Gripper#4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites tavallisen (ei digitaalisen) vaa'an puristaminen, paljon saatte runtattua siihen?
Yks mitä kannattaa koittaa on iso käsipaino toises kädes roikkuminen :)
Maastavedon ja gripperin sulkemisen välillä ei oo mitään suoranaista vertailtavuutta, esim Ed Coan vetää sen 400kg maasta mut saa just ja just #2 kiinni. Tangon kannattelu ja gripperin puristaminen on kuitenkin aika eri asioita.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tortilla90 sanoi:
Coc gripperien vahvuudet menee näin: (suluissa aina lähin heavy grips malli)
guide = 60lb (heavygrip 100lb) turha!!! Markettimallit 2e ja n.40-60lb
sport = 80lb (heavygrip 100lb) turha...
Trainer = 100lb (heavygrip 100lb)
#1 =140lb (heavygrip 150lb)
#2 =195lb (heavygrip 200lb)
#3 =280lb (heavygrip 250lb tai 300lb)
#4 =365lb (heavygrip 300lb tai 500lb)
:whip:

Ja heavygrippiä löytyy myös 350 ja 400. 400 ja 500 tais kuitenkin olla rajoitettuja määriä valmistettuja ja 350 on vasta tulossa yleiseen myyntiin.

Katsoin eilen Magnus Samuelssonin treenivideon ja grippereiden jälkeen hän puristi täyden kokistölkin hajalle (posautti). Onko kellään tietoa mitä tuo vaatii? Itse olen rutistellut vain tyhjiä. :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
Katsoin eilen Magnus Samuelssonin treenivideon ja grippereiden jälkeen hän puristi täyden kokistölkin hajalle (posautti). Onko kellään tietoa mitä tuo vaatii? Itse olen rutistellut vain tyhjiä. :rolleyes:

juu, minä tiedän mitä se vaatii:voimaa:hyper:

hunter killer sanoi:
juu, minä tiedän mitä se vaatii:voimaa:hyper:
No shit! :D Kuinka paljon, gripper 3, 4?

edit: jos joku on täällä saanut rutistettua niin olisi kiva saada jotain osviittaa voimatasoista?

Ei jumalauta ole todellista olenko minä koskaan salilla käynnytkään sain eilen saatuani gripper 1&2... 1 suljettua kerran :)

Commando sanoi:
Tarkoititko että olet pusertanut 3 pohjaan?

No en, sen nyt luulisi tajuavan jo kun lukee tuon viestin johon vastasin. Muistelin vain, että Magnusson on puristanut ainakin tuon kolmosen pohjaan ja siitä päättelin, että ainakin sen se vaatii(jos sitä nyt on pakko juuri gribberien kautta miettiä). Magnussonhan on yksi niistä harvoista, jotka on nelosenkin pistäny pohjaan...

Höberlihän puristi kanssa virvoitusjuomatölkin paskaksi sokkineen päivineen, muistaakseni siihen tarvittiin 270kg paine...

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hunter killer sanoi:
No en, sen nyt luulisi tajuavan jo kun lukee tuon viestin johon vastasin. Muistelin vain, että Magnusson on puristanut ainakin tuon kolmosen pohjaan ja siitä päättelin, että ainakin sen se vaatii(jos sitä nyt on pakko juuri gribberien kautta miettiä). Magnussonhan on yksi niistä harvoista, jotka on nelosenkin pistäny pohjaan...

Höberlihän puristi kanssa virvoitusjuomatölkin paskaksi sokkineen päivineen, muistaakseni siihen tarvittiin 270kg paine...
Jep jep, voidaan siis unohtaa tölkin posauttamis höpötyksen minun kohdalta. :D

hunter killer sanoi:
Jos olet tämmöinen samanlainen möhköfantti ku minä niin menee se kun hyppäät tölkin päälle tasjalkaa;)
Ja vieläpä yhellä jalalla ja vaikka korkokengät jalassa nii johan alkaa paine riittämään :D

Jos kokis-tölkin puristaminen vaatii 270kg paineen, niin sittenhän kyseisille herroille ei COC #4 paina juuri mitään. Vähän epäilyttää tuo 270kg.

Olakinte: se painetaan kahdella kädellä. ja ihan eri tavalla kuin mikään gripperi. Itse paineeseen en sano mitään.

Joo, tuskinpa kukaan puristaa yhdellä kädellä avaamatonta tölkkiä lyttyyn. Manfredkin käytti kahta kättä kirjassaan olleessa kuvassa, paineeksi muistelisin 220 kg:tä, mutta voi hyvinkin olla tuo 270 kg, se kellä on kirja tarkistakoon.

Justiinsa. Ajattelinkin, että uskomaton suoritus jos puristaa kuten gripperin sen kolatölkin.

Tuli hommattua heavygripit 100,150,200,250 ja 300. Tilasin jenkeistä, kuluineen + tulleineen hieman alle 90e eli yhden hinnaksi n. 18 euroa. 100 osoittautui täysin turhaksi, 150 kevyeksi ja 200 menee vasurilla 6 kertaa ja oikealla 10 kertaa pohjaan. 250 jäi n. 3mm vajaaksi. Joka toinen päivä ajattelin noita puristella ja pitää sarjat alle kympissä + tehdä staattisia pitoja, negatiivisia toistoja ja vajaita "liian isolla" mallilla.

Hieman rupes harmittamaan kun iskin faijalle käteen eka 200 joka osoittautui leluksi, ja sitten 250 joka osoittautui myös leluksi. Hän ei siis urheile ja tekee toimistotyötä, mutta rakensi juuri taloa muutaman vuoden :)

Edit: laitoin vähän mankkua ja 250 meni tappiin asti :hyper:

Coc #1 menee pohjaan molemmilla käsillä enemmittä ongelmitta, mutta #2 jää vajaaksi 0,5 cm. Ei huono suoritus. :jahas:

Gripperien puristaminen on todella addiktoivaa puuhaa. Minulla on 4 erilaista gripperiä markettigripperistä #2:een, joita puristelen tietokoneella puuhatessani. Menisiköhän #2 pohjaan 1-2 kk:n päästä? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom