GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos monilla suomalaisilla tökkii yhdyssanojen oikeinkirjoitus, ei se ole mitään verrattuna amerikkalaisten oikeinkirjoitukseen.

ive compleated the game but the garge on the second island is still not for sale cant buy it n i guess its the same for the third island garage cause i aint been their yet id like to do up ma cars make um look good
dose anyone know why its still not for sale ?

www.gtaforums.com :wall:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voi luoja se lentokoulu oli meikälle vaikea. Varmasti yli 100 toistoa tuli eri tehtävissä yhteensä. Huh huh! Kyllä otti koville, mutta nyt se on läpäisty.

Koko kartta on auki, mutta en ole vielä Las Venturasissa käynyt. Odotan, että joku tehtävä tulee sinne. Täytyy sanoa, että tekemistä on aivan älyttömästi. Olen päässyt pelaamaan aika paljon viime aikoina, silti vasta 40% läpäisty.

No nyt kävin hakemas raveista 20 000 dollaria, enempää en jaksa uhkapelata, koska en tarvitse tällä hetkellä enempää rahaa.

CiioN sanoi:
No nyt kävin hakemas raveista 20 000 dollaria, enempää en jaksa uhkapelata, koska en tarvitse tällä hetkellä enempää rahaa.

Joo menee vähän maku tossa ravihommassa.
T: +28 000 000 $

Kumm4ri sanoi:

Itse en ole vielä uhkapelejä edes kokeillut. Silti on neljä kiinteistöä, niin ja yli 80% jengialueista hallinnassa :)

Noniin, vihdoinkin pääsin NRG-500-motskarilla leikkimisestä eroon ja aloin taas suorittaa tehtäviä! Enää olisi 3 tehtävää ennen kuin pääsen Los Santosista seuraavalle saarelle. Aika mieletön peli ollut tähän asti, ja koko ajan vaan paranee!

Ravit

Kumm4ri sanoi:

Ei stana! Mä en oo voittanu kertaakaan raveissa! :wall: Oo yrittäny vaikka kuinka monta kertaa ja eri hevosilla. Pitääkö siinä tehdä muuta kun kattella niitten hevosten ravaamista? Olis nimittäin pitäny kaiken järjen mukaan jo voittaa edes kerran tuurilla.

PoP sanoi:
Pitääkö siinä tehdä muuta kun kattella niitten hevosten ravaamista?
Ei pidä, mikäli hevosen valitsemista ja panoksen asettamista ei lasketa. :) Kannattaa aina veikata esim toiseksi alimmaista tai keskimmäistä hevosta. Itselläni oli tuuria noiden ravien suhteen, koska jouduin lataamaan ainoastaan kerran pelin uudestaan, ja voitin siltikin yli $3 milj.

Voi jestas tota Pleikkarin ohjainta! Melkein tuli tippa linssiin, kun yritti siellä Ammunationissa suoritta sitä kilpa-ampumista, on meinaan niin kauheaa se tähtääminen. :itku:

Vai enkö vain osaa?

Tomi sanoi:
Noniin, vihdoinkin pääsin NRG-500-motskarilla leikkimisestä eroon ja aloin taas suorittaa tehtäviä! Enää olisi 3 tehtävää ennen kuin pääsen Los Santosista seuraavalle saarelle. Aika mieletön peli ollut tähän asti, ja koko ajan vaan paranee!

Tässä ku onTomin kommentteja lukenut, niin voisi kuvitella, että menee lähiaikoina naimisiin ton pelin kanssa... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
superpohje sanoi:
Tässä ku onTomin kommentteja lukenut, niin voisi kuvitella, että menee lähiaikoina naimisiin ton pelin kanssa... :)
No höh, oon pelannut vasta 7 h 26 min tuota peliä. Ilmestymisviikonloppuna vietin tyttöystävän kanssa laatuaikaa, ja pelasin koko viikonlopun aikana ehkä yhteensä tunnin. On mulla elämäkin, paitsi salin ja nukkumaanmenoajan välillä. :D

Missä vaiheessa sinne lentokouluun pääsee? Ei spoilereita kuitenkaan kiitos :).

On kyllä mahti peli ja hieno juttu on, että poliisi ei lähde maagisesti perään, vaan niiden pitää oikeasti olla paikalla(ainakin tähän asti on ollut näin) eikä kahta tähteä tule niin helposti kuin aikaisemmin. Saa hakata mummoja ilman että poliisit ryntäilee väliin. On muuten aika huvittavan näköistä, kun sellaset pyylevät mummelit ajelee bmx-pyörillä :lol2:

Aivovaurio sanoi:
Missä vaiheessa sinne lentokouluun pääsee? Ei spoilereita kuitenkaan kiitos :).

Sitten kun on suorittanut San Fierrossa tarpeeksi tehtäviä. Lentokoulun jälkeen tulee ensimmäinen tehtävä Las Venturakseen. Lensin tänään suihkarilla ympäri San Andreasta ja se oli huomattavasti helpompaa kuin lentokoulun koneella lentäminen. Tai sitten on taidot karttunu. Oli helvetin kivaa lennellä ympäri San Andreas ja lopulta tehdä tyylikäs laskeutuminen lentokentälle.

Tomi sanoi:
No höh, oon pelannut vasta 7 h 26 min tuota peliä. Ilmestymisviikonloppuna vietin tyttöystävän kanssa laatuaikaa, ja pelasin koko viikonlopun aikana ehkä yhteensä tunnin. On mulla elämäkin, paitsi salin ja nukkumaanmenoajan välillä. :D
hahah... :D Minuutitkin laskenut! :)
Ja onko tuo "tyttöystävä" nimenomaan juuri tuo peli? ;)

Noh ei... Varmasti ihan hyvä peli. Itsekin olen ihan innolla katsellut kun kaveri sitä pelaili. :thumbs:

Vieläkin tärkeämpänä paljastuksena kerrotaan GTA: San Andreaksen ilmestymisestä PC:lle. Julkaisun kerrotaan sijoittuvan jonnekin ensi vuoden toukokuun ensimmäisen ja heinäkuun viimeisen päivän välille. Uuden GTA:n ilmestymisestä Xboxille ei ole vielä toistaiseksi ilmoitettu.

Lähde: http://digigame.jippii.fi/pelikonsolit/uutiset/5061/

Zone-sarja -42%
Thingfellow sanoi:
mites se toimii?
Ottaa kevyet vauhdit bmx:llä jossain aukealla ja keula ylös ja sitten sellaista suht jyrkkää ympyrää antaa mennä. Vauhti ei tipu, eli ei tarvi polkea ollenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom