GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ootteko pelanneet jo niitä
Zeron RC-tehtäviä, joissa pitää ampua radio-ohjattavia lennokkia alas ja lentää itsekin sellaisella?
On muuten aika haastavia, mutta sisulla ja pienellä tuurilla nekin menee läpi. :)

Tomi sanoi:
Ootteko pelanneet jo niitä
Zeron RC-tehtäviä, joissa pitää ampua radio-ohjattavia lennokkia alas ja lentää itsekin sellaisella?
On muuten aika haastavia, mutta sisulla ja pienellä tuurilla nekin menee läpi. :)

Ne on ihan tappotehtäviä. Anuslogilla kun tuo tähtääminen tuppaa olemaan "hiukan" vaikeampaa kuin hiirellä. Sitä ekaa tehtävää tein kymmenisen kertaa ennen kuin meni läpi.

Mites noi jengien alueiden valtaus teiltä sujuu. Muuten tehtävät on menny ihan hyvin, mutta noi rassaa, varsinkin kun ne houmiissit on niin tyhmiä, että pääsevät hengestään, ja itse joutuu ampumaan kaikki vihulaiset. Ja kytät tunkee aina väärään aikaan paikalle.

lej sanoi:
Mites noi jengien alueiden valtaus teiltä sujuu. Muuten tehtävät on menny ihan hyvin, mutta noi rassaa, varsinkin kun ne houmiissit on niin tyhmiä, että pääsevät hengestään, ja itse joutuu ampumaan kaikki vihulaiset. Ja kytät tunkee aina väärään aikaan paikalle.

Itse valtailen alueita iltamyöhään tai yöllä. Ei ole virkavaltaa niin paljon ympärillä ja kadut ovat muutenkin hiljaisempia. Koskaan en ole omia houmiiseja käyttänyt apuna vaan yksin pistänyt haiseen ja "hood is your´s".

Tanko sanoi:
Aivan sama meininki muuten mulla. Saattaa toi ohjaaminen olla hieman tänään hakusessa, kun en ole pelannut pitkään aikaan enkä sitäpaitsi ole koskaan käyttänyt näitä analogisia ohjaamia.

Seuraava GTA-sarjan peli ilmestyy muuten käsittääkseni Playstation 3:selle. No, turha sitä tänään on funailla, tänään pelataan !!

Pelin tekijät sanoivat että uutta ei enää tule, ympyrä on kuulemma sulkeutunut... :(

Zone-sarja -42%
sss sanoi:
Pelin tekijät sanoivat että uutta ei enää tule, ympyrä on kuulemma sulkeutunut... :(

Mitä vittua, mistä tollanen tieto on revitty ??

Ihmettelen todella, jos pitää paikkansa. Eiköhän tuo melkoinen rahasampo kuitenkin ole, niin miksi teurastaa hyvin lypsävää lehmää ?

sss sanoi:
Käsittääkseni Rockstarin miehet puhuivat, että SA olisi uuden sukupolven GTA-trilogian viimeinen osa (III, VC, SA.) Seuraava Grand Theft Auto ilmestyy PS3:lle, joten tässä on taas pari vuotta aikaa tahkota San Andreasta. :)

Kyllä se GTA IV on kehitteillä PS3:lle.

www.computerandvideogames.com sanoi:
Friday 28th February 2003

EXCLUSIVE: GTA 4 DEVELOPMENT UNDERWAY!

While Rockstar North works on Vice City follow-up, a core team is focusing on the true sequel

14:59 A core team of five key Rockstar North staff is hard at work designing the true sequel to Grand Theft Auto 3, we can exclusively reveal. While all attention is focused on the Vice City follow-up confirmed by Take-Two for release in the next 18 months, a small team is working through concepts for a totally reworked GTA game for the next-generation of hardware.
A highly placed inside source operating under conditions of anonymity told us: "GTA 4 is being designed now by a team of five." The source also confirmed that the next GTA game on console - widely believed to be based in San Andreas - will be the last iteration in the present format. "Expect more of the same as Vice City for that, but GTA 4 will be completely different.

"The designers have basically looked at what they want to do and realised they cannot do it with current technology, so they're building it from scratch."

As a result "San Andreas" will mark the last use of the GTA3 engine. Unsurprisingly, it's believed Rockstar North is looking to the next-generation of hardware to realise its vision, with PS3 hotly-tipped by those in the know.

Don't expect to hear anything official on GTA 4 anytime soon, but the PR machine should start rolling on the Vice City follow-up soon. Meanwhile PC owners will be able to snap up GTA: Vice City for their system on May 16.

Rakas veljesyhteisö. Nyt tartteis vähän apua

Se Big Smoken Wrong Side of the Tracks tehtävä, se missä pitää seuraa sillä prätkällä sitä junaa ja ampuu ne äijät sieltä junan päältä.

Miten se tehdään? Oon yrittänyt ainakin sata kertaa ja ei vaan onnistu..

Auttakkee!!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Keke K. sanoi:

Se Big Smoken Wrong Side of the Tracks tehtävä, se missä pitää seuraa sillä prätkällä sitä junaa ja ampuu ne äijät sieltä junan päältä.
Sun pitää ajaa sillä prätkällä tarpeeksi kaukana sen junan kyljestä tai luotisi osuvat katon reunaan ja seinään. Eli siellä tunnelin/kiskojen oikeassa laidassa. Muista varoa sitä vastaantulevaa junaa.

ps. pääsin ton ekalla läpi ;)

Tomi sanoi:
Sun pitää ajaa sillä prätkällä tarpeeksi kaukana sen junan kyljestä tai luotisi osuvat katon reunaan ja seinään. Eli siellä tunnelin/kiskojen oikeassa laidassa. Muista varoa sitä vastaantulevaa junaa.

ps. pääsin ton ekalla läpi ;)

Kiitos vain neuvosta, pitää yrittää!

Äijä on nopee :rock:

Painajaisia pukkaa

Piti pistää pieni tauko tohon pelaamiseen, kun alko pukkaamaan vähän liian rankkoja unia :evil:

Keke K. sanoi:

Miten se tehdään? Oon yrittänyt ainakin sata kertaa ja ei vaan onnistu..

Auttakkee!!!!

Jep niin kuin Tomi sanoi, niin tarpeeksi sivussa pitää ajaa (ei siis toisien raiteiden päällä, vaan niitten oikealla puolella (esim. tunnelissa melkein oikea olkapää seinää laahaten). Tärkeää on myös yrittää pitää tasainen vauhti junan vieressä ja itse ajoin siten, että pahiset oli koko ajan pienesti etuviistossa.

PoP sanoi:
Piti pistää pieni tauko tohon pelaamiseen, kun alko pukkaamaan vähän liian rankkoja unia :evil:

Mä huomasin kanssa saman jutun viikonloppuna, pelasin lauantaina varmaan jotain 10 tuntii, menin nukkuu ihan mielettömän sekavassa olossa ja unet oli kyllä aika rankkoja

Mä pääsin siitä junan seuraamisjutusta läpi hyppäämällä prätkällä junan katolle.
Sitä ennen mä jumitin siinä ehkä 20 kertaa.
Se läski rupes vituttaa "God damn CJ, all you have to do is follow the train".
Nyt menee hermot supply lines tehtävässä, uskomattoman vittumaista ohjata sitä vitun lennokkia.
Onks kukaan tehnyt sen kiinalaisen "sukellus"tehtävää?
Meinaan mun sukellustaidot ei riitä siihen, pitääks se lähtee vaan sukeltelemaan vai mitä?

tapio sanoi:
Onks kukaan tehnyt sen kiinalaisen "sukellus"tehtävää?
Meinaan mun sukellustaidot ei riitä siihen, pitääks se lähtee vaan sukeltelemaan vai mitä?
Mä tein sen eilen illalla. Kävin meressä sukeltelemassa niin kauan, että sain muutaman kerran lung capacityä korkeammalle. Ehkä 10 min räpiköin.

Menipä tuossa edellispäivänä aika totaalisesti hermot PS2:seen ja San Andreakseen... Mulla nimittäin kävi niin, että pelin tallennus ei jostain syystä ollut toiminut, eli kun yritin ladata tallennettua peliä, se vaan herjasi, että "Load failed" jne. ja aloitti pelin alusta. Tuossa vaiheessa olin suorittanut mm. tuon yllä mainitun "kiinalais hemmon sukellustehtävän" ym. mukavaa. Hauskaa tuossa oli se, että edellinen tallennus oli suht. alusta, eli seuraavana tehtävänä Green Sabre... Olipahan kertakaikkiaan mieltäylentävää vääntää kaikki Badlands tehtävät ja muut shitit uuteen kertaan :itku:

No vahingosta viisastuin sen verran, että nyt mulla on 5 eri save fileä ja käytän jokaista vuorotellen (ja tallennan niin usein kuin mahdollista), eli jos tallennus uudestaan tilttaa, ei seuraava ole paljoa vanhempi.
Tuota tapaa suosittelen muillekin, koska tuo ei antanut niin minkäänlaista virheilmoitusta tallennusta tehdessä, ainoastaan sitten kun yritin ladata uudestaan.

Joo mutta mä pääsin kanssa siihen sukellusjuttuun, mä sukeltelin siihen ekaan kaupunkiin niin keuhkot tuli riittävään kuntoon.
Supply linesistä vielä, se on mahdotonta.
Mä tapoin ne 5 tyyppiä, mutta pitäis vielä lentää sillä bensalla takasin..ei helvetti.
Mä tosin räjäytin sen koneen ennen takaisin lentoa, bensa oli meinaan lopussa.
Toivottavasti sen rillipään voi jossakin vaiheessa ampua, pumpparilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom