Onhan se kova tulos ja on juuri hermotuksesta ja välityksistä kiinni. Jos tuommoinen rimpula ottaa noita rautoja, niin onko se kovin vaikea uskoa että 100kg isompi ammattilaiskehonrakentaja ottaa vielä kovempia tuloksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Raven
Ei toki. Mutta mutta sarja yli 300kilolla vinopenkissä kuulostaa vaan niin uskomattoman kovalta.
Yleensä voimanostajat ovat ensimmäisenä mesoomassa että "feikkipainoja", "ei ole totta, paskaa jauhavat".
Originally posted by N.O.Kummonen
Aivan! Tämä johtuu siitä, että voimanostaja tietää jotain mitä sinä et; Sillä millä painoilla väität salilla rimpuilevasi ei ole mitään väliä. Vain se mitä kisatilanteessa, kolmen tuomarin silmien alla tehdyistä suorituksista saat yhteistulokseksi kasattua, määrittelee sut voimanostajana. Sitä ennen et ole mitään voimanostajana, etkä kukaan voimanostajalle.
Originally posted by Raven
Ei toki. Mutta mutta sarja yli 300kilolla vinopenkissä kuulostaa vaan niin uskomattoman kovalta.
Originally posted by Mike
Jos nyt tuossa minuuun viittaat niin olen ottanut ihan virallisissa RAW-kisoissa penkistä 217,5 alle 110 sarjaan.
Originally posted by Nat_Ural
Seuraavaksi varmaan saamme kuulla, ettet ymmärrä mitään tosi-voiman-ostosta, koska et ymmärtänyt käyttää kunnon varusteita
Jos nyt tuossa minuuun viittaat niin olen ottanut ihan virallisissa RAW-kisoissa penkistä 217,5 alle 110 sarjaan. Oli oikein 3 tuomaria ja säännötkin.
Originally posted by heikkinenp
Miksikäs minulle on opetettu että tuuma on noin 2.54cm, joten 26*2.54=66.04, noin 60 cm?
Raven, isot lihakset kun vain supistuu suuremmalla voimalla kuin pienemmät. Riippuu miten niitä treenaat, ei boditreenillä saa ykkösiä mahdollisimman korkealle. Millä luulet Raven ihmisen tekevät työtä voimanostossa? Millä ne painot nousevat? Ajatuksen voimallako? Puhaltamallako? Laulamallako? Oliskos niin että lihas sen nostaa, tai no varustetenostoissa ei lihas tee kaikkea työtä, varusteet auttaa kymmeniä prosentteja.
Originally posted by Sumppari
Ja jos palataan itse aiheeseen, niin jos verrataan Kovacsin tuota 180Kg painoa ja kisapainoa. Niin taitaa aika iso osa tuosta painosta olla nestepöhöä. Tuskin se nestepöhö tuloksiin auttaa sen enempää kuin läskikään. Jos 180Kg olisi tosiaan "täyttä lihaa", niin tulokset eivät varmaankaan olisi yhtään liioiteltuja. Kovacsin kisapaino ei vaan tahdo tukea tuota 180Kg tiukkuutta.
Originally posted by Olbe
No vaipailla painoilla tuota ei varmastikkaan sentään ole otettu...
Off:Hahaa 666, se on Apocalypse NOW!
Originally posted by Agony
Muistaakseni Greg teki vinopenkkituloksensa Smith-koneessa.
Originally posted by N.O.Kummonen
Kehonrakentajalla on isot ja joskus jopa vahvatkin yläkropan lihakset. Myös jalat ovat valtavat. Nämä elementit yhdistää pienen pieni keskivartalo. Huomaako joku jo mitä mä ajan takaa? Kaikki muu on saattaa olla vahvaa paitsi keskivartalo, johon sitä jerkkua tarvitaan kovissa vedoissa ja kyykyissä. Louie Simmons on sanonut, että ei tiedä yhtään hyvää kapeavyötäröistä voimaurheilijaa. Rakennapa pyramidi kärjelleen!
Originally posted by Sumppari
Ei millään pahalla, mutta ihminen ei tosiaankaan kykene aktivoimaan kaikkia lihassolujaan, jos et sitä tiennyt. Hermotuksessa on nimenomaan siitä kyse, että pyritään tehostamaan lihassolujen aktivointia..
No eikös tässä juuri ollut kyse hermottamisesta? En oikein pointtiasi ymmärrä? Vai sinäkö tiedät sitten tasan tarkkaan montako prosenttia voimanostajilla aktivoituu ja montako Gregillä? Kerros nyt sitten kaikille että montako prosenttia Greg Kovacs kykenee aktivoimaan lihassoluistaan?