Häiriköt salilla?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En tiiä kuuluisko tää threadiin "mikä potuttaa salillakäynnissä". Onkos kellekkään käynyt näin? Ootteko tavannut 100% häiriköitä jotka pilaa muiden treeniä tahalteen?

Olin tänään treenaamassa jalkoja (iso sali helsingissä) eräänlaisessa kyykkykoneessa ja sitten päätin hakea lisää painoja. Eräs tyyppi (en tunne sitä mitenkään) joka oli katsonut minua semmosella "gangsta" ilmeellä jo vartin pyöri tuon kyykkykoneen ympärillä ilman mitään järkevää syytä kun menin hakemaan lisää painoja. Kun palasin, niin tämä tyyppi, joka oli ainoa tyyppi tuon koneen vieressä, niin oli ottanut 10kg kiekon pois laitteesta jossa olin ja se oli vienyt sen 10kg kiekon ja pistänyt sen erääseen hack koneen painotelineeseen. Se tyyppi ei siis treenannut koko hack:ssa mitään, pisti sen v*ittuillakseen pois koneesta jossa olin. Samalla kun palasin uusien painojen kanssa tuohon koneeseen jossa olin, niin se käveli pois "virne gangsta" ilmeellä.

No mulla kesti vähän aikaa tajuta miks multa on kadonnut painoja, ja sitten tajusin mistä oli kyse. Menin ettimään tätä heeboa pukuhuoneesta ja olisin sanonut sille pari valittua sanaa mutta en kyseistä pelkuria löytänyt enään mistään. Huomautin asiasta hänen salikaverille jonka kanssa se oli jutellut ja sanoin että sulla on kiva kaveri ku vie painot toisten koneista kesken sarjan ja lähtee menee.

Eilen en päässyt salille koska oli kuumetta ja tänään se hellitti niin päätin mennä, niin on tää jo aikamoista suurta lapsellisuutta että viedään jo painot toisten koneista pelkästään vattuillakseen. Ei hemmetti mihin tää maailma on mennyt.

Jos nään kyseistä kleptomaania enään tulevaisuudessa varastamassa painojani niin ilmotan asiasta salin ylläpitäjille ja maksan vaikka menetetyn kuukausikortin hinnan salille omasta taskusta, jos se sen vaatii, että tommoset saa porttarin. En ole väkivaltanen (tämmösten takia nyt kuka olisi) ja ite olen vaan parikymppinen ja toi ukko jotakin 35-40v joten ei voi ku nauraa että mihin tää maailma on mennyt.

Ainoa positiivinen asia tässä on että tein uudet ennätykset sitten jalkaprässissä ja tossa kyykkykoneessa kun piti johonkin energiat purkaa.

(tää on eka viesti mutta ei se vähennä viestin painoarvoa,).

Tarkoitatko, että me 35-40 vuotiaat olemme kleptomaaneja.? Annan sinulle vähän aikaa pyytää anteeksi, ennenkuin tulen varastamaan kaikki painosi....:D
...No joo vakavissaan: Kaikenlaisia hiihtäjiähän sitä salilla löytyy. Oli vissiin mukava pila heebon mielestä:rolleyes:...Onneksi ei ole käynyt itselle...En ole moisesta ennen kuullut.

No en syytä kaikkia 35-40v ukkoja, vaan tätä yhtä. Oon harrastanu saleilua vaihtelevasti jo vuodesta 2003 ja siks tunnistan kyllä vahingossa ottamisen verrattuna tämmösen "väijymiseen ja sit paino pois koneesta telineeseen ja nopeesti salilta ulos" meininkiin.

No en syytä kaikkia 35-40v ukkoja, vaan tätä yhtä. Oon harrastanu saleilua vaihtelevasti jo vuodesta 2003 ja siks tunnistan kyllä vahingossa ottamisen verrattuna tämmösen "väijymiseen ja sit paino pois koneesta telineeseen ja nopeesti salilta ulos" meininkiin.

:D = Huumoria..No offence taken...

Oon "harrastanut" itse salilla yli kaksikymmentä vuotta, enkä ole tuollaiseen perseilyyn törmännyt. Ei toisen
treenipainoja mennä huvikseen viemään, eikä siirtelemään...

Tuli tuosta mieleen, että treenikaveri oli hakemassa kyykkytankoon lisää painoja ja joku UUvatti oli siitä tangon toiselta puolelta ottamassa 20kg levyä itselleen. Kehoitin nätisti, ettei siitä ota...:D

Ei tää herra varsinainen HÄIRIKKÖ ollu mutta älyttömän ärsyttävä..

olin penkissä, vasta lämmittelyt menossa ja kävin varmistaas broidia siinä sarjojen välissä... oli siis paita ja pullo ja hanskat jnejne penkin ympärillä ja päällä iha merkiks et oon siinä ja siinä välissä joku urpo vieny mun tangosta painot omaan penkkiinsä vaikka HYVIN näki et oon vielä tekemässä, en tajua en.. toki se ne palautti ku huomautin mut ärsyttää tuhlata aikaa tollaseen..

Pieni kujeilu on aina kivaa ja tunnelmaa piristävää, mutta ehkä olisi parempia paikkoja kuin punttisali ihan jo paristakin syystä

1. Muiden turvallisuus Nappaat toisen tangosta vaikka 20kg kiekon pois kyykystä ja toinen ihan ajatuksissa palaa alkaa tekemään sarjaa toinen puoli 20kg kevyempänä = käy :david:
2. Oma turvallisuus Saliäijät kun usein on, noh, yleensä sitä kuivaa-ruutia olevaa sorttia. Itseä ainakin alkaisi vituttamaan jo em. raskaan kyykkäämisen lisäksi tälläiset kujeet kun koittaa vaan rauhassa treenata omaa juttuaan ja eristää itsensä raudan ja tangon luvattuun maahan.

Ohje Jos olet kleptomaani ja sinulla on pakottava tarve varastaa joku kiekko, ota se vaikka jonkun laihan teinin hauistangosta, selviät vähemmillä ongelmilla.

Ohje Jos olet kleptomaani ja sinulla on pakottava tarve varastaa joku kiekko, ota se vaikka jonkun laihan teinin hauistangosta, selviät vähemmillä ongelmilla.

Ja jos on oikein laiha teini, niin sido se kiinni tankoon, jos esim kyykkäät. Et edes huomaa eroa.
Ontopic: Aika jännä. Meidän salilla kaikki on aina ku sormi perseessä, kun ei uskalleta mennä tekemään sarjaa vaan odotetaan, että joku ensin vie sen vapaan laitteen.

Ei tää herra varsinainen HÄIRIKKÖ ollu mutta älyttömän ärsyttävä..

olin penkissä, vasta lämmittelyt menossa ja kävin varmistaas broidia siinä sarjojen välissä... oli siis paita ja pullo ja hanskat jnejne penkin ympärillä ja päällä iha merkiks et oon siinä ja siinä välissä joku urpo vieny mun tangosta painot omaan penkkiinsä vaikka HYVIN näki et oon vielä tekemässä, en tajua en.. toki se ne palautti ku huomautin mut ärsyttää tuhlata aikaa tollaseen..

Aina ei näitä kiekkojakaan joka laitteeseen samaan aikaan riitä. Tekstistä saa sellaisen kuvan, että ootte broidin kanssa ominu pari penkkiä ja kasan kiekkoja. Siinä vuoron perään varmistellut kaveria ja välillä käyny ite pumppaamassa. Kyllähän niitä painoja vituttaa pitkään odotella.

En silti tarkoita, että niitä pitäis salaa viedä. Toki kysymällä voi vaikka saada tehä välissä oman sarjan.

Korjaa ihmeessä, jos arvailu meni metsään.

Tänää oli kyllä yks valopää taas salilla. Menin salille joskus kympin jälkeen ja kaveri oli vetolavalla tekemässä tempausta. No sillä oli siinä painoja hyvän matkaa jo ja näytti olevan lopuillaan. Tein ite siinä sitte lämmittelyjä ja apuliikkeitä ensin ja odottelin. Kaveri teki ykkösen lavalla, meni tekee sarjan penkkiä, sohvalle makaamaan 10 minuutiks. Siitä kyykkyä pelkällä tangolla. Kysyin voinko tehdä välistä ja sälli ei mitään vastannu (myöhemmin selvis, ettei se mitään suomea edes osannu). No hermothan siinä rupes tunnin jälkeen menemään ja laitoin omat raudat tankoon sen sohvatauolla. Tein sitte ekan ykkösen siinä ni kaveri tulee juoksujalkaa alas ja ei muuta ku siihe ähertämään mavea. Painoja ei tietenkään ottanut pois yhtään ja saanu ees tankoa liikkeelle, juos takasi penkin kimppuu ja sain jopa rauhassa tehdä vedon loppuun. Good morningia kun lähdin tekee ni eiköhän tää sama ukko ollu sielä kyykkytelineellä jo kärkkymässä :D Ihme hiihtäjä. Epäilin treenikaverin kanssa, että se on muuttanu asumaan sinne salille ku oli eväät mukana ja ite treenattiin 3 tuntia ja se oli kuulemma sitä ennen hyvän aikaa sielä jo ollut ja sinne se jäikin ku lähdettiin (klo 01.00).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aina ei näitä kiekkojakaan joka laitteeseen samaan aikaan riitä. Tekstistä saa sellaisen kuvan, että ootte broidin kanssa ominu pari penkkiä ja kasan kiekkoja. Siinä vuoron perään varmistellut kaveria ja välillä käyny ite pumppaamassa. Kyllähän niitä painoja vituttaa pitkään odotella.

En silti tarkoita, että niitä pitäis salaa viedä. Toki kysymällä voi vaikka saada tehä välissä oman sarjan.

Korjaa ihmeessä, jos arvailu meni metsään.

Ite oon penkissä, tasan YHDET 15kg:n kiekot tangossa, omat kamat siinä, lopetan sarjan ja meen 10 metrin päähän varmistamaan broidin käsipainopenkkiä, tuun takas ja sillä välin tää jätkä on ottanu ne kiekot pois VAIKKA koko huoneessa on maksimissaan 4-5 tyyppiä samaan aikaan, eli painoja tosiaan riitti kaikille.

Ja tosiaa yhen lämppärin ehin tehä ja toi jätkä just astu sinne sisää, käveli mun ohitte ku olin varmistaas ja paineli suoraa ottaan mun kiekot...:rolleyes:

Nii ja siis 4-5 ihmistä koko huoneessa, kaikki muut penkit vapaina ja taisi smithit olla myös.

Ite oon penkissä, tasan YHDET 15kg:n kiekot tangossa, omat kamat siinä, lopetan sarjan ja meen 10 metrin päähän varmistamaan broidin käsipainopenkkiä, tuun takas ja sillä välin tää jätkä on ottanu ne kiekot pois VAIKKA koko huoneessa on maksimissaan 4-5 tyyppiä samaan aikaan, eli painoja tosiaan riitti kaikille.

Ja tosiaa yhen lämppärin ehin tehä ja toi jätkä just astu sinne sisää, käveli mun ohitte ku olin varmistaas ja paineli suoraa ottaan mun kiekot...:rolleyes:

Nii ja siis 4-5 ihmistä koko huoneessa, kaikki muut penkit vapaina ja taisi smithit olla myös.

Noniin nyt kuullostaa jo paremmalta :) Kai ne kiekot oli sitten mukavampi tangosta nostella, kun telineestä :puntti:

Joo... Eipä oo onneksi tuollasia tullu vastaan. Se hyvä puoli on duunipaikan salissa että melkeen kaikki on toisilleen tuttuja ja pystyy tekemään kyykyt ja penkit vuorotellen jos on kovasti ruuhkaa. Ja jos kaverilla on kiire tekemään sarjaansa, niin saapahan mukavasti kannustusta omiin suorituksiin :whip:

Ilmotin ukkelista henkilökunnalle ja ne sano että ei oo ikinä kuullu tämmösestä mitään mutta ne ottaa sen puhutteluun jos vielä vie painoja.

Eräs seksuaalivähemmistön edustaja oli kerran salilla sukkahousuissa niin että kassit pursu läpi:rock: vähän oli kiusallista kun tuli vielä treenikaveria jututtamaan. Mut se onneks kiersi kaukaa:D

minulle kävi kerran niin paikkakuntani uimahallin salilla odotin ylätaljaa että se vapautuisi,sitä teki mies joka oli ehkä pikkaisen kehitysvammainen jos näin voisi sanoa.ei hän siis ollut pyörätuolilla tai mitään puheesta sen vain huomasi,että mies ei ollut noh jos nyt voisi sanoa normaali..*anteeksi jos loukkasi jotakuta* mutta kuitenkin,tvssä oli käyty juuri kanada-suomi mm ottelu.
kanadahan voitti ottelun,ja mies siinä tehdessä ylätaljaa kysyi minulta katsoinko ottelun,joo katoinhanmä vastasin.No mies jankutti kysymystään koko ajan vaikka vastasin joka kerralla :D,no tuli pikkaisen aggwörd olo siinä ja lähdin sitten tekemään jtn muuta ja tämä huutaa vieläkin salin toiselta puolelta minulle että pitäisi spekuloida tätä kyseistä ottelua :D
minua rupesi pikkaisen hävettämään/naurattamaan koska tilanne rupesi olemaan aika järjetön,no tämä herra rupesi tulemaan vihamieliseksi ja näytti siltä että olisi tullut minun päälleni tai jtn,ns.uhkaavasti hän lähti tulemaan minua päin.
mutta sitten joku toinen jannu sanoi hänelle että on ehkä parempi jos lähtisit menemään täältä,siinä he juttelivat hetken ja mies lähti pois salilta.
että tälläistä :D

Tapahtui kerran Ouluhallin salilla. Junppasin ojentajia taljassa ja treenikaveri teki vastakkaisella puolella myös jotain liikettä X. Noh.. kesken sarjan kuulin jonkin vitullisen kolahduksen (metalli vasten metallia), tein sarjan loppuun ja pyörähdin ympäri.

Kaverin taljan vieressä seisoi jokin vähäjärkinen kaveri 1,25kg levypaino kädessä, jolla tämä oli siis lyönyt siihen taljaan, ja tapitti kaveria. Kaveri tapitti takas eikä kumpikaan sanonut mitään.

Itsekkin katsoin sitä jannua ja önähdin sitten sekunnin-parin tuijottamisen jälkeen "Mitä vittua?!"
No tämä hyypiö pyörähti kannoillaan ja marssi johonkin nurkkaan ähöttämään eikä tästä enään kiusaksi ollut.

Ihmeellinen tapaus. Onko kukaan muu törmännyt kyseiseen kaveriin? :D Tästä on aikaa jo jotain 2v.

Ps. Kun kaverin kanssa spekuloitiin jälkeenpäin tapausta niin tää hiippari oli todellakin vaan tullut jostain puskista, kolauttanut sillä 1,25kg kiekolla taljaan ja aloittanut tuijotuskisan :D

Eipä oo tollasta tullu vastaa, ainoastaa vihaisia katseita mummoilta ja mammoilta esport centerissä, jos heittää mankkaa käsiin :rolleyes: ja tämän jälkeen olikin salin vaihto :david:

Back
Ylös Bottom