greg kovacin tuloksia!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Raven
Ei toki. Mutta mutta sarja yli 300kilolla vinopenkissä kuulostaa vaan niin uskomattoman kovalta.

No on se kaverikin kyllä aika uskomattoman kokonen, että pakko sen kokosissa lihaksissa jo on olla voimaakin ja kunnolla...

Tää on kyllä lapsellista, mutta mä koitan perustella väittämäni.

Yleensä voimanostajat ovat ensimmäisenä mesoomassa että "feikkipainoja", "ei ole totta, paskaa jauhavat".

Aivan! Tämä johtuu siitä, että voimanostaja tietää jotain mitä sinä et; Sillä millä painoilla väität salilla rimpuilevasi ei ole mitään väliä. Vain se mitä kisatilanteessa, kolmen tuomarin silmien alla tehdyistä suorituksista saat yhteistulokseksi kasattua, määrittelee sut voimanostajana. Sitä ennen et ole mitään voimanostajana, etkä kukaan voimanostajalle. Aivan samalla tavalla kuin et ole mitään keihäänheittäjälle, jos kerrot että heität leipiä rannalla. Tai et ole mitään rallikuskille, vaikka kaahaat mökkitiellä.

Vastaava tilanne löytyy kehonrakennuksestakin; Se joka on lavalla lihaksikkain vie potin, vaikka joku olisikin paremmassa kunnossa ennen kisoja ja toinen kisojen jälkeen. Eikö?!

Mitä tulee kehonrakentajien voimiin, niin käsitellään hiukka lajihistoriaa. Voimanoston kehittivät kehonrakentajat muistaakseen Kaliforniassa. Lajit olivat samat paitsi maastavedon tilalla oli hauiskääntö (for crying out loud). Laji oli ilmeisen suosittu kehonrakentajien keskuudessa... kunnes lajia alkoivat harrastaa miehet, jotka pyrkivät kasvattamaan vain voimiaan.

Kehonrakentajat alkoivat jättää lajin ja viimeiset hauismiehet kaikkosivat dinosaurusten tavoin lajin parista viimeistään siinä vaiheessa kun maastaveto tuli lajiin hauiskäännön tilalle.

Kehonrakentajalla on isot ja joskus jopa vahvatkin yläkropan lihakset. Myös jalat ovat valtavat. Nämä elementit yhdistää pienen pieni keskivartalo. Huomaako joku jo mitä mä ajan takaa? Kaikki muu on saattaa olla vahvaa paitsi keskivartalo, johon sitä jerkkua tarvitaan kovissa vedoissa ja kyykyissä. Louie Simmons on sanonut, että ei tiedä yhtään hyvää kapeavyötäröistä voimaurheilijaa. Rakennapa pyramidi kärjelleen!

Vahvoista miehistä yleensä: Aina silloin tällöin kuulee, että jossain on vahva jonkin toisen lajin harrastaja. "pesis kaikki voimanostajat" Missäs ne sitten kaikki ovat? On ymmärrettävää, että joku näistä karjuista ei halua kilpailla, mutta kun en tiedä, että kertaakaan olisi tullut lajin ulkopuolelta ketään, joka olisi näyttänyt meille läskeille voimanostajille voiman syvimmän olemuksen. Väkisinkin alkaa hiukan skeptiseksi.

Usein vahvojen miesten ylivoimaa hehkuttavat jotkut muut kuin he itse... päätelkää siitä jotain.

Originally posted by N.O.Kummonen
Aivan! Tämä johtuu siitä, että voimanostaja tietää jotain mitä sinä et; Sillä millä painoilla väität salilla rimpuilevasi ei ole mitään väliä. Vain se mitä kisatilanteessa, kolmen tuomarin silmien alla tehdyistä suorituksista saat yhteistulokseksi kasattua, määrittelee sut voimanostajana. Sitä ennen et ole mitään voimanostajana, etkä kukaan voimanostajalle.

Jos nyt tuossa minuuun viittaat niin olen ottanut ihan virallisissa RAW-kisoissa penkistä 217,5 alle 110 sarjaan. Oli oikein 3 tuomaria ja säännötkin.
http://www.finnishpower.net/powernews/rawkisa081201/powerkuvat.html

Kapeavyötäröinen vahva maastavetäjä ----> Timo "napalmi" Vilponen :worship:

Originally posted by Raven
Ei toki. Mutta mutta sarja yli 300kilolla vinopenkissä kuulostaa vaan niin uskomattoman kovalta.

No vaipailla painoilla tuota ei varmastikkaan sentään ole otettu...

Off:Hahaa 666, se on Apocalypse NOW!

Originally posted by Mike
Jos nyt tuossa minuuun viittaat niin olen ottanut ihan virallisissa RAW-kisoissa penkistä 217,5 alle 110 sarjaan.

Seuraavaksi varmaan saamme kuulla, ettet ymmärrä mitään tosi-voiman-ostosta, koska et ymmärtänyt käyttää kunnon varusteita :david:

Originally posted by Nat_Ural
Seuraavaksi varmaan saamme kuulla, ettet ymmärrä mitään tosi-voiman-ostosta, koska et ymmärtänyt käyttää kunnon varusteita :david:

Onks sulla oikeesti jotain ongelmia?

Olen Miken kanssa samaa mieltä, et jos esim. 180kg:lle gregille , joka on tehnyt sarjaa vinopenkissä yli 300kg:lla ja treenannut bodaustyylisesti, laitetaan muutaman kuukauden voimannnosto treenille ja parhaat mahdolliset varusteet päälle, niin ei epäilystäkään olisi ennätysraudoista penkeissä. Kyykystä en olisi niinkään varma..

Bodauskilpailuissa gregi ei ole pärjännyt huonon fysiikan ja erottuvuuden takia.:itku:
Lihaa ja myös tiukkuutta löytyy kyllä perkeleesti!

Jos nyt tuossa minuuun viittaat niin olen ottanut ihan virallisissa RAW-kisoissa penkistä 217,5 alle 110 sarjaan. Oli oikein 3 tuomaria ja säännötkin.

Onneksi olkoon! Sulla on penkki ihan hyvässä kunnossa ja virallinen toi tuloskin. Eikä tippunut lainkaan saliykkösestä(kö).

No sulla on nyt virallinen tulos penkissä. Nyt sulta puuttuu enää kyykky ja veto ja yhteistulokset. Sulla on paremmin asiat kuin Gregillä, jolta puuttuu kaikenlaiset todisteet nostoistaan! Musclemag tai KP ei oo mun luotettavien tietolähteiden listassa. Joo. tarkastin eikä löydy!

Voimanostajien peseminen omassa lajissaan edellyttää 502,5kg kyykkyä, yli 821 paunan penkkiä (oisko jotain 370 kg), 423,5 kg vetoa tai 1150,5 kg tai (1151 kg säännöistä riippuen) YT:tä ainakin. Periaatteessa riittää kun ton YT:n tekee. Noi on ammattipuolelta. Luulen, että toi Greg ei oikeen oo noita IPF miehiä...

En viitsi ruveta kertomaan voimanostajien salituloksia, koska ajan juuri sitä takaa, että niillä ei ole väliä, kun niitä ei kisassa huomioida!

Kun puhutaan vahvoista miehistä ja uskotaan noita juttuja niin, kukaan ei ikinä tunnu muistavan niitä kertoja salilla, kun on nähnyt jonkun tekevän aivan liian isoilla painoilla jotain liikettä tavalla jota ei itse hyväksyisi puhumattakaan siitä, että suoritus menisi kisassa läpi...

Eikös toi Greg mainosta Musclemagissä niitä MuscleTechin tuotteita ja väitä ettei muuta käytä. Jos se valehtelee noista asioista niin miksei se valehtelisi tuloksistaankin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: greg kovacin tuloksia!

Originally posted by heikkinenp
Miksikäs minulle on opetettu että tuuma on noin 2.54cm, joten 26*2.54=66.04, noin 60 cm?

OOPS OOPSSSSSSssssss

taisin "ranskalaiset" tuumat sekoittaa
kansainvälisiin

Raven, isot lihakset kun vain supistuu suuremmalla voimalla kuin pienemmät. Riippuu miten niitä treenaat, ei boditreenillä saa ykkösiä mahdollisimman korkealle. Millä luulet Raven ihmisen tekevät työtä voimanostossa? Millä ne painot nousevat? Ajatuksen voimallako? Puhaltamallako? Laulamallako? Oliskos niin että lihas sen nostaa, tai no varustetenostoissa ei lihas tee kaikkea työtä, varusteet auttaa kymmeniä prosentteja.

Ei millään pahalla, mutta ihminen ei tosiaankaan kykene aktivoimaan kaikkia lihassolujaan, jos et sitä tiennyt. Hermotuksessa on nimenomaan siitä kyse, että pyritään tehostamaan lihassolujen aktivointia.
Yksinkertainen esimerkki: jos on 10kg lihaslevy, josta kyetään aktivoimaan 10% soluista, ja 5kg lihaslevy josta kyetään aktivoimaan 25% soluista, niin kumman luulet nostavan enemmän?
Ja jos palataan itse aiheeseen, niin jos verrataan Kovacsin tuota 180Kg painoa ja kisapainoa. Niin taitaa aika iso osa tuosta painosta olla nestepöhöä. Tuskin se nestepöhö tuloksiin auttaa sen enempää kuin läskikään. Jos 180Kg olisi tosiaan "täyttä lihaa", niin tulokset eivät varmaankaan olisi yhtään liioiteltuja. Kovacsin kisapaino ei vaan tahdo tukea tuota 180Kg tiukkuutta.
Vahva äijä varmasti on, mutta tyhmä kuin saapas, jos tosiaan 300 pumppailee vinopenkkiä, eikä millään voi hakea ilmaista rahaa jenkkien rahakisoista muun treenin ohessa.

Originally posted by Sumppari
Ja jos palataan itse aiheeseen, niin jos verrataan Kovacsin tuota 180Kg painoa ja kisapainoa. Niin taitaa aika iso osa tuosta painosta olla nestepöhöä. Tuskin se nestepöhö tuloksiin auttaa sen enempää kuin läskikään. Jos 180Kg olisi tosiaan "täyttä lihaa", niin tulokset eivät varmaankaan olisi yhtään liioiteltuja. Kovacsin kisapaino ei vaan tahdo tukea tuota 180Kg tiukkuutta.

Jep, ja kaikki voimanostajatkin ovat kisoissa aina 4%-rasvoissa?

Originally posted by Olbe
No vaipailla painoilla tuota ei varmastikkaan sentään ole otettu...

Off:Hahaa 666, se on Apocalypse NOW!

Muistaakseni Greg teki vinopenkkituloksensa Smith-koneessa.

Originally posted by Agony
Muistaakseni Greg teki vinopenkkituloksensa Smith-koneessa.

Niin oli smithissä tehnyt ne vinopena tulokset 270kg:lla on jossain tallessa vielä se vanha lehti. Ei jaksa ettiä.

Jos sitä voimaa nyt kerran niin paljon on niin samahan se ois laittaa kaikki maailman ennätykset uusiks. Minä ainakin laittasin jos oisin niin vahva. Vai ajatteleeko greg nyt niin kun minä lotossa ,että ei viitti kaikkea liian helpolla saada. pitäähän sitä nyt muillekkin jotain jättää.;)

Ei oo muuten aikoihin ollu kovacsista mitään juttua lehdissä. Liekkö se enää hengissä? Coanilla ja kovacsillahan piti joskus olla joku kisomis homma. Tais olla yhtä legendaa kun tuloksetkin. Oon kuullu ,että suomessa käydessään joskus äijä ois ollu melkosen kivillä haastatteluissa yms.(ollu kyllä helvetin iso). ARvostusta saa kyllä ehottomasti koon puolesta oli sitten kuin kivillä hyvänsä.:lol2:

Muistaakseni Greg on haastattelussa kommentoinut, ettei nuot kaikkein kovimmat jutut hänen tuloksistaan pidä paikkaansa. Vinopenkki on kuulemma todellisuudessa 2*305 eli muutama toisto on liikaa.

Mitä tulee siihen, että paljonko Greg nostaisi jos rupeaisi tekemään lyhyttä sarjaa. Tässä on lähdetty siitä väärästä perusolettamuksesta, että bodarit ei tee koskaan lyhyitä sarjoja, eikä voimanostajat treenaa lihasmassaa. Tämä ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Esim. juuri tämä kyseinen Kovacs treenaa myös lyhyttä sarjaa. Treeniohjelma oli ainakin joskus seuraavanlainen.

Ma rinta ja hauis
Ti jalat
Ke lepo
To olkapäät ja ojentajat
Pe selkä
La lepo
Su lepo

Joka lihasryhmälle ensimmäinen liike on joku raskas perusliike, jossa käytetään niin isoja painoja kuin vain mahdollista. Sarjat loppuun ja myös lyhyitä sarjoja on ohjelmassa. Muut liikkeet hän tekee kevyemmin, eikä välttämättä käytä yhtä isoja painoja kuin pystyisi.

Tuosta tuloksesta vielä, jos oletetaan, että 2*305 olisi se todellinen kunto, niin helvetin iso rautahan se on. Ykkönen olisi mahdollisesti, jossain 320 kilon paikkeilla ja niillä jotka ovat kovia vinopenissä ottavat monesti vain 20 kiloa enempi normaali penkistä. Eli jos kuvitellaan, että se penkki olisi 340 kg, niin se taitaisi olla niukasti mailman kovin salipenkki. Hendersson on penkannut salilla kilon tai kaksi vähemmän. Jonkunhan pitää olla vahvin olkoon se vaikka sitten tämä Kovacs.

Originally posted by N.O.Kummonen

Kehonrakentajalla on isot ja joskus jopa vahvatkin yläkropan lihakset. Myös jalat ovat valtavat. Nämä elementit yhdistää pienen pieni keskivartalo. Huomaako joku jo mitä mä ajan takaa? Kaikki muu on saattaa olla vahvaa paitsi keskivartalo, johon sitä jerkkua tarvitaan kovissa vedoissa ja kyykyissä. Louie Simmons on sanonut, että ei tiedä yhtään hyvää kapeavyötäröistä voimaurheilijaa. Rakennapa pyramidi kärjelleen!

Minusta kai noilla nykyisin menestyvillä kehonrakentajilla on aivan helvetillisen paksu keskivartalo, kun ottaa huomiooon ettei siinä päällä kasva mitään outokumpua. Esteettisesti laji on siinä mielessä mennyt mielestäni huonompaan suuntaan. Colemanin ja Ruhlin pökkelöt keskivartalot näyttävät aika rumilta verrattuna vaikkapa Shawn Rayn symmetriseen pyykkilautaan.

Originally posted by Sumppari
Ei millään pahalla, mutta ihminen ei tosiaankaan kykene aktivoimaan kaikkia lihassolujaan, jos et sitä tiennyt. Hermotuksessa on nimenomaan siitä kyse, että pyritään tehostamaan lihassolujen aktivointia..

No eikös tässä juuri ollut kyse hermottamisesta? En oikein pointtiasi ymmärrä? Vai sinäkö tiedät sitten tasan tarkkaan montako prosenttia voimanostajilla aktivoituu ja montako Gregillä? Kerros nyt sitten kaikille että montako prosenttia Greg Kovacs kykenee aktivoimaan lihassoluistaan?

No eikös tässä juuri ollut kyse hermottamisesta? En oikein pointtiasi ymmärrä? Vai sinäkö tiedät sitten tasan tarkkaan montako prosenttia voimanostajilla aktivoituu ja montako Gregillä? Kerros nyt sitten kaikille että montako prosenttia Greg Kovacs kykenee aktivoimaan lihassoluistaan?

Siis kun väitit että "Raven, isot lihakset kun vain supistuu suuremmalla voimalla kuin pienemmät" niin yritin selvittää sitä, että ei asia ole niin yksinkertainen. Jos on hermotus perseestä, ei se lihas mihinkään kovemmin supistu vaikka olisi metrin kokoinen.
Kovacsilla tuskin on hermotus keturallaan, mutta edelleen epäilen sarjojen totuuspohjaa, mutta ei sillä väliä, jättiläinen se silti on.

Suositut

Back
Ylös Bottom