GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Nyt olisi yksi tyhmä kysymys...
Pelasin tätä aikoinaan PS2 versiolla, nyt tuli hankittua PC:lle (sattuneesta syystä ei ole ohjekirjaa ;) ), joten kontrollit on vielä vähän hakusessa...

Eli kysymys koskee aseella tähtäämistä. Oikea hiirennappi tuo sen tähtäimen esiin, mutta miten saan lukittua kohteissa? Hiiren rullan pitäisi kai vaihtaa kohteita, mutta en ainakaan vielä ole saanut sitä toimimaan...

Kaikista helpoin vaan suihkia sillä hiirellä menemään ilman mitään lukituksia

Nyt olisi yksi tyhmä kysymys...
Pelasin tätä aikoinaan PS2 versiolla, nyt tuli hankittua PC:lle (sattuneesta syystä ei ole ohjekirjaa ;) ), joten kontrollit on vielä vähän hakusessa...

Eli kysymys koskee aseella tähtäämistä. Oikea hiirennappi tuo sen tähtäimen esiin, mutta miten saan lukittua kohteissa? Hiiren rullan pitäisi kai vaihtaa kohteita, mutta en ainakaan vielä ole saanut sitä toimimaan...

GTA:ta on takana luvattoman paljon tunteja, ja vielä en oo kyseiseen ominaisuuteen törmännyt. Eikä ainakaan kontrolleistakaan tätä "auto-aimia" löydy. Luultavasti PC:llä hiiren käyttö on jouhevampaa kuin pad-ohjaus, joten pc:llä ei tuota tarvitse/ole saatavilla?

Hyvin noi jehut putoaa normi tyylilläkin. Anna vaa pislan rallattaa :]

Juu, kyllähän se tuolla hiirellä ihan mukavasti onnistuu :) Siinä ekaa kertaa pistoolia hankkiessa vaan jotenkin hämäävästi ilmoitteli, että rullalla onnistuisi kohteen vaihto... Ehkä ne oli meinanneet laittaa sellaisen ominaisuuden, mutta oli jäänyt pois.

Mukava kyllä pelata tuota pitkästä aikaa, kun viimeksi olen silloin 2004 PS2:lla vääntänyt. PC versio on jonkin verran paremman näköinenkin :)

ite oon saanu toimimaan ton automaattisen tähtäämisen vaan jos on padilla pelannu.. hiirellä pelatessa pitää manuaalisesti tähtäillä

Jonkun verran tullut nyt väännettyä PC:llä ja jotenkin tuntuu helpommalta kuin PS2:lla. Monet tehtävät, jotka vaati monta yritystä pleikalla pelatessa, on nyt menneet kerralla läpi.

Ilmeisesti näppis+hiiri kombo vaan toimii paljon paremmin kuin pädi tälläisissä peleissä...

joo räiskintä peleissä ei oo näppis+hiiri kombon voittanutta, on vaan niin uskomattoman nopee ja tarkka pelaa jos vertaa pädeihin...

itekki aloin taas huvikseen pelaa tota, on se vaan niin äijää muiluttaa niitä gangsta nigga ballasei... olis vaan tehokkaampi kone että sais ton piirto etäisyyden vähän kauemmas.

Toi lentokoulu on kyllä niin perseestä itellä meni pari kuukautta päästä se läpi ja sitä hakattiin 20-60 minuuttia päivässä melkein joka päivä varsinkin ne taitolento tehtävät:wall: mutta sitten kun sen pääsi läoi kyllä riemuitsi siihen saakka kun huomas että niitä lentotehäviä on lisää
Olenkohan mää liian hyvä sit kun mulla meni tuo learn to fly tehtävä lävitte noin tunnin hakkaamisen jälkeen?

Jonkun verran tullut nyt väännettyä PC:llä ja jotenkin tuntuu helpommalta kuin PS2:lla. Monet tehtävät, jotka vaati monta yritystä pleikalla pelatessa, on nyt menneet kerralla läpi.

Ilmeisesti näppis+hiiri kombo vaan toimii paljon paremmin kuin pädi tälläisissä peleissä...

Auto tehtävät on kyllä yhtä p***** näppäin hiiri yhdistelmällä. Lentokone tehtävät vielä enemmän. Täysi käännös tai ei käännöstä lainkaan. Itselläni ei se ensimmäinen tehtävä missä piti radio ohjattavalla lentää onnistunu millään. Yritin varmaan sata kertaa.

Edit: Sitten se auto koulun eka tehtävä. Mitä siinä oikein pitää tehdä? En saa nousemaan sitä palkkia millään vaikka omasta mielestä ohjeiden mukaan teen.

Auto tehtävät on kyllä yhtä p***** näppäin hiiri yhdistelmällä. Lentokone tehtävät vielä enemmän. Täysi käännös tai ei käännöstä lainkaan. Itselläni ei se ensimmäinen tehtävä missä piti radio ohjattavalla lentää onnistunu millään. Yritin varmaan sata kertaa.

Edit: Sitten se auto koulun eka tehtävä. Mitä siinä oikein pitää tehdä? En saa nousemaan sitä palkkia millään vaikka omasta mielestä ohjeiden mukaan teen.

Mä olen päässyt suunnilleen kaikki autotehtävät ekalla kertaa läpi. Toimii todella hyvin, kun hiirellä pitää kuvakulman tilanteeseen sopivana ja näppiksellä ohjaa. IMO paljon helpompaa kuin pädillä.

Samoin ne radio-ohjattavien kanssa lentelytehtävät meni yllättävänkin kivuttomasti läpi, eka lentotehtävä kolmella yrityksellä, helikopteri tehtävä kahdella.

Autokoulun ekassa tehtävässä pitää tehdä täysi ympyrä, eli kaasu ja jarru pohjassa ja ohjaus jompaankumpaan suuntaan. Sitten kun ympyrä on täysi, homma seis.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä olen päässyt suunnilleen kaikki autotehtävät ekalla kertaa läpi. Toimii todella hyvin, kun hiirellä pitää kuvakulman tilanteeseen sopivana ja näppiksellä ohjaa. IMO paljon helpompaa kuin pädillä.

Samoin ne radio-ohjattavien kanssa lentelytehtävät meni yllättävänkin kivuttomasti läpi, eka lentotehtävä kolmella yrityksellä, helikopteri tehtävä kahdella.

Autokoulun ekassa tehtävässä pitää tehdä täysi ympyrä, eli kaasu ja jarru pohjassa ja ohjaus jompaankumpaan suuntaan. Sitten kun ympyrä on täysi, homma seis.

¨Kauan sitä käännöstä pitää pitää että tulee täys ympyrä? Pidin yli minuutin ja se palkki nousi ehkä vajaan 2%. Kaasu ja jarru siis pohjassa koko ajan.

¨Kauan sitä käännöstä pitää pitää että tulee täys ympyrä? Pidin yli minuutin ja se palkki nousi ehkä vajaan 2%. Kaasu ja jarru siis pohjassa koko ajan.

Ei siinä tarvitse tehdä kuin yksi täysi ympyrä.
Eli jos lähtötilanteessa auton keula osoittaa pohjoiseen, sitten laitat auton perän liikkeelle, annat liukua niin kauan, että renkaat piirtää täyden ympyrän ja keula osoittaa jälleen pohjoiseen (tai mihin tahansa, riippuen siitä mikä se lähtötilanne oli).

Mutta siis 360 astetta, eli yksi täysi ympyrä pitää tehdä.

Ei siinä tarvitse tehdä kuin yksi täysi ympyrä.
Eli jos lähtötilanteessa auton keula osoittaa pohjoiseen, sitten laitat auton perän liikkeelle, annat liukua niin kauan, että renkaat piirtää täyden ympyrän ja keula osoittaa jälleen pohjoiseen (tai mihin tahansa, riippuen siitä mikä se lähtötilanne oli).

Mutta siis 360 astetta, eli yksi täysi ympyrä pitää tehdä.

Niin kyllä minä tuon ymmärsin. Halusin vain tietää minuutti määrän kauan siihen menee. Kun olen yli minuutin pitänyt kaasua, jarrua ja käännöstä pohjasta on auto kääntynyt vain piirun verran eli hyvä että havaitsee sen kääntyneen yhtään. ELi ei lähde minulla liukuun niiden ohjeiden mukaan. PCllä pelailen xp:llä.

Se auto pitää saada tekemään tällä tavalla, yhden kerran tosin vain:
http://www.youtube.com/watch?v=ca9Zjlq08yI

Eli jarru ja kaasu pohjassa, ja ihan vähäsen käännät renkaita niin se auto lähtee pyörimään. Sitten pysäytät sen kun 360 on täynnä.

Käännä renkaita vähäsen? Käsittääkseni näppäimistöllä pelatessa renkaiden käännös on on/off tyyppinen. Tarkoittaako tuo että käytän käännös näppäintä aivan saatanan nopiasti pohjassa vai että naputan sitä nopeasti.

Kotona ei ole nettiä joten pakko kysellä varmuuden vuoksi. Youtube ei toimi tällä koneella.

Käännä renkaita vähäsen? Käsittääkseni näppäimistöllä pelatessa renkaiden käännös on on/off tyyppinen. Tarkoittaako tuo että käytän käännös näppäintä aivan saatanan nopiasti pohjassa vai että naputan sitä nopeasti.

Kotona ei ole nettiä joten pakko kysellä varmuuden vuoksi. Youtube ei toimi tällä koneella.

Kyllä mä ainakin pidin nuoli näppäimen pohjassa ja päästin irti hetkeä ennen kuin auto asettui oikeaan kohtaan.

Kyllä mä ainakin pidin nuoli näppäimen pohjassa ja päästin irti hetkeä ennen kuin auto asettui oikeaan kohtaan.

Ilmeisesti minulla on sitten joku pugi pelissä. En pelaa kyllä nuoli näppäimillä vaan awsd toimittaa minulla tuota virkaa. Ja kun titokoneista on kyse niin voi tuokin olla syynä. Häätyy kokeilla.

Ilmeisesti minulla on sitten joku pugi pelissä. En pelaa kyllä nuoli näppäimillä vaan awsd toimittaa minulla tuota virkaa. Ja kun titokoneista on kyse niin voi tuokin olla syynä. Häätyy kokeilla.

Niitä mäkin normaali liikkumiseen käytän, mutta tuo oli helpompi tehdä nuolinäppäimen kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom