- Ikä
- 40
Search ei sanonut mitään, joten voisiko joku selittää :lle, että miten tehdään ns. good morning-liike, ja onko kyseinen liike kovinkin tarpeellinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekeekö kaikki tuon hyvää huomenta liikkeen ilman vyötä? Itse olen vyöllä nitkuttanut ja liikerata on ehkä puolet tuosta esimerkin jampasta.traktori sanoi:
rahkanaama sanoi:Tekeekö kaikki tuon hyvää huomenta liikkeen ilman vyötä? Itse olen vyöllä nitkuttanut ja liikerata on ehkä puolet tuosta esimerkin jampasta.
Ilman vyötä pelottaa vaan, että alaselkä sanoo pyöristyessään, rix rax.
Pitääkö muuten paikkansa että Bruce Lee hajotti aikoinaan selkänsä hyvää huomenta liikkeellä?
Todella hyvä apuliike maastavetoon ja kyykkyyn.kaikenlaista sanoi:Search ei sanonut mitään, joten voisiko joku selittää :lle, että miten tehdään ns. good morning-liike, ja onko kyseinen liike kovinkin tarpeellinen?
PMLats sanoi:Tossa linkissä on vaan yks tapa tehdä good morning, aka hyvää huomenta -liike, aka julle. Käsittääkseni voimanostajat esim. tekevät tuon usein samalla jalkojen leveydellä kuin kyykn, eli monesti varsin leveällä. On silloin enempi lajinomainen harjoitus. Itekin jos teen jullea niin teen aika eri lailla kuin tuossa linkissä, eli leveämmällä jalka-asennolla ja jalat vähän koukussa jne. Saa voimaa ja pitoa tuonne lantioon ja keskikroppaan. Eikä siinä nyt tarvi ihan saada yläkroppaa vaakatasoon (IMO)
PMLats sanoi:Eikä siinä nyt tarvi ihan saada yläkroppaa vaakatasoon (IMO)
JJJ sanoi:Mitäs, jos kroppa taipuu ihan helposti vaakatasoon? ;)
GRRRRRRRRRRRR :curs:JJJ sanoi:Mitäs, jos kroppa taipuu ihan helposti vaakatasoon? ;)