Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iivili sanoi:Pari kiloa olen glutaa syönyt, enkä ole huomannut saavani siitä mitään hyötyä. En aio siihen enää €urojani laittaa.
iivili sanoi:Pari kiloa olen glutaa syönyt, enkä ole huomannut saavani siitä mitään hyötyä. En aio siihen enää €urojani laittaa.
Väitetyistä eduista yleisin on ilmeisesti vastustuskyvyn paraneminen. Olen aikuisiällä (siis 18-30-v) ollut kuumeessa kolme kertaa, vain viimeisimmän kerran aikana söin muistaakseni glutaa. Koska muutenkin sairastelen noin vähän, en pidä itselleni tarpeellisena minkään ns. elämää tukevan ja oletettavasti hirmu kovasti vastustuskykyä lisäävän lisäravinteen syömistä (niinno ehkä vitamiinilisiä voitaisiin semmoisena pitää, niitä olen ottanut suunnilleen 21-v lähtien ).
Olisiko jollain linkkiä riippumattomiin akateemisiin tutkimuksiin glutamiinista? Mieluiten saisi olla kyseessä tutkimus, jossa koekaniineina on ollut terveitä punttireenareita (ok, muutkin aktiiviurheilijat kelpaavat nippanappa). Anteeksi vain Pro-Pain, mutta postauksesi näyttää kuin suoraan lisäravinnefirman mainoksesta kopioidulta. Itse luotan akateemisiin tutkimuksiin edes hieman (jos ovat pätevästi tehtyjä ja riippumattomia, eivät firmojen rahoittamia), lisäravinnefirmojen myyntipuheisiin en yhtään.
ite testasin, mulle ei mitään vaikutusta, mutta kannattaa kokeilla, joillakinhan se tosian voi toimiakin.muffy sanoi:Itse en siihen rahojani lyö. On ollut niin paljon juttua puolesta ja vastaan ettei oikeen tiedä mitä uskoa. Ehkä sit joskus myöhemmin.
ite otin ennen ja jälkeen reenin ja vielä illalla, vaikutus 0, hyvä että kuitenkin jotkut tästä hyötyvät.Jy_ri sanoi:En niinkään palautumisessa ole apua huomannut. Mutta kun otan glutaa myös ennen reeniä 5g, niin sen huomasin jo ekalla kerralla että sen ansiosta tulee aivan järkyttävä pumppi lihakseen jota reenaa. Tuon ansiosta reenit on maistunu paljon paremmin!
iivili sanoi:Olisiko jollain linkkiä riippumattomiin akateemisiin tutkimuksiin glutamiinista? Mieluiten saisi olla kyseessä tutkimus, jossa koekaniineina on ollut terveitä punttireenareita (ok, muutkin aktiiviurheilijat kelpaavat nippanappa).
Minusta tuo kertoo juuri siitä, että glutaa ei kannattaisi vetää, jos elimistö sairastuu heti kun sen käytön lopettaa. Jotenkin helppoa markkinoida mitä tahansa mömmöä vastustuskyvyn parantamiseksi.VelttoV sanoi:Suosittelen glutamiinin käyttöä jos on herkkä saamaan flunssia. Mulla on olut pari flunssaa vuodessa vähintään, joista toinen yleensä sänkyynkaataja. Kun aloin käyttämään glutamiinia ei yhtään kertaa ollut flunssaa. Pidin viikon treenitauon ja en käyttänyt glutaa sinä aikana. No se tauko venyi siitten, kun sain hirvittävän flunssan.