.. pois minusta.. marde84 sori joo olin typerä,, muuten toi profiilikuva sopii hyvin sulle.

Pitääpi koittaa noita dippejä, ranne kääntöjä ja muita jänniä jutskia.

Kiitos Lihatiski ja Vindicatif, itseasiassa en alunperin tiedä mistä nämä hauikset näin isoiksi ovat tulleet, koska ne kauheesti hauiksia menneisyydessä ole treenannut,, Nyt jos yrittäis tosissaan jättää sen hauiksen pois treeneistä vaikka se on yleensä vain pakkomielle, koska sitä on sitten suurena kiva tunnustella habaa treenien jälkeen :D.. pois minusta.. marde84 sori joo olin typerä,, muuten toi profiilikuva sopii hyvin sulle.
Juuri näin.

Offtopic, mutta en malta olla hiljaa:

Tekikö tämä aloitusposti historiaa - muistaako kukaan nähneensä ennen kenenkään koskaan huolestuneen siitä, että hauis on (suhteessakaan) liian iso?

Offtopic, mutta en malta olla hiljaa:

Tekikö tämä aloitusposti historiaa - muistaako kukaan nähneensä ennen kenenkään koskaan huolestuneen siitä, että hauis on (suhteessakaan) liian iso?

En oo kyllä, paljon voivoteltu että liian pieni kyll :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jotain mittoja ja tuloksia kehiin niin katsotaan onko "ongelmaa" :)

Itsellänikin aika surkuhupaisa käsi kun tommonen patti löytyy mutta mittaa ei kun ojentaja päätti olla kasvamatta :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom