Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomppa85 sanoi:Coc #2 meni oikealla kädellä pohjaan tänään. Vasemmalla ei lähelläkään. Voisiko tästä vetää jotain johtopäätöksiä?
hunter killer sanoi:Joo olet selvästikin vetänyt enemmän...MAASTA oikealla kädellä!;)
Johtunee enemmänkin ton gripperin rakenteesta. Toihan jousi menee tiiviimmäksi vasemmalla puristettaessa, oikealla laajenee ja tällöin jousen kitkaa jää pois. Pikaisella testillä tuumailin näin. Samoin se mullakin on.Tomppa85 sanoi:Coc #2 meni oikealla kädellä pohjaan tänään. Vasemmalla ei lähelläkään. Voisiko tästä vetää jotain johtopäätöksiä?
mxu sanoi:Enpä usko että oikeasti pelkällä maastavedolla on kauheen paljon tekemistä puristusvoiman kanssa. Mulla ainakin on puristusvoimat kunnossa vaikka en kehtaa mave tuloksilla leijua. Penkkikin on kohta sama ku mave En nyt sentään aio kuitenkaan päästää sitä siihen tilanteeseen. Mavea tässä kyllä kehittelen pikku hiljaa.
kaiveli82 sanoi:Siis mä olen kyl hieman tyhmä :D mut, voiko siis noilla puristimilla parantaa otteen pitävyyttä maastavedossa...?
Jotenkin omat kokemukset viittaisivat tähän...
mxu sanoi:Enpä usko että oikeasti pelkällä maastavedolla on kauheen paljon tekemistä puristusvoiman kanssa. Mulla ainakin on puristusvoimat kunnossa vaikka en kehtaa mave tuloksilla leijua. Penkkikin on kohta sama ku mave En nyt sentään aio kuitenkaan päästää sitä siihen tilanteeseen. Mavea tässä kyllä kehittelen pikku hiljaa.
hunter killer sanoi:No tsori, et hoksannu mun huonoa tsoukkia..viittasin tuolla enemmän vetämisellä yhteen toiseen juttuun...itse ainakin vedän enempi oikealla...
Heh:D
Mistä ostit kyseisen gripperin? Haluun tollasen #2:n mut ei huvittais mitään kiskurihintaa pulittaa siitä.Coc#2 jää 5mm auki! Meikä on ihan koukussa tähän hommaan!! Tullut kikkailtua vähän muutakin puristusvoimasettiä. Mielestäni ei todellakaan ole puristusvoima verrattavissa mave-tulokseen. Siinä tarvii vain pitää, eikä tavallaan puristaa?!Tai pitää siis puristaa, mut ei sillai kuin gripperiä!!