Good morning?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
Search ei sanonut mitään, joten voisiko joku selittää :david: :lle, että miten tehdään ns. good morning-liike, ja onko kyseinen liike kovinkin tarpeellinen?

traktori sanoi:
Tekeekö kaikki tuon hyvää huomenta liikkeen ilman vyötä? Itse olen vyöllä nitkuttanut ja liikerata on ehkä puolet tuosta esimerkin jampasta. :hyper:

Ilman vyötä pelottaa vaan, että alaselkä sanoo pyöristyessään, rix rax.

Pitääkö muuten paikkansa että Bruce Lee hajotti aikoinaan selkänsä hyvää huomenta liikkeellä? :)

rahkanaama sanoi:
Tekeekö kaikki tuon hyvää huomenta liikkeen ilman vyötä? Itse olen vyöllä nitkuttanut ja liikerata on ehkä puolet tuosta esimerkin jampasta. :hyper:

Ilman vyötä pelottaa vaan, että alaselkä sanoo pyöristyessään, rix rax.

Pitääkö muuten paikkansa että Bruce Lee hajotti aikoinaan selkänsä hyvää huomenta liikkeellä? :)

Pitää tehdä pienemmillä painoilla niin ei tule knak crackle pop nostoa. :rolleyes: ;)

Edit: ja omasta mielestä tietty ilman vyötä.

kaikenlaista sanoi:
Search ei sanonut mitään, joten voisiko joku selittää :david: :lle, että miten tehdään ns. good morning-liike, ja onko kyseinen liike kovinkin tarpeellinen?
Todella hyvä apuliike maastavetoon ja kyykkyyn.

Tossa linkissä on vaan yks tapa tehdä good morning, aka hyvää huomenta -liike, aka julle. Käsittääkseni voimanostajat esim. tekevät tuon usein samalla jalkojen leveydellä kuin kyykn, eli monesti varsin leveällä. On silloin enempi lajinomainen harjoitus. Itekin jos teen jullea niin teen aika eri lailla kuin tuossa linkissä, eli leveämmällä jalka-asennolla ja jalat vähän koukussa jne. Saa voimaa ja pitoa tuonne lantioon ja keskikroppaan. Eikä siinä nyt tarvi ihan saada yläkroppaa vaakatasoon (IMO) :rolleyes:

PMLats sanoi:
Tossa linkissä on vaan yks tapa tehdä good morning, aka hyvää huomenta -liike, aka julle. Käsittääkseni voimanostajat esim. tekevät tuon usein samalla jalkojen leveydellä kuin kyykn, eli monesti varsin leveällä. On silloin enempi lajinomainen harjoitus. Itekin jos teen jullea niin teen aika eri lailla kuin tuossa linkissä, eli leveämmällä jalka-asennolla ja jalat vähän koukussa jne. Saa voimaa ja pitoa tuonne lantioon ja keskikroppaan. Eikä siinä nyt tarvi ihan saada yläkroppaa vaakatasoon (IMO) :rolleyes:

Joo en minäkään kyllä ikinä ole jalkoja tuolla tavalla suorassa pitänyt(ei riitä notkeus :D ) jalat hieman koukussa teen ja jalat hieman leveämmällä...juuri niinkuin Lats sano.

JJJ sanoi:
Mitäs, jos kroppa taipuu ihan helposti vaakatasoon? ;)

Kuittiko johonkin suuntaa??? :lol2: :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omasta kokemuksesta jalat hieman koukkuun jos aikoo jullea perseelle ja koukistajille tehdä. Jalat suorana menee varsin raivokkaasti alaselälle enkä pitänyt yhtään siitä sillon. Rautaakin saa vähän enemmän kun tekee jalat koukussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom