Gripper#4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyseessä on kuitenkin voimantuotoltaan eri juttu. vedossa voimaa tuotetaan staattisesti ja gripperissä dynaamisesti. judo-ote on staattinen myös, joten siihen se vedon grippivoiman pitäs siirtyä aika suoraan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kokeilin fibossa coc 3:sta ja täytyy sanoo, ettei se enää kauheen kaukana oo. Kakkonen on paperia, sillä saan oikealla kädellä kymmenkunta toistoa, messuilla hankin better bodies- treenikassin suljettuani coc kakkosen viis kertaa.

Meikäläinen on vasta ostanu trainerin ja #1:n. Trainerilla menee nyt 3 toistoa, :rock: äsken #1 jäi n. 7mm vajaaks. Testeriin oon puristanu 50kg, SE naisilla vissiin 52. Tavoitteena ois saada kevääseen mennessä #1 puristettua kiinni, ei varmaan muita naisia ainakaan vielä Suomessa kyenny moiseen? Vaan kuulostaako mahottomalta urakalta mullekin? Päälajina on kädenvääntö, joten vahvaa rannetta ja puristusvoimaakin tarvitaan! Kiitos vaan kaikille jotka laittanu treenivinkkejä tälle palstalle!

Sori! Virhe äskösessä! Trainerilla menee 5. (45kg)

Tänään ostin omat gripperit #3 ja #4. Tein sali reenin lopuksi kolmosella neljä kolmosta. Yritän nyt tosissaan saaha sen nelkun suljettua kuukauden sisään.:curs:

Toi on kyllä aika kova!! Meneekö sertillä #3 kiinni? Kun teet noita toistoja, niin kuinka paljon avaat gripperiä sulkujen välissä? Itellä tavoite saada #2 kiinni kuukauden sisään..

Toi on kyllä aika kova!! Meneekö sertillä #3 kiinni? Kun teet noita toistoja, niin kuinka paljon avaat gripperiä sulkujen välissä? Itellä tavoite saada #2 kiinni kuukauden sisään..

Kyllä menee sääntöjen puitteissa kiinni. Avaan noin 3-4 cm toistojen välissä.
Tsemppiä kakkosen nujerrukseen. Kokeile tuota Jto:n reeni ohjelmaa. Ei mene forkut tukkeeseen ja voimaa tulee.:rock:

Tää nyt on jo pari viikkoa vanha juttu mutta mainitaan nyt kuitenkin. CoC grippereitä saa nyt välimuotojakin. Tuo oivasti lisäpuhtia treeniin ja menekkiä kukkarolle.

Eli CoC1:n ja kakkosen väliin tulee malli 1.5

EDIT: Mulla meni pumppailusta forkut jotenkin tukkoon. Meni puhti sormista turhan äkkiä tai CoC#1:nen on turhan jäykkä kymppien tekemiseen. RB160:n kanssa olen otellut, menee kiinni hyvinä päivinä ja huonoina ei. Hyviä päiviä alkaa olla yhä enemmän, positiivista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mitä mallia? no ellei se nelonen mene pohjaan, se ei tarkoita juuri kuin, että kolmonen vois olla aika hyvin hanskassa, sillä se viimenen sentti vasta antaa sen ilmotetun vastuksen. vahva ja söpö poika toki :D

mitä mallia? no ellei se nelonen mene pohjaan, se ei tarkoita juuri kuin, että kolmonen vois olla aika hyvin hanskassa, sillä se viimenen sentti vasta antaa sen ilmotetun vastuksen. vahva ja söpö poika toki :D
En tiedä kuinka paljon jto on Coc #4:sta käsitellyt mutta se on niin saa....n hirmuinen jousi ettei sovi ketään kauheesti vähätellä joka saa sitä edes liikutettua. Vaikkakin vain sentin päähän... Kolmosessa on jo aika monelle "voimamiehelle" puolet liikaa...

tapaan aamupalan yhteydessä pumppailla kolmosta peukalon ja etusormen päiden välissä :) ...

no enhän mä tietenkään vähättele, ei kuulu mun pirtaan. lähinnä ihmettelin ääneen tota "mallia pojille" -juttua, sillä nelosen sulkemisesta ois voinu ottaa malliksi muutaman sen loppuun asti sulkeneen vekkulin. ja kun monet täällä sanovat että kaveri sai sen ja sen gripperin sentin päähän lukosta, oletetaan joskus, että olipas sit ihan hilkulla, ettei saanu suljettua, vaikka koko leikki oli vasta puolessavälissä ja se viimenen sentti se vasta on koko homman idea. grippereillä en treenaa, mutta grippitreeneistä voin sanoa kohtuudella tietäväni. toki semmosen nipistystreenin voisin ottaa omiinkin leikkeihin mukaan, eli kahvoja pidellään peukalon ja muiden sormien päissä vaan. sillai jos sais suljettua kakkosen, voisin olla aika iloinen ukkeli. olen sitä toki muutenkin :D

Zone-sarja -42%
ja kun monet täällä sanovat että kaveri sai sen ja sen gripperin sentin päähän lukosta, oletetaan joskus, että olipas sit ihan hilkulla, ettei saanu suljettua, vaikka koko leikki oli vasta puolessavälissä ja se viimenen sentti se vasta on koko homman idea. grippereillä en treenaa, mutta grippitreeneistä voin sanoa kohtuudella tietäväni. toki semmosen nipistystreenin voisin ottaa omiinkin leikkeihin mukaan, eli kahvoja pidellään peukalon ja muiden sormien päissä vaan. sillai jos sais suljettua kakkosen, voisin olla aika iloinen ukkeli. olen sitä toki muutenkin :D
Mä olen jonkin verran noiden jousien kanssa paininut, en kuitenkaan ole mikään guru sillä alalla.
Mutta jos ajatellaan että nelonen laitetaan tukevasti kiinni toisesta kahvasta ja toiseen kahvan päähän laitetaan painoja roikkumaan kunnes kahvat koskevat toisiaan. Oletetaan että se vaatii painoa vaikka 100 kiloa (ei kaukana keskiverto #4) niin sentin päähän vaaditaan noin 85-90 kiloa.
Eli pitää siitä jo kiinni ottaa vaikka vaan sentin päähän meneekin.
Tietysti homma vaikeutuu kun jousi on kädessä ja ote pienenee samalla kun vastus kasvaa.
Suosittelen kyllä gripperi treeniä, vaikka sitten aamupalan yhteyteen. :rock:
Iloisuus on hyvä juttu...

no enpäs ole nelosta, kolmosta tai edes kakkosta kevyeksi sanonut. joku voi tarkemmankin rasituksen kullekin sentille varmaan laskea, mutta en ole siitä kiinnostunut. nelosen sulkuvoima oli kai 165kg tms. kunhan nyt huomautin vaan tuosta sulkemisesta, oli se sitten numero mikä tahansa. se siitä.

gripperit ei oikein mun lajiin oo hyviä, ellei sitten em. tavalla nipistele. muuten kyllä olisivat käytössä.

nelosen sulkuvoima oli kai 165kg tms...
Se on ilmoitettu vastus, ilmeisesti jos keskikohtaan kahvaa painoja kerää niin tämä toteutuu. Kuitenkin päähän laitettuna 95kg keskimäärin riittää. #3 68kg, #2 50 kg ja #1 noin 38 kg. Eli jos pelkällä pikkusormella jousen sulkee em. kilot täsmäävät.

Suositut

Back
Ylös Bottom