GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
CiioN sanoi:
Tietääkö joku, saako rekan tai traktorin perään kärryjä? Traktorissa ainakin nostolaitteet toimivat, joten luulis, että siihen saa kärryt.

Saa näköjään, ainakin rekan perään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitäs vauhtia muuten jätkät on peliä pelannut?

Minulla on n. 8h jo peliaikaa mennyt ja olen ensimmäisen kaupungin loppupäässä. On tullut kyllä vähän kaahailtua ja muuta hauskaa enemmän kuin tehtäviä tehtyä...

Kride sanoi:
Laskurin mukaan ~13 tuntia pelattu.
Pääsin juuri Badlands-vaiheesta San Fierroon. Yllättäen If you're going to San Fierro on Badlandsin viimeinen tehtävä ennen San Fierroa.
:)

Kride sanoi:

Minulla on n. 8h jo peliaikaa mennyt ja olen ensimmäisen kaupungin loppupäässä. On tullut kyllä vähän kaahailtua ja muuta hauskaa enemmän kuin tehtäviä tehtyä...

14h tuntia pelattu ja vielä siinä ekalla saarella pyörin, on tuo aika kulunut enimmäkseen autoja tuunatessa, haaliessa hienoja autoja autotalleihin ja kaikkea muuta tehdessä kuin mitä pitäisi, eli tehtäviä :) No, ei niitä ole kuin enää muutama jäljellä..

20h pelattu. Torstaina sain pelin. :)

Ekalla saarella pyöritään. San Fierroon olis enää pari tehtävää edessä. Onneksi huomenna menee työharjoitteluun 24h, niin ei ihan koko elämä mene pelaamiseen. Ellei sit ottais pleikkari mukaan... ( Töissä olis tykki jolla sais ison kuvan seinällä) ;)

HaRaXz sanoi:
20h pelattu. Torstaina sain pelin. :)

Ekalla saarella pyöritään. San Fierroon olis enää pari tehtävää edessä.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta pääset ekan saaren jälkeen vasta San Fierron eteläosaan, ns. Badlands-tehtäviin. Mutta voihan näitä kutsua "pariksi tehtäväksi :D

[ ] Badlands
[ ] First Date
[ ] King in Exile
[ ] First Base
[ ] Gone Courting
[ ] Made in Heaven
[ ] Wu Zi Mu
[ ] Farwell, My Love

Catalina Missions

[ ] Tanker Commander
[ ] Against All Odds
[ ] Local Liquor Store
[ ] Small Town Bank

The Truth Missions

[ ] Body Harvest
[ ] Are You Going to San Fierro
Tämän jälkeen vasta pääsee San Fierroon ;)

Tomi sanoi:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta pääset ekan saaren jälkeen vasta San Fierron eteläosaan, ns. Badlands-tehtäviin. Mutta voihan näitä kutsua "pariksi tehtäväksi :D

[ ] Badlands
[ ] First Date
[ ] King in Exile
[ ] First Base
[ ] Gone Courting
[ ] Made in Heaven
[ ] Wu Zi Mu
[ ] Farwell, My Love

Catalina Missions

[ ] Tanker Commander
[ ] Against All Odds
[ ] Local Liquor Store
[ ] Small Town Bank

The Truth Missions

[ ] Body Harvest
[ ] Are You Going to San Fierro
Tämän jälkeen vasta pääsee San Fierroon ;)

Höh, olin jo lopettamassa tältä päivältä, mutta fierro onkin enää tehtävän päässä... eikun takaisin pelaamaan. Rahaa on vaivaiset 13000, raveissa en ole voittanut pennin penniä
:david:

Ei ole ennen edes mieleen ole tullut vielä cheattejä käyttää, mutta tässä tehtävässä San Fierrossa varmaan pakko :
Kun ostaa sen lennokkikaupan siltä nörtiltä, ja ekassa sen missionissa pitää ampua katolla niitä rc-lennokkeja tykillä. Lennokit tulee joka suunnasta, ja ainakin mulla on isoja ongelmia saada ne kaikki tiputettua, ennen kuin tuhoavat kaikki radiomastot...
Koska ainakun kokeilen pelata, niin on ilta ja tummaa taivasta vasten lennokkeja vaikea havaita, minitutkasta tosin on apua. Hidastus-cheat saattaa olla kova sana.
Onneksi tuo mission on sidestory, joten ei pitäisi haitata storyline-pelaamista.

kobe sanoi:
H*lvetti kun ottaa päähän kun ei pääse '555 we tip' tehtävää läpi! Onkos tuohon jotain jekkua?

Helppo.
Aja hotellille, seuraa parkkipoikaa hotellinparkkihalliin, tapa parkkipoika ja ota sen uniformu. Mene muiden parkkipoikien luokse jonoon, Piirisyyttäjän auto on kolmas joka tulee parkkipoikien luo, ota se ja aja takaisin omaan halliin, siellä jemmataan autoon huumehisia, pari minuuttiia aikaa ajaa piirisyyttäjän auto takaisin hotellin parkkihalliin (siinä ei saa olla kolhuja), juokse parkkihallista takaisin hotelliin eteen soittamaan poliiseille vasikkapuhelu. Se on siinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Shamrock sanoi:
Helppo.
Aja hotellille, seuraa parkkipoikaa hotellinparkkihalliin, tapa parkkipoika ja ota sen uniformu. Mene muiden parkkipoikien luokse jonoon, Piirisyyttäjän auto on kolmas joka tulee parkkipoikien luo, ota se ja aja takaisin omaan halliin, siellä jemmataan autoon huumehisia, pari minuuttiia aikaa ajaa piirisyyttäjän auto takaisin hotellin parkkihalliin (siinä ei saa olla kolhuja), juokse parkkihallista takaisin hotelliin eteen soittamaan poliiseille vasikkapuhelu. Se on siinä.

Argh! sori joo, tuo on ihan helppo tehtävä, tarkoitin deconstructionia, sitä nosturi kohtaa.... siinä olen jumissa.

kobe sanoi:
Argh! sori joo, tuo on ihan helppo tehtävä, tarkoitin deconstructionia, sitä nosturi kohtaa.... siinä olen jumissa.

Itse menin sen toisella yrittämällä tälläin: Juoksin työmaan reunalle, 3-4 työmiestä alkaa juosta kohti + mahdollsesti toinen kaivuri, tapoin ne juoksevat työmiehet, hyppäsin siihen kaivuuriin joka on keskellä työmaata, laitoin pausen päälle ja suunnittelin kartan avulla missä järjestyksessä parakit kannattaa kaataa. Pause pois ja parakkeja kohti, siten että varoo niitä räjähtäviä tynnereitä, jotka ovat parakeissa kiinni. Ajelin samalla mahdollisten työmiesten yli ja varoin sitä toista kaivuria, välillä mahdollisesti jalkauduin kaivurista hetkeksi, jos joku työmies ammuskeli liian hanakasta > tapoin työmiehen. Kun viimeinen parakki nurin (aikalaskuri pysähtyy tässä vaiheessa) niin pitää työntää raksan työnjohtajan wc-koppi maassa olevaan reikään (näkyy kartasta tarkemmin) Kannattaa ottaa rauhassa ja iisisti. Kun bajamaja montussa, niin ajaa kaivurilla betoniauton viereen > hylkää kaivuri ja siirry betoniauton puikkoihin. Betoniauton pitää peruuttaa just eikä melkein kuopan reunalla, jossa bajamaja on (eli rauhassa peruuttaa tarkasti perse edellä kuopan reunalle, sitten vaan betonit kuoppaan (en muista tuleeko ne automaattisesti, kun auto oikeassa kohtaa vai pitikä painaa esim. x). Se on siinä. Eli itse en käyttänyt sitä nosturia ollenkaan, sitähän voi siis myös käyttää, heiluttamalla "kuulalla" parakit hajalle

Shamrock sanoi:
Itse menin sen toisella yrittämällä tälläin: Juoksin työmaan reunalle, 3-4 työmiestä alkaa juosta kohti + mahdollsesti toinen kaivuri, tapoin ne juoksevat työmiehet, hyppäsin siihen kaivuuriin joka on keskellä työmaata, laitoin pausen päälle ja suunnittelin kartan avulla missä järjestyksessä parakit kannattaa kaataa. Pause pois ja parakkeja kohti, siten että varoo niitä räjähtäviä tynnereitä, jotka ovat parakeissa kiinni. Ajelin samalla mahdollisten työmiesten yli ja varoin sitä toista kaivuria, välillä mahdollisesti jalkauduin kaivurista hetkeksi, jos joku työmies ammuskeli liian hanakasta > tapoin työmiehen. Kun viimeinen parakki nurin (aikalaskuri pysähtyy tässä vaiheessa) niin pitää työntää raksan työnjohtajan wc-koppi maassa olevaan reikään (näkyy kartasta tarkemmin) Kannattaa ottaa rauhassa ja iisisti. Kun bajamaja montussa, niin ajaa kaivurilla betoniauton viereen > hylkää kaivuri ja siirry betoniauton puikkoihin. Betoniauton pitää peruuttaa just eikä melkein kuopan reunalla, jossa bajamaja on (eli rauhassa peruuttaa tarkasti perse edellä kuopan reunalle, sitten vaan betonit kuoppaan (en muista tuleeko ne automaattisesti, kun auto oikeassa kohtaa vai pitikä painaa esim. x). Se on siinä. Eli itse en käyttänyt sitä nosturia ollenkaan, sitähän voi siis myös käyttää, heiluttamalla "kuulalla" parakit hajalle

ÄÄÄh... kiitos, auttoi paljon. Tyhmänä luulin että tuo vessa juttu pitää hoitaa nosturilla.. :david:

onkos tuo Farwell, My Love tehtävä viimeinen ekassa saaressa eli pääseekö sen kisan jälkeen seuraavalle saarelle? vai koska sinne pitäisi päästä?

kova_luu sanoi:
onkos tuo Farwell, My Love tehtävä viimeinen ekassa saaressa eli pääseekö sen kisan jälkeen seuraavalle saarelle? vai koska sinne pitäisi päästä?

Kakkossaarelle pääsee tehtävän Are You Going to San Fierro jälkeen, joka on tuon sinulla sitten seuraava tehtävä.

Hohoh, on muuten mainio peli, ei vain tahdo löytyä aikaa tuon mättämiseen. :D

Zone-sarja -42%
Supply Lines olikin "hieman" vaikea. Kaikki kohteet saa tuhottua helposti, mutta siitä paskiaisesta tahtoi bensa loppua aina vähän liian aikaisin. Pääsin läpi 12 yrityksen jälkeen. :rolleyes:

Pelasin viimeksi missionin ice cool killa jossa piti tappaa se
Jizzy or something. Juttelin Cesarin kanssa puhelimessa ja sovimme että tapaamme Pier 69:llä. Missä helvetissä tuo Pier/Laituri 69 on?? Mun kartassa ei näy ns. normaalia keltaista tms. kolmiota missään. Jossain San Fierrossa sen pitäisi olla, google ei auttanut..

training_day sanoi:
Se on muuten nannaa, kun peli etenee niin pitkälle, että omien ja vihollisjengien alueet näkyvät kartassa eri väreillä... sitten vaan gang war pystyyn ja uusi alue haltuun :D
Missäs vaiheessa näin tapahtuu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom