GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään kävin noutamassa pelin ja kuusi tuntia jauhettu. 3.5 % pelistä vasta läpäisty ja kartasta tutkimatta varmaan 90 %. Tekemistä on siis vielä aika helvetisti. Salilla on käyty ahkerasti ja muskelit on jo täysillä.

Tähtääminen on hankalampaa kuin pc:llä eikä grafiikkakaan yllä läheskään samalle tasolle. Mutta ei sillä niin väliä, kun itse peli on niin loistava. Kontrollit on vähän hankalat, kun en ole tottunut ohjailemaan nänneillä. Mutta eiköhän se tästä. Pitää mennä takaisin pelaamaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
5 tuntia vierähti täälläkin aika siivillä. Onko joku jo bulkannu äijjän "hirmu" kuntoon?

Noin 30 toistoo 320 paunan kanssa penkkasin CJ:n kanssa äsken. Muscle nyt täynnä ja äijä hirvee kaappi :) Autojen tuning on aika pirun nättiä myös..

Siis Pc:lle tulevaan versioon pitää ehdottaa että joku tekee nettipelin jossa voisi ottaa painonnosto- ja bodauskisoja..ei varmaan kovin hankala tehdä..toivottavasti..
No viime viikolla kävin ostamassa Xboxin+Fablen ja nytkö sitä joutuu ostamaan PS2..voi tätä rahan tuhlausta..
No kunhan se Plasma :kuola: tulisi vielä saksasta.. :hyper:

Zone-sarja -42%
Hehhee, aika hauska peli. Pelasin pari ekaa tehtävää tuossa. Oottekos ehtineet jo ottaa keulimisenkkoja moottoripyörällä? Itse vedin 1065 m keulia BF-400-merkkisellä kyykkypyörällä. :hyper:

Tomi sanoi:
Hehhee, aika hauska peli. Pelasin pari ekaa tehtävää tuossa. Oottekos ehtineet jo ottaa keulimisenkkoja moottoripyörällä? Itse vedin 1065 m keulia BF-400-merkkisellä kyykkypyörällä. :hyper:

Mistäs noin pitkän suoran löysit? :) Aina kun mä keulin, niin tulee risteyksessä joku kylkeen.. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Missäs kondiksessa ja vaatetutkessa teidän ukkelit pelissä on?

Tässä meikä äijä surkeessa kuvassa yrittää olla niiin coolia että :)

Liitteet

• gta-dude1.webp
    gta-dude1.webp
    20,6 KB · Katsottu: 602
Minkäslainen piirtoetäisyys tuossa San Andreaksessa on, vieläkö esineet teleporttautuu nenän eteen kuten Vice Cityssä?

Tomi sanoi:

:hyper: Keulin äsken bmx:llä 2073.83m. 414dollaria pätkähti siitäkin hyvästä. Aion kyllä parantaa vielä tulosta roimasti! :rock:

Enpä ole kerennyt vielä ollenkaan tehtävien kimppuun, kun jumituin lähikuppilaan pelaamaan yllättävän mukavasti toteutettua biljardia, jonka jälkeen täytyi mennä yökerhoon tanssahtelemaan.

Onkos muut päässyt jo sinne tyttöystävän ulkouluttamiseen asti? Ensi treffien vaihto ehdot oli syömään tai drive-by ylläri sen liilan jengin alueella :D

Nyt sitten harmittaa kun ei ole rahaa ostaa pleikkaria ja tota peliä :curs:
Nörttikavereihinkin on mennyt välit poikki...

Onko kukaan vielä ryöstänyt taloa yksin R3-tehtävänä? Millaisen auton siihen tarvitsee? Pitääkö sitä varten ostaa se kommandopipo jostain kaupasta(jos niin mistä?)? Olen nyt epätoivoisesti tässä etsinyt samanlaista autoa, millä se yhden tehtävän ryöstö tehtiin, mutta eipä ole vissiin osunut vastaan tai sitten en vain osaa :(
Onko kukaan vielä hypännyt base-hyppyä? Kuulin, että se onnistuu jo Los Santosissa, kunhan löytää oikean paikan.?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom