Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan vakavammin, ei kyllä suoraan sanottuna näytä, että oisit useamman vuoden treenannut. Millaiset voimatasot perusliikkeissä?
Pituus?Paino? En ainakaan nopealla vilkaisulla huomannut. Ei tuo mikään huono kondis ole, näkee että jotain tehty. Jengillä välillä tuppaa unohtumaan/ei tajua sitä miten huonoista lähtökohdista jotkut esim lähtevät. Geenit vaikuttaa pirusti asiaan, mutta jos ei nyt täysin treeniä hyljeksivä kroppa ole pääsee hyvällä ruokavaliolla ja treenillä pitkälle. Ruokapuoli sulla näytti olevan vähän hukassa.
Orankihan voi pistää omia kuviaan tänne, niin voidaan porukalla arvostella ettei näytä siltä että ois treenannut ollenkaan, kun ei näytä joltain tietynlaiselta. Tuon alottajapostaajan kaltaisella kropalla jotkut nostaa sarjapainona 150 kg penkistä...
hyvä kuvapino oli facebookissa tms joku aika sitten. eri lajien huippu-urheilijoita alkkareissa ja pari fitness-urheilijaa. kukaan noista muista huipuista ei ois pärjänny ees piirikunnallisissa fitness-kisoissa. ulkonäkö ja toiminnallisuus ei kulje käsi kädessä ei. vinkuheinäoranki voi siis vallan hyvin olla turkasen vahva.
Toi oli sellaista yleistä purinaa sitä vastaan, että aloittelijatasolla vedetään jotain nelijakoista failurebodausta sen sijaan, että ensimmäiset vuodet nostettaisiin perusliikkeillä harvempijakoisella ohjelmalla voimatasot kunnolliselle tasolle, jolloin tulee alkuun paras lihasmassa. Tuosta lienee aika vahva konsensus.
Voi elämä näitä ketjuja.
No tossapa se sun ongelma on.
Ja asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta kuinka paljon ajattelet aloittelijan saavan ao. vastauksista irti?
No postaa ihmeessä tänne vaikka yksi esimerkki kaverista joka tuommoisella kropalla tekee sarjaa 150kg:lla..Orankihan voi pistää omia kuviaan tänne, niin voidaan porukalla arvostella ettei näytä siltä että ois treenannut ollenkaan, kun ei näytä joltain tietynlaiselta. Tuon alottajapostaajan kaltaisella kropalla jotkut nostaa sarjapainona 150 kg penkistä...
No liittyisköhän eka mahdollisesti tuohon täysin älyttömään otsikkoon? 4 kk jälkeen lähdetään syyttelemään jotain geenejä, really? Toinen lähinnä tarkoittaa, että ei liiemmin ole niitä näkyviä tuloksia, kun ei ole voimatasojakaan. Onko vielä muita mun lausuntoja mitä voidaan analysoida tässä?
No liittyisköhän eka mahdollisesti tuohon täysin älyttömään otsikkoon? 4 kk jälkeen lähdetään syyttelemään jotain geenejä, really
No postaa ihmeessä tänne vaikka yksi esimerkki kaverista joka tuommoisella kropalla tekee sarjaa 150kg:lla..
Sää tiärät nää hommat.On hoikkia ihmisiä ja samankokoisia "naruja". Kyllä siitä raajasta näkee onko siinä edes mahdollisuuksia isoihin rautoihin jos osaa katsoa ja tällä en tarkoita miten voi tulevaisuudessa kehittyä. Treenamaton spagettikäsi on erinäköinen kuin samankokoinen jäntevä jolla on tosissaan paiskittu hommia.
Quottasin nyt tätä mutta muistakin tuli offtopic ajatuksia.
Mun mielestä tää on aika paljon nykypäivää. Salilla käydään vain lopputuloksen takia.
Pelkkää showta ilman substanssia.
Joku ehdotti että ota valmentaja. Millähän ihmeellä me nelikymppiset opittiin ikinä mitään.
Katseltiin, kuunneltiin ja tehtiin. Kolmen tunnin treenejä viidesti viikossa.
Ei ollu kovin tehokasta mutta siirtyipä liikkeet selkärankaan.
Valmentaja ( muutamaa salaa kuunnellu ) vaan käskee varomaan ylikuntoa jne jne.
En mä tiedä. Musta salilla on kivaa. Toiset hengailee baarissa, toiset kirjastoissa ja kolmannet tekee muuta.
( en jaksa poistaa vaikkei mitään pointtia nyt tullutkaan )
Threadin aloittajalle. Ei näy sun mielestä missään. Mitäs mutsi, tyttö/poikaystävä tai kaverit on mieltä?
Mites fiilis. Tuntuuko erilaiselta? Onko ryhdikkäämpi olo? Nukutko paremmin?
Quottasin nyt tätä mutta muistakin tuli offtopic ajatuksia.
Mun mielestä tää on aika paljon nykypäivää. Salilla käydään vain lopputuloksen takia.
Pelkkää showta ilman substanssia.
Joku ehdotti että ota valmentaja. Millähän ihmeellä me nelikymppiset opittiin ikinä mitään.
Katseltiin, kuunneltiin ja tehtiin. Kolmen tunnin treenejä viidesti viikossa.
Ei ollu kovin tehokasta mutta siirtyipä liikkeet selkärankaan.
Valmentaja ( muutamaa salaa kuunnellu ) vaan käskee varomaan ylikuntoa jne jne.
En mä tiedä. Musta salilla on kivaa. Toiset hengailee baarissa, toiset kirjastoissa ja kolmannet tekee muuta.
( en jaksa poistaa vaikkei mitään pointtia nyt tullutkaan )
Threadin aloittajalle. Ei näy sun mielestä missään. Mitäs mutsi, tyttö/poikaystävä tai kaverit on mieltä?
Mites fiilis. Tuntuuko erilaiselta? Onko ryhdikkäämpi olo? Nukutko paremmin?