Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on kyllä aika kova!! Meneekö sertillä #3 kiinni? Kun teet noita toistoja, niin kuinka paljon avaat gripperiä sulkujen välissä? Itellä tavoite saada #2 kiinni kuukauden sisään..
No Jani, joko nelonen meni kiinni ?
En tiedä kuinka paljon jto on Coc #4:sta käsitellyt mutta se on niin saa....n hirmuinen jousi ettei sovi ketään kauheesti vähätellä joka saa sitä edes liikutettua. Vaikkakin vain sentin päähän... Kolmosessa on jo aika monelle "voimamiehelle" puolet liikaa...mitä mallia? no ellei se nelonen mene pohjaan, se ei tarkoita juuri kuin, että kolmonen vois olla aika hyvin hanskassa, sillä se viimenen sentti vasta antaa sen ilmotetun vastuksen. vahva ja söpö poika toki :D
Mä olen jonkin verran noiden jousien kanssa paininut, en kuitenkaan ole mikään guru sillä alalla.ja kun monet täällä sanovat että kaveri sai sen ja sen gripperin sentin päähän lukosta, oletetaan joskus, että olipas sit ihan hilkulla, ettei saanu suljettua, vaikka koko leikki oli vasta puolessavälissä ja se viimenen sentti se vasta on koko homman idea. grippereillä en treenaa, mutta grippitreeneistä voin sanoa kohtuudella tietäväni. toki semmosen nipistystreenin voisin ottaa omiinkin leikkeihin mukaan, eli kahvoja pidellään peukalon ja muiden sormien päissä vaan. sillai jos sais suljettua kakkosen, voisin olla aika iloinen ukkeli. olen sitä toki muutenkin :D
Se on ilmoitettu vastus, ilmeisesti jos keskikohtaan kahvaa painoja kerää niin tämä toteutuu. Kuitenkin päähän laitettuna 95kg keskimäärin riittää. #3 68kg, #2 50 kg ja #1 noin 38 kg. Eli jos pelkällä pikkusormella jousen sulkee em. kilot täsmäävät.nelosen sulkuvoima oli kai 165kg tms...