Haaste: 100kg toistopunnerrus !

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ideahan lähti siitä laskun vaikeudesta. Siitä lähti vähän aihe sivuraiteille. Ite teen pääsääntöisesti joka liikkeessä kymppiä ja poltan 2 sakua päivässä. Eli maitohappoa tulee helpostiLaitoin tonne johonkin aiemmin videon jossa otan sen 20 toistoa satasella. Ennätys joskus oli 25. Mutta Itellä ne laskemisongelmat alkavat varmaan suht samoilla prosenteillä maksimista kuin sulla.

Ite tein tota pomminvarma penkkiohjelma topicia äsken ja siinä oli negatiiviset. Ei tuntuneet hyviltä. Kerran petti huonompi olkapää kesken laskun. Treenin puutetta tai hermo jossain puristuksissa.Aiemmin mainittu ns väärä lähtöasento ja olkapään kipuilut varmaan suurimmat syyt.

Ideahan lähti siitä laskun vaikeudesta. Siitä lähti vähän aihe sivuraiteille. Ite teen pääsääntöisesti joka liikkeessä kymppiä ja poltan 2 sakua päivässä. Eli maitohappoa tulee helpostiLaitoin tonne johonkin aiemmin videon jossa otan sen 20 toistoa satasella. Ennätys joskus oli 25. Mutta Itellä ne laskemisongelmat alkavat varmaan suht samoilla prosenteillä maksimista kuin sulla.

Ite tein tota pomminvarma penkkiohjelma topicia äsken ja siinä oli negatiiviset. Ei tuntuneet hyviltä. Kerran petti huonompi olkapää kesken laskun. Treenin puutetta tai hermo jossain puristuksissa.Aiemmin mainittu ns väärä lähtöasento ja olkapään kipuilut varmaan suurimmat syyt.

Joo kirjotin hieman epäselvästi, itehän minä offtopiciksi tän vedin, tarkotin tolla idealla just tätä topicin aihetta tolla 170 maxilla...täytyy perehtyä tohon pomminvarma penkkiohjelma topicciin ja ottaa negatiiviset lisätreeninä, jotenkin vaan luulen että yli 140 painot hujahtaa rinnalle vauhdilla vaikka voisi ton 4X130 perusteella nousta enemmänkin maximina

Luulen että kaikilla jotka ottaa ton 20+ toistoa satkulla on se ykkönen siellä viidenkympin paremmalla puolen. Olisko nyyssölällä joku 180? Mutta toistokunto mahdoton. Mutta treenityyli vaikuttaa. Ite tosiaan treenainen niitä kymppejä niin että vika jää vajaaksi. Ei kestä olkapää isoja niin pidättäydyn niistä. Toki onhan tuota painoakin se 110.

pari viikkoa sitte satkulla meni 17 toistoa hyvin, aika harvoin noin pitkää sarjaa tulee tehtyä, vaikka hyvähän se ois välillä voimasarjojen ohessa.:P niin ja ikää karvan verran alle 18.

noniiin, tuli ekaa kertaa satanen yhen kerran. nyt lähen siit sit kehittämää toistomaksimii :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mää en ymmärrä, että miten jengillä on noin nuorella iällä tollasia tuloksia. Onko se sen tulosta, kun ollaan keskitytty vaan yläkropan treeniin vai puhtaasti pelkkää voimatreeniä alusta asti.
Joka tapauksessa vaikuttavia tuloksia.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Huonoo tuuria oli, tein ensin omien laskujeni mukaan 37 toiston sarjan, mutta puhelin oli tiltannut ja video meni siinä sitten. Palauttelin 10min ja päätin yrittää uudestaan, hapokkaampaa oli ja rumemmin joutu runttaamaan, 35 vielä meni. No pitänee joskus kokeilla uudelleen. Kuvakulma erittäin huono, mutta en parempaankaan paikkaan puhelinta saanut asetettua, kun yksin salilla olin.

Huonoo tuuria oli, tein ensin omien laskujeni mukaan 37 toiston sarjan, mutta puhelin oli tiltannut ja video meni siinä sitten. Palauttelin 10min ja päätin yrittää uudestaan, hapokkaampaa oli ja rumemmin joutu runttaamaan, 35 vielä meni. No pitänee joskus kokeilla uudelleen. Kuvakulma erittäin huono, mutta en parempaankaan paikkaan puhelinta saanut asetettua, kun yksin salilla olin.

Hieman vajaitahan nuo oli tähän ketjuun kun jätetään ylhäällä suoristamatta,paitsi viimeinen.

Eihän sitä selkeesti voi lukita jos tuolleen nopeella tahdilla rytkyttää. Katso vaikka Freddin 50 toiston video. Vajaaltahan ne tuolleen näyttää, mutta kyllä se tanko käy joka toistossa lähes tuossa viimeisen toiston korkeudella, jos filmistä tarkkaan katsot.

Mutta niinkuin sanoin niin paremmalla ajella uusi kokeilu, hapoilla puurtamista oli kun toinen sarja.

Ja olen yhden sotilaspenkki-toistokisan käynyt aikanaan(jossa multa hylättiin 1 toisto), niin luulen tietäväni miten se suoritus tehdään. Olihan tuossa vajaita joukossa, mutta hyvällä tahdilla pumppaamalla alkuvaiheessa niissä kisoissakin ne toistot otetaan eikä ns. ykkösnostoina sarjassa, ei selkeää pitkää lukitusta joka toistolla kun korkeintaan loppuvaiheessa. Stopparia ei toki salilla ole, niin tuollaista kisatyylin suoritusta vaikea tehdä.

Ja olen yhden sotilaspenkki-toistokisan käynyt aikanaan(jossa multa hylättiin 1 toisto), niin luulen tietäväni miten se suoritus tehdään. Olihan tuossa vajaita joukossa, mutta hyvällä tahdilla pumppaamalla alkuvaiheessa niissä kisoissakin ne toistot otetaan eikä ns. ykkösnostoina sarjassa, ei selkeää pitkää lukitusta joka toistolla kun korkeintaan loppuvaiheessa. Stopparia ei toki salilla ole, niin tuollaista kisatyylin suoritusta vaikea tehdä.

No voin sanoo varmuudella,että ainakin puolet noista olisi hylätty kisoissa,siellähän et tietysti olisi collari päällä nostanutkaan. Viimeinen toisto on 5cm korkeampi kuin muut. Kyllä tuon voi katsoa kuvakuvalta ja todeta tämän ilman virallista tuomariakin. Lähelle ne on,mutta sitä ei lasketa.

Ja tyylihän tässä haasteessa oli vapaa, kuten voit penkkipunnerrus.fi sivuston seurantablogin lukuisista videoista todeta, termiskin ton taisi todeta jotta vapaa tyyli. Jos tää olisi virallinen kisa niin sillon tehtäisi myös virallisin säännöin. Ymmärsin että tämä on vaan haaste, johon kuka tahansa voi halutessaan osallistua. Mulla tarkotus pumpata niin monta toistoa kun menee, ei apinoida kisanoston tekniikkaa joka toistoon, tai 4s negatiivista ja 3s stoppia. Vituttaa kun tuntuu ettei pakkiksen nettituomareille ipf-kisapenkitkään mene läpi, käsien ojennus kun voi olla muutaman sentin epäbalanssissa tai keho täristä noston aikana. :)

Sen seuraavan videon otan sitten hihaton tai t-paita päällä enkä löysä huppari, niin ei jää niin paljon spekuloinnin varaa tuosta "vajauden asteesta".

Ja tyylihän tässä haasteessa oli vapaa, kuten voit penkkipunnerrus.fi sivuston seurantablogin lukuisista videoista todeta, termiskin ton taisi todeta jotta vapaa tyyli. Jos tää olisi virallinen kisa niin sillon tehtäisi myös virallisin säännöin. Ymmärsin että tämä on vaan haaste, johon kuka tahansa voi halutessaan osallistua. Mulla tarkotus pumpata niin monta toistoa kun menee, ei apinoida kisanoston tekniikkaa joka toistoon, tai 4s negatiivista ja 3s stoppia. Vituttaa kun tuntuu ettei pakkiksen nettituomareille ipf-kisapenkitkään mene läpi, käsien ojennus kun voi olla muutaman sentin epäbalanssissa tai keho täristä noston aikana. :)

Sen seuraavan videon otan sitten hihaton tai t-paita päällä enkä löysä huppari, niin ei jää niin paljon spekuloinnin varaa tuosta "vajauden asteesta".

Jep ainahan noita itkijöitä ja narisijoita löytyy. Ihan vitun kova sarja aikuisten oikeasti ja kyllä 200 kg raakapenkkaaja tietää kuinka penkataan. Yleensä nämä nostotyyleista ja asennoista yms. kaikesta mahdollisesta vikisijät on niitä saleilla näkyviä tuulennussimia pulkannaruja joilla ei ole hankittuna edes minkäänlaista perusvoimatasoja ja heilutaan joku fitnesstukun treenipaita päällä kädessä joku sheikkeri kädet tärräten joku 60-70 kg tangossa. Jos tämä topikki olisi oikein tosi virallinen nostojen korkeuden yms. suhteen niin dropittajille ja natuille olisi myös omat ketjunsa.

Suositut

Back
Ylös Bottom