Hätäileekö kukaan muu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Puolen vuoden tauon jälkeen on alkanut puntti taas maistua, todella hyvin.Ravintoasiat laskettu kuntoon sekä aerobinen puoli, toisin sanoen motivaatio kropan todelliseen trimmiin saamiseksi on kovempi kuin koskaan. Intti katkaisi punttitouhut totaalisesti, jonka seurauksena todellinen diettijakso, jolloin voimatasot putos, toisaalta rasvatkin.
Nyt kun oon tässä pari viikkoa touhunnut salilla helvetin motivoituneena, niin tahtoo tulla vähän sellainen "äkkiä äkkiä-olo", eli pitäisi saada nopeesti kroppaa kuntoon ja kovempia painoja kehiin. Ei malta perkele nuori mies odottaa yhtään!
Pitäisi vaan mennä reeni ja päivä kerrallaan, ja sitten huomata, että oho nyt mentiin taas kuukausi eteenpäin. Inhoan sanaa "pikkuhiljaa", mutta kai se nyt on vaan hyväksyttävä.

Muita hätäilijöitä? :rolleyes:

Joo joo oikee asenne. Ite käyn kolmesti viikos n. puolitoista salilla ja hyvin on kerenny treenata kaikkia lihasryhmiä. Kasvua ja voimaa tullut reilusti. ISOT PAINOT ja niin monta sarjaa ja toistoa kun jaksaa :rock: ;)

Vähän samaa minullakin. Näin lomaillessa varsinkin sinne salille tekee mieli pari kertaa päivässä vaikka ois kuinka rääkännyt itsensä loppuun. Mutta maltti on valttia ja onneks tänäpäivänä on jo tietoakin asioista eikä kaikke tuu tehtyä omien mielitekojen mukaan. Ja mikään ei vittumaisempaan kun olla jossain perkleen flunssassa. :curs:

Jep. Täällä samaa. Varsinkin dietillä ollessa tuntuu että "Jos nyt juoksisinkin tän lenkin nopeempaa, niin varmana läskit lähtis paremmin.".. Salilla sit samantyylistä. Harmi vaan ku itse en kehitystäni ainakaan huomaa. :/

Mulla on kyllä ihan tää reeni mieli nollassa kesäsin.. :(
Ei millään tekis mieli mennä salille mut pakko sinne on vaan mennä.Mut nyt toi kesäkin alkaa loppua,niin iskee taas toi sali into sit.Etenkin talvena jaksan reenata kaikista parhaiten. :)

KYllä itsekkin täällä yritän hillitä koko ajan halua päästä rehkimään. Oli pitkä paussi ja nyt kuukauden verran treenannut taas itseään takaisin kondikseen. Treenaan tällä hetkellä ma,ti,to,ja pe. Viikon lopulla on paikat niin tukkeessa että olen nyt palautellut sitten koko viikonlopun. Katsoo nyt taas tän viikon lopulla josko alkaa paikat olla sen verta tottuneita kunnon treeniin että voi alkaa vetää taas normaalilla 2 treeniä yksi lepo periaatteella :D

Mulla on aina se et oon kipeenä ja sit alan treenaa 2x päivässä ku harmittaa niin paljon tauko ja motivaatiota on kertynyt niin paljon. Nyt on menossa tuollainen 2 treeniä/päivä - jakso, saa nähdä koska sairaus taas iskee. Niin ja aiemmin on kanssa ollu ihan liian kova kiire just ton rasvan tiputtamisen kanssa. Sit ei oo syöty mitään ja siitäkös ylikunto ja sairaus taas iskee. Nyt oon ollu vähän maltillisemmalla dieetillä (toisin sanoen tankkaan välillä hiilariakin).

Välillä tulee semmosta olotilaa, että haluaa välittömästi massaa ja voimaa kunnolla. Ei vaan ole hyvästä tuommoiset, tulee häslättyä salilla ja sitten vittuuntuu, kun ei kulje. Pitää malttaa keskittyä yhteen asiaan kerralla ja tehdä se huolellisesti.

Tekis mieli lähtee salille vaikka on Ankkarockin jälkeen niin perkelemäinen krapula, että paskannan oksennusta ja niistän verta. Hätäilyvaihe iskee yleensä päälle just kun on kipeenä, krapulassa tai muuten estynyt sinne salille menemään.

Ehkä ihan kevyen treenin...

Samanlainen olen... Tossa kun oli treenitaukoo, niin en edes jaksanut kattoo syömisiä yhtään. Mulla on aina sellanen, et jos teen jotain, niin teen sen täysillä. Esim. nyt olen tässä syönyt paskaruokaa ja maannut pari kuukautta. Olisin saanut mennä jo jokin aika sitten salille, mutta ei mua kiinnosta räpiköidä keskenkuntosena. Ajattelin, että odotan niin kauan, että voin vetää melkeimpä täysillä. Tänään on sitten se päivä, kun lähden ekan kerran pitkästä aikaa salille ja pöydällä komeilee kauppalappu joka vaatii maitorahkaa, raejuustoo ym. bodariruokaa, joita en todellakaan syönyt kuukausi sitten maatessani.

Eli mun asenne on vähän joka asiassa aina "heti kaikki tänne nyt"... Eihän se oikein istu kärsivälliseen kehonrakennusmeininkiin, mutta koitetaan nyt ainakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu ja aika monta kertaa on käyny tuo että kun on kipeenä ollut ja ekaa kertaa menossa salille niin eka ajattelee et 'treenaan ihan kevyesti' ja päätyy sit tekee ihan sairaan treenin :D

Itellään on nyt näin loman jälkeen ihan järjetön hinku salille, välipäivät tekee tiukkaa kun tekis mieli mennä vaan vääntämään punttia.Asiaa ei ainakaan helpota että punttisali sijaitsee parin metrin päässä makuuhuoneessa :D

Sama vika. Onneksi HST:llä voi treenaata 6 päivää viikossakin. Juuri oli tuossa flunssan tynkääkin tulossa, mutta onneksi sattui olemaan tuo väliviikko. Tänään olin ekaa päivää tauon jälkeen ja kova on into taas.

Sama vika. Intti vei "lihat" ja voimat (paino tippu 10kg). Nyt kuintenkin uutta intoa täynnä. Salilla en oo vielä ottanu kaikkee itestäni irti - ainakin toivon niin. :jahas: Mutta pikkuhiljaa tässä kun alkaa taas pääseen rytmiin kiinni niin täysillä mennään _kaikki tai ei mitään_ peritaatteella. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom