Hämeenlinnan punttisalit?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
43
Oon muuttamassa Hämeenlinnaan

Voisko joku kertoo mikä olis Hämeenlinnan paras/monipuolisin sali

ja mikä on sen osoite :david:

ja kuukausimaksu?

Ja yleensäkin minkälaisia saleja sielä on?

:rock:

Itse käyn Hattelmalahallin salilla, kun se on ilmasta mulle.

Kuntokeidas reskalla on kuulemma hyvä sali. Pari kertaa käyneenä voin suositella. Kausikorttien hinnoista en tiedä.

Sitten on ainakin Kovat Kundit & Piukat Paikat tms. Lahdensivuntien ja Ansiomäentien risteyksestä n. 50 metriä ylös mäkeä. Rupsahtaneen kerrostalon kolmannessa kerroksessa - näkyy kadulle (Ansiomäentielle).

Hattelmalan salilla käyn minäkin, koska koulun kautta se on ilmainen.
Kesällä se vaan on suljettu ja en omista sinne avainkorttia.

Kesä on tullut nyt treenailtua tuolla Kantolassa Kunnon salilla
ja voin kyllä suositella sitä. Normaalihinnasta en tiedä, mutta
opiskelijahinta on ainakin 27€/kk.

Minkälaisista saleista pidät ja onko hinta miten tärkeää?

Itse käyn fit-fysillä rautatieaseman luona sekä Hattelmalan salilla. Hattelmalassa on pieni kelpo sali, johon avain kortti maksoi kesäksi 25 euroa. Fit fysille taas menee saman verran kahdessa viikossa, mutta hintaan kuuluu iso tilava punttisali kahdessa kerroksessa sekä jumpat ja spinningit. Kävijöistä suurin osa on ihan peruskuntoilijoita, mutta eipä sekään ainakaan minua haittaa. Saunakin löytyy sieltä sekä teematapahtumia. Pidän kummastakin salista.

Käyn Kantolassa Kunnonsalilla, Puusepänkatu 5. Vuoden oon käyny ja oon ollut todella tyytyväinen, tosin aukioloajat ei aina natsaa (ark 11-21, vkl 12-16). Kuntokeidas reskalla, fitfys rautatieassan vieressä, kuntokymppi hätiläs ja löytyyhän näitä.. Suosittelen Kunnonsalia =)

Piukat paikat kovat kundit :3: ei oo kummonen, itse siellä puolivuotta kävin... todella likanen paikka. Nyt on tullu käytyä muutaman kuukauden verran Kuntokeitaalla :5: mikä on mielestäni hämeenlinnan paras paikka, siisti, hyvät laitteet ja mukavat työn tekijät. Kuukauden kortti keitaalle on opiskelioilta 42€ ja muilta hiukan alle 50€. Fit Fys :4: on suurin mutta se on suunnattu vanhemmille ihmisille ja naisille, eli en suosittele jos haluat reenata isoilla raudoilla. Kunnonsali on ihan ok, halpa ja siisti mutta todella pieni :3: .

Hiljattain on keskustaan avattu myös kaksi uutta salia: Wellness Forum ja Anastacium. Sanomattakin on selvää että nuo ei ole mitään hardcore-saleja... :) Hinnat on varmaan haarukassa 40-60€/kk.

Sitten on vielä uimahallin ahdas punttisali, mutta sinne kannattaa mennä vain hätätapauksessa, laitevalikoima on suppea.

Monta salia mahtuu pieneen kaupunkiin.

Ah, haikeasti muistelen Hämeenlinnan kuntosalikokemuksia.

Nuorempana kun kyykkäilin 120kilolla naamapunaisena Kuntokeitaalla, niin Aholan Jouko tulee kysymään että voiko tehdä välissä. Siinä sitten hän aloittaa tekemään mun painoilla lämpäreitä. Sitten lisätään molempiin päihin 50kg painoja ja otetaan taas pois, kun on minun vuoro.
Kauaa en viitsinyt siinä olla tiellä spedeilemässä.

Respektiä kuitenkin erittäin hyvästä salikulttuurista joka kuntokeitaalla ainakin silloin vallitsi. Kaikki (=kaikki) antoivat tilaa ja aina pääsi mukaan treenaamaan. Oli sitten kyseessä vanhapatu taikka maailmanvahvinmies...

Jos sattuu sijaitsemaan lähellä, niin myös toi Hätilän 10-kunto on ihan toimiva paikka. Tämänhetkisistä hinnoista tosin mulla ei oo mitään hajua.

Piukoistapaikoista munkin muistikuva on tosiaan "vähän likainen". Mutta kaitpa sielläkin se alakerta ajaa asiansa.

Kuntokeidas sattuu sijaitsemaan ihan tulevan kämpän naapurissa.

Saaks sinne avainkortteja, että pääsee reenaan vaikka yöllä, jos himot iskee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom