Gazoz uusi mallisto online! Komeita byysia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Gazozin uudet mallit ovat nyt online. Vallattoman siistejä uusia farkkumalleja ja shortseja joka lähtöön.

www.gazoz.fi

gazoz01.jpg

gazoz02.jpg

gazoz03.jpg

Liitteet

• VG7G4075.jpg
    VG7G4075.jpg
    142,1 KB · Katsottu: 896
  • VG7G4100.jpg
    VG7G4100.jpg
    183,5 KB · Katsottu: 826
  • VG7G4087.jpg
    VG7G4087.jpg
    155,4 KB · Katsottu: 775
  • VG7G4122.jpg
    VG7G4122.jpg
    158,9 KB · Katsottu: 1 013
  • VG7G4113.jpg
    VG7G4113.jpg
    152,1 KB · Katsottu: 1 074
  • VG7G4085.jpg
    VG7G4085.jpg
    149,9 KB · Katsottu: 711
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
komeen näkösiä farkkuja on.. täytyypä käydä kattomassa huomenna jos istuis :P

Just ostin 3 uudet farkut! Veikkaampa vielä, että ne olivat sitten tietenkin hinnaltaan kalliimmat ja laadultaan huonommat kuin nämä...

Oikein pätevän näköisiä, mutta tuntuisi että kaikissa malleissa on lahkeet alhaalta yhtä leveät kuin reisien kohdalta. Tämä taas ei ole kovin hyvä juttu yleensä.

On komeita. Parit Gazozin farkut löytyy, mutta kai sitä pitää tilata viellä yhdet.

Oikein pätevän näköisiä, mutta tuntuisi että kaikissa malleissa on lahkeet alhaalta yhtä leveät kuin reisien kohdalta. Tämä taas ei ole kovin hyvä juttu yleensä.

Kun jokainen farkuista saa mallin näyttämään lihavalta (jota malli ei ole), on vika farkuissa.

Lisätään nyt sen verran, etten itse käytä kuitenkaan mitään pillifarkkuja. Mutta tässä tapauksessa kun farkkujen pitää olla normaalia suuremmat reisien kohdalta, pitäisi niiden olla täten myös lahkeista hieman kapeammat. Muuten näyttää dorkalta...kai. Pitää käydä koittamassa, sillähän se selviää.

Jep. Jokaisessa kuvassa farkkujen lahkeita on käännetty. Todellisuudessa nuo farkut istuvat paremmin henkilöille, joilla on pituutta enemmän kuin Nyyssölällä. Veikkaan ihan erinäköiset +180cm äijän päällä.

Itse en oikein pidä tuosta mallistosta; ehkä vähän liian normaalin näköisiä :D. Jos tilaan 100€:n housut, niin haluan että niissä myös sitten on jotain erillaista.

Koot menee, suurin piirtein samalla lailla, kuin muissakin merkeissä, Gazozit ovat vaan, reisistä huomattavasti tilavammat.

Itse olen huomannut juuri päinvastaista, muuten sopivan kokoiset Gazozit ahdistivat reisistä reilusti kun taas esim. Gaspit ei. Riippuu tieten mallista.

Mites nuo treenihousujen koot menee ? Näkyy olevan kirjaimin ilmoitettu, jos jotain mittoja saisi?

Hieman huvittaa kyllä kun kadulla näkee näitä GASP/Bodyaction/Gazoz-"bodybuilding hc to the max"-ihmisiä vaatteineen. Enimmäkseen junttimaisia kamoja mielestäni. Muttä ehkäpä tämä olisi pitänyt sanoa tuolla tyylithreadissa. Ennemmin Tiger of Swedeniin, Dieseliin tms. hakemaan niitä housuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom