GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No nyt on 3,4 miljoonaa. :hyper: Menkää raveihin ja laittakaa kaikki likoon. Tallettakaa toki peli ennen sitä. Jos ette voita, ladatkaa peli uudestaan jne.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tomi sanoi:
No nyt on 3,4 miljoonaa. :hyper: Menkää raveihin ja laittakaa kaikki likoon. Tallettakaa toki peli ennen sitä. Jos ette voita, ladatkaa peli uudestaan jne.

Jaahas. Missäs niitä raveja pidetään? Mun reilu 20 tonttua ei taidakaan tehdä musta varsinaista hillopäällikköä! On tossa pelissä sen verran paljon kaikenlaista duunattavaa ettei kaikkeen ehdi oikein tutustua punttiksen ja huorien hakkaamisen lomassa. :nolo:

Ei mitään raveja. :D

Tänään hankin kyseisen pelin. Aluksi tuo grafiikka näytti suttuiselta, mutta kyllä siihen nopeasti tottui. Heti ensimmäiseksi rakastuin BMX-pyöriin, ne on tässä pelissä TODELLA hyvin toteutettu. Muutaman tunnin olen tässä jo ehtinyt pelaamaan, huomenna voisi tutkia tuota aluetta lisää.

Sen verran olen tutkinut, että olen todennut isoksi. Lähdin siitä ensimmäisestä kaupungista pyöräilemään BMX-pyörällä moottoritietä pohjoiseen ja ällistyin ensimmäisten maatilojen kohdalla. Sitten kun tie vihdoin loppui, niin tajusin, että olin mennyt yhden kaupungin verran pohjoiseen moottoritietä. Helvetin iso pelialue :thumbs:

Noniin, nyt on viisi kiinteistöä, (joista kaksi arvokiinteistöä) Cheetah sekä yksi nitrotettu ja madallettu Super GT. :rock: Tästä onkin hyvä jatkaa huomenna, kun on save pointteja ympäri kaupunkia.

Se on muuten nannaa, kun peli etenee niin pitkälle, että omien ja vihollisjengien alueet näkyvät kartassa eri väreillä... sitten vaan gang war pystyyn ja uusi alue haltuun :D

Tomi sanoi:

Eikö se spoilaa yhtään peliä, jos saa melkein pelin alussa noin paljon rahaa ja sitte saa ostaa kaikki kiinteistöt sun muut?

CiioN sanoi:
Eikö se spoilaa yhtään peliä, jos saa melkein pelin alussa noin paljon rahaa ja sitte saa ostaa kaikki kiinteistöt sun muut?
No se riippuu mitä peliltä hakee. Mun mielestä tota ei voida laskea edes cheattaukseksi, koska siinä ei käytetä mitään koodia. Rockstarin tyypit olisivat rajoittaneet maksimipanoksen 1000 euroon, jos olisivat halunneet estää pelaajien rikastumisen. Ja kyllähän se peli ladataan uusiksi, jos tehtävä menee vituiksi tai CJ kuolee, joten miksei myös rahojen loppuessa Vermossa? ;)

CiioN sanoi:

Mun mielestä vähän spoilaa, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Itse en kyllä lähde "Glitchsaamaan", koska pelissä kuitenkin tarkoitus nousta pikku hiljaa pohjalta kunkuksi. Menee vähän pelistä fiilistä, jos sitä heti on joku monimiljonääri.

Hyvä tapa saada lisää fyffeä on listiä niitä huumediilereitä. (yleensä tuntuvat olevan mustapukuisia ja "venaavan asiakkaita"). Niiltä jää yleensä aika kasa seteleitä, kun laskee ilmat pihalle :)

Kuuluiskohan tämä tähän threadiin :evil:

Liitteet

• selksa.webp
    selksa.webp
    39,2 KB · Katsottu: 550

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
menee kyllä lopullisesti hermo Just business tehtävän kanssa. Vinkkejä??

kova_luu sanoi:
menee kyllä lopullisesti hermo Just business tehtävän kanssa. Vinkkejä??
Tähtäilet vaan niitä motukka ukkoja, sitä rekkaa on aika turha ampuilla.
Pääsin ite tokalla yrityksellä.

Joo kaikki huomio niihin motskariäijiin, ja koeta osua nimenomaan kuskiin, eikä niinkään pyörään tai siihen takana istuvaan heppuun. Kannattaa myös välillä kurkata menosuuntaan, sillä itsellä kävi niin, että välillä joku motskariäijistä pääsi huomaamatta mun eteen ja ammuskeli sieltä rauhassa pyörän paskaksi.
Itsellä meni kolmannella kerralla läpi.

no menihän se kolmannella yrittämällä. piti vaan osua niihi motskakuskeihin :D

Menihän tuo itselläkin läpi, mutta en jaksanut sen jälkeen ottaa uutta tehtävää, kun oli liian hauskaa pelleillä sillä NRG-500-ratamoottoripyörällä. Keulii muuten vielä täydestä vauhdista. :rock:

Tullut tänään pelattua ihan huolella ja olen jo useamman tehtävän pelannut San Fierrossa. Välimatkat alkaa olla jo kohtuu pitkiä, "kivaa" ajaa vartti johonkin kohteeseen, sitten mokata.. ja eikun uudestaan vaan tienpäälle ja yritämään :)

Onkos porukat jo lennellyt lentokoneilla/helikoptereilla? Olen yrittänyt sivusilmällä etsiä paikkoja, jossa lentäminen onnistuisi, mutta ainakaan vielä en ole löytänyt mestoja.

Shamrock sanoi:
Onkos porukat jo lennellyt lentokoneilla/helikoptereilla? Olen yrittänyt sivusilmällä etsiä paikkoja, jossa lentäminen onnistuisi, mutta ainakaan vielä en ole löytänyt mestoja.

?? ilmassa voi lentää ja lentokone löytyy lentokentältä :D ai ei pääsyä lentokentälle... -> aidan yli vaan..

Ite oon vasta aika alussa noissa tehtävissä, tullu tehtyy kaikkee muuta kivaa :D On kyllä todella paljon pelaamista ja ei malttais olla töissä ku tekis mieli vaan pelaamaan.

Varsinkin kun on lukenut tätä threadii, ja huomannu mitä kaikkee siin voikaan tehdä... Ei malttais odottaa koneen ääreen pääsyä.

Jos monilla suomalaisilla tökkii yhdyssanojen oikeinkirjoitus, ei se ole mitään verrattuna amerikkalaisten oikeinkirjoitukseen.

"
ive compleated the game but the garge on the second island is still not for sale cant buy it n i guess its the same for the third island garage cause i aint been their yet id like to do up ma cars make um look good
dose anyone know why its still not for sale ?

www.gtaforums.com :wall:

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom