Galluppi: treenaatko näppivoimia?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu (Hämis-leffahan ei muhun vaikuta..)
eli treenaako porukka sormiaan/ käden puristusvoimaa
erikseen?
Itse rutistelen pari kertaa viikossa semmoista pientä jalkapalloa
littuun niin kovaa kuin jaksan

Tavoitteena tietysti että syksyllä ei tarvitse rengasavainta kun vaihtaa talvirenkaat:D

Maastaveto tekee gutaa puristusvoimalle. vielä jos malttaa tehdä ilman rannehihnoja niin Spider Manin puristusvoimat on taattu!

pakkohan noita sormi voimia on treenata että pysyy tanko käsissä ja saa paremman otteen joka liikkeessä.

välillä teen ihan roikkumis harjoituksia.

Never, mutta ei koskaan mitään remmejä myöskään... Tapanani on muuten puristaa käsillä ihan perkeleesti kun teen jotain pohjenousuja seisten tai vattaa simpukkakoneella. :) Niissä viimesissä toistoissa siis...

En treenaa mitään näppivoimia. Kyynärvarsi on silti vain muutaman sentin ohuempi kuin hauis, en käytä selkätreeneissä yms. remmejä ikinä... Se on mun mielestä ihan paskaa että "forkut on liian hapessa ennenkuin selässä tuntuu"! Siis normaaleissa taljasouduissa, leuoissa yms. yms...

Mä joskus roikun yhdellä kädellä niinku apina.
Tekee hyvää puristusvoimalle.
Mä olen mielesssäni laskenut johonkin lukuun minkä olen miettinyt, ja käden vaihto.
BTW tossa oli pari viikkoa sitten joku luonto-ohjelma, missä joku akka kertoi nähneensä 130 kilosen apinan roikkuneen yhdellä sormella puussa.

mä teen rannerullausta ja vasarakääntöö ja joskus roikun tangossa 20-kilonen leoko vyöllä. ei mitään mukavaa puuhaa se roikkuminen varsinkaan selkätreenin jälkeen (myös maastaveto) kun kädet on ihan vitun kuluneet...

kiipeilijöiden sormitreenit (ja voimat) on aika reteitä, mutta ehkeivät ihan niin käyttökelpoisia voimanostajille. voimamieslajeihin kylläkin... esim. kivet vois pysyä paremmin näpeissä... tekevät enemmän treenejä mm. sormet lähes suorina rasitus ekassa nivelessä enimmäkseen.

eräskin kipuilija sanoi: "jos roikkuu pikkuisesta otteesta yhdellä sormella, se ei tarkoita, että yksi sormi tekee töitä. se tarkoittaa, että 9 sormea lepää."

niin kai sitten...:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En reenaa, enkä käytä remmejä... muissa liikkeissä ei ole tullu ongelmia, mutta joskus kun on tehny oikein pitkää sarjaa ylätaljassa, on käyny "latsien" esiväsytys mielessä...

Tässä linkki jossa aika rajuja "hand grippereitä"
http://www.emersonknives.com/EK_Grippers.html

Trainer @ 100 lb. --- 2 to 3 Times stronger than grippers you have ever owned before
#1 @ 140 lb. --- Stops most guys who lift weights
#2 @ 195 lb. --- Rarely closed
#3 @ 280 lb. --- Only closed by about 25 men in the world
#4 @ 365 lb. --- Fully closed by only one man under authenticated conditions
:eek:
edit: ostaisin tuon nro.1 jos niitä saisi ilman luottokorttia, ei taida olla missään suomessa myynnissä...

Eipä kyllä. Tähän asti on raudat pysyneet enemmän tai vähemmän näpeissä, vaikka alkuaikoina alataljavedossa tekikin tiukkaa.

Ei tu reenattua. En kyllä käytä remmejä. Joskus kun tekee kohautukset käsipainoilla selkäreenin vikana liikkeenä, niin tuntuu, että PERKELE NYT NE KYL PUTOO! Mut eipähän oo vielä pudonnu.

Nyt alkoi uusi aikakausi! Voisin vaikka alkaakin! Mistähän tuollaisia saa täältä suomen maasta? jos joku tietää niin olisi mukavaa jos kertoisi. En kuitenkaan halua mitään siwasta ostettavia kuorimarautoja joita voi puristella himassa jos ei löydä naapuria mistään.

Suositut

Back
Ylös Bottom