Gripper#4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hunter killer sanoi:
Joo olet selvästikin vetänyt enemmän...MAASTA oikealla kädellä!;)

Enpä usko että oikeasti pelkällä maastavedolla on kauheen paljon tekemistä puristusvoiman kanssa. Mulla ainakin on puristusvoimat kunnossa vaikka en kehtaa mave tuloksilla leijua. Penkkikin on kohta sama ku mave :nolo: En nyt sentään aio kuitenkaan päästää sitä siihen tilanteeseen. Mavea tässä kyllä kehittelen pikku hiljaa.

Tomppa85 sanoi:
Coc #2 meni oikealla kädellä pohjaan tänään. Vasemmalla ei lähelläkään. Voisiko tästä vetää jotain johtopäätöksiä? :nolo: :david:
Johtunee enemmänkin ton gripperin rakenteesta. Toihan jousi menee tiiviimmäksi vasemmalla puristettaessa, oikealla laajenee ja tällöin jousen kitkaa jää pois. Pikaisella testillä tuumailin näin. Samoin se mullakin on.

Moi

Tässä mun kokemukset COC ja RB grippereistä,omistan tällä hetkellä #1,2,3 ja rb 160,210,240.
jäykyydessä listaan näin:
- Rb 160
- Rb 210
- Rb 240

Rb 160 on vaan hiukan helpompi kun #2(mun #2 on kylläkin "easy"kakkonen jos vertaa ne easy,medium,heavy-kun niissäkin on eroja)
Rb 210 on sitten just # kakkosen ja kolmosen välistä.
Rb 240 on jo kolmostakin jäykempi.
Mun mielestä ero on myös vastuksen aluella eli Rb:eet ovat tasaisempia koko matkalla kun taas coc:in vastus kasvaa loppua kohden,myös Rb:en paksumpi kahva vaati totuttelua.
Itte en treenaa syviä asetuksia lainkaan,vaan kaikki toistot
ovat ns. kortti säännön mukaan.
Coc kakkosta olen sulkenut TSN tapaan mukaan,oikeaalla ja vasemalla kädellä(Table No Set eli otetaan gripperi yhdellä kädellä pöydältä ja ilman asetusta puristetaan kiinni,toisella kädellä ei saa asetta gripperiä lainkaan)
Rb 210 on jäänyt n.1cm auki parhalla yrityksellä.

Crush It!

mxu sanoi:
Enpä usko että oikeasti pelkällä maastavedolla on kauheen paljon tekemistä puristusvoiman kanssa. Mulla ainakin on puristusvoimat kunnossa vaikka en kehtaa mave tuloksilla leijua. Penkkikin on kohta sama ku mave :nolo: En nyt sentään aio kuitenkaan päästää sitä siihen tilanteeseen. Mavea tässä kyllä kehittelen pikku hiljaa.

Siis mä olen kyl hieman tyhmä :D mut, voiko siis noilla puristimilla parantaa otteen pitävyyttä maastavedossa...?
Jotenkin omat kokemukset viittaisivat tähän...

kaiveli82 sanoi:
Siis mä olen kyl hieman tyhmä :D mut, voiko siis noilla puristimilla parantaa otteen pitävyyttä maastavedossa...?
Jotenkin omat kokemukset viittaisivat tähän...

Mutta ehkä puristusvoima auttaa mavessa, eikä mave puristusvoimaa? :D En tiiä.
Ainakaan niin paljoa..

mxu sanoi:

No tsori, et hoksannu mun huonoa tsoukkia..viittasin tuolla enemmän vetämisellä yhteen toiseen juttuun...itse ainakin vedän enempi oikealla...
Heh:D

hunter killer sanoi:
No tsori, et hoksannu mun huonoa tsoukkia..viittasin tuolla enemmän vetämisellä yhteen toiseen juttuun...itse ainakin vedän enempi oikealla...
Heh:D

:lol2: Joo.. no nyt mäkin ymmärrän että ei treinerilläkää menny ku vajaa 20 toistoa vasemmalla ku oikealle meni kevyesti 30 ihan kunnolla pohjaan asti. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Coc#2 jää 5mm auki! Meikä on ihan koukussa tähän hommaan!! Tullut kikkailtua vähän muutakin puristusvoimasettiä. Mielestäni ei todellakaan ole puristusvoima verrattavissa mave-tulokseen. Siinä tarvii vain pitää, eikä tavallaan puristaa?!Tai pitää siis puristaa, mut ei sillai kuin gripperiä!!

Zone-sarja -42%
Coc#2 jää 5mm auki! Meikä on ihan koukussa tähän hommaan!! Tullut kikkailtua vähän muutakin puristusvoimasettiä. Mielestäni ei todellakaan ole puristusvoima verrattavissa mave-tulokseen. Siinä tarvii vain pitää, eikä tavallaan puristaa?!Tai pitää siis puristaa, mut ei sillai kuin gripperiä!!
Mistä ostit kyseisen gripperin? Haluun tollasen #2:n mut ei huvittais mitään kiskurihintaa pulittaa siitä.

onko se kiskurihinta, jos lasket sille ikää X vuotta ja treenipäiviä Y per vuosi?
:)
toki CoC-treenailu ei ole mitenkään pakollista älyttömään grippiin.

Tulipa hommattua ykkösversiokin noista puristimista, siis captains of crush mallistosta. Aika jäykkä sekin vaikka muutaman viikon reenillä oon saanut suljettua kakkosenkin alkuvuonna. Tällä hetkellä ykkösellä menee noin 5 :eek: toistoa mutta on täs viimepäivinä ollutkin paljon puristusvoimaa vaativia hommia joten hieman jumia kai, kakkosen sulkemisesta ei toivoakaan.:D
Pitkä matka tohon kolmoseen.:curs:
Nyt ois tarkoitus painottaa reenit pikkurillin ja nimettömän voiman kehittämiseen.

Ykkösellä oikealla 11 toistoa. Vasemmalla 3.. hehe. Haen balanssia vielä hetken ja siirryn sitten kovempiin. Alussa meni oikealla 4 toistoa ja vasemmalla nolla. Gripperi vasta vajaat 3 viikkoa vanha. Ja takana tosiaan 13 vuotiaasta punttitaustaa (nyt 31 v)..

Muuten offtopiccina. Olen testauttanut kaikilla kavereilla (aikuisilla miehillä) ykkösen, kukaan ei oo puristanut ihan pohjaan vaan aina jää 5mm tai cm auki. Vaikka mukana on vahvoja sällejä.

Ykkönen on jo ihan hyvä suoritus. Mutta kun alkaa grippereitä puristella niin aika nopsaan varmaan menee se kakkonenkin. Harjoittelematta kakkonen lienee jo aika järkky suoritus puhumattakaan kolmosesta.

Kaveri veti #2 millin päähän treenaamatta. Oon aika paljon testauttanu esim. töissä porukkaa, mut ei kukaan vielä pohjaan ole saanut. Pitäis jollain kunnosspitomiehellä testauttaa, niin alkais varmaan taipumaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom