Gallup, vaikuttaako auto treffeillä? (punttimimmit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vaikuttaako auto treffeihin radikaalisti?

• Ihan sama mikä auto, ei vaikuta.

Votes: 0 0,0%
  • Farmari on huono juttu.

• Sedan/coupe on huono juttu.

• Total voters
    0
Kyllä se varmaan riippuu siitä asenteesta, millä sitä autoa ajetaan. Jos puhuu autosta koko ajan ja joka ikiselle uudelle tuttavuudelle pitää päästä kertomaan millä ajelee, alkaa olla kyse jo munanjatkeesta. Jos sillä ajaa ja siitä pitää huolta "normaalisti", tuskin kukaan kiinnittää sen kummempaa huomiota (muuta kuin ehkä "onpa hieno auto").

Jeh. Kun sain ensin istua polvet suussa sellasen tosi cuulin sporttivehkeen takapenkillä, punkea sieltä etuistuimien välistä ulos ainoista ovista ja sitten sain vielä kuskilta (siskon silloinen mies) haukut siitä, että auton lattialta löytyi kynnen palanen (miten ihmeessä se edes löysi sen? :eek: ), niin olen tullut tulokseen että mieleltään terveet yksilöt eivät välitä puskureista ja bassojen asettelusta. :thumbs:

Ne karvanopat, wunderbaum ja iso takaspoiler (ja tennissukat) on huono juttu... muuten ihan yks ja sama.

Ja sama se yhelle wunderbaumille, mutta 2-200 = not good. Joskus ohi ajavat autot joissa on ainaki 25 wunderia haisevat 25 metrin päähän:urjo:
Autolla ei mielestäni ole mitään merkitystä vaikka itse tykkäänkin autoista tosi paljon. Saa ajaa minkälaisella kopperolla tahansa. Kullallani ei ollut autoa kun tapasimme eikä haitannut yhtään:love: :haart:

Ihan sama mikä auto, ei vaikuta.

Paitsi että jos auto on ihan ruosteen raiskaama pommi joka vaikuttaa turvattomalle kulkuneuvolle, tai sitten liikaa tuunattu 'erikoisauto'. Tuollaiset on ainoat tilanteet missä kiinnittäisin huomiota autoon.

Ei väliä autolla.

Toki farmarista tulee mieleen aikuinen mies, jolla koira, harrastus joka vaatii paljon tilaa tai muutama lapsi. Sedanista taas ehkä jollain tapaa mies, joka vielä etsii omaa itseään ja on monella tapaa viel "poika". (En kyllä osaa sanoa kasvavatko miehet ikinä aikuisiksi. Välillä ainakin tuntuu, ettei meillä ainakaan.) :D

Mun täytyy myöntää, että kyllä auto vähän vaikuttaa. Uus ja hyvä auto on aina plussaa ja jos mies ajelee kauhealla pommilla, niin sitten kyllä vähän mietityttää...

Itse tykkään autoista ja aika usein poden autokuumetta ja kuolaan uusia autoja... Myönnän, materialisti. Ottaisin sedanin mutta ei farmarin takia tietenkään pakkeja sais :rolleyes:

Ei kyllä tosiaan hirveesti ole väliä millä treffiseura sapuu paikalle, kunhan jollain tulee:rolleyes: (eipä noita treffitilanteita ole enää vuosiin tipahdellut eteen...)Tosin kyllä ne wunderbaumit, karvanopat yms. sais ehkä pikkasen kavahtamaan, ainakin yli 30 ikäluokassa:D IMO

Mun on kyllä pakko myöntää, että auto vaikuttaa aika paljonkin...siis en nyt ketään sen takii täysin lynkkaa, mutta kyllä se jää mieleen niin hyvässä kuin pahassakin. Tykkään isoista autoista, maasturit on jees! musta hummeri tummennetuilla laseille:D joo...tollasta ei vaan ihan joka pojalla tai tytöllä ookkaan, sääli;)

Repesin tälle gallupille. :D

Mutta asiaan: itse joudun ajamaan olosuhteiden pakosta niin järkyttävän nololla, epäkäytännöllisellä ja epämukavalla autolla, että ihan sama minkälaisen ajoneuvon treffiseura omistaa. Kunhan se ei oo tän kammotusauton kaksoisolento !

Sillon mä saattaisin juosta karkuun saman tien jos treffiseura saapuisi paikalle jollain yyberthyyning-vehkeellä, josta ei erota onko se auto vai ufo. Farmariauto ei olisi ollenkaan paha, kertoo mielestäni jonkinasteisesta henkisestä kypsyydestä.:) Mutta koska itse tykkään myös ns. urheiluautoista, (en nyt puhu mistään calibroista tms.:urjo: ) saisi semmosella tehtyä myös melko hyvän vaikutuksen. Hyvän maun rajoissa tyylikkäästi rakenneltu takavetosportti säväyttäisi kyllä ehkä eniten..Eli kyllä siitä autosta pakostakin tekee jonkunlaisen ensivaikutelman, mut en mä auton takia ehkä ketään samantien tyrmäisi.

Ihan sama mikä auto, ei vaikuta.

Paitsi että jos auto on ihan ruosteen raiskaama pommi joka vaikuttaa turvattomalle kulkuneuvolle, tai sitten liikaa tuunattu 'erikoisauto'. Tuollaiset on ainoat tilanteet missä kiinnittäisin huomiota autoon.

Näin. Ja noissakaan tilanteissa en kuitenkaan tyrmäisi tyyppiä heti, koska voisihan olla, että ko. kulkupeli ei olisi tyypin oma auto tms.

Ja tosiaankin, mitä vikaa on julkisissa kulkuneuvoissa? Ikinä en oo autoa omistanu, ja jos en ihan väärässä ole, niin eipä ole omistanut iivilikään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mun on kyllä pakko myöntää, että auto vaikuttaa aika paljonkin...siis en nyt ketään sen takii täysin lynkkaa, mutta kyllä se jää mieleen niin hyvässä kuin pahassakin. Tykkään isoista autoista, maasturit on jees! musta hummeri tummennetuilla laseille:D joo...tollasta ei vaan ihan joka pojalla tai tytöllä ookkaan, sääli;)

Periaatteessa auto ei vaikuta.Oon deittaillu kundeja joilla ei oo autoa ollenkaan,mutta samoin tykkään isoista autoista,maasturit on:haart: !
Ja yes oon ollu treffeillä hummerilla;on oikeesti super magee mutta vähän epäkäytännöllinen treffiauto;etupenkit on tosi kaukana toisistaan;) .Kundi jolla tää hummeri on ,on tosi kiva:love: ja tapaillaan edelleen.

Ei minua kiinosta ollenkaan se auto. Itse jos nykyään ajan, ajan jokseenkin vanhalla autolla jonka hansikaslokero ei mene kiinni.
Ehkä myöhemmin elämässä, kun pitäisi olla jotain "statusta", en katselisi mielelläni mitään epäedustavaa autoa. Mutta ei sillä merkillä tai mallilla niin ole mulle väliä. Farmari olisi siisti, sinne saisi koiran hyvin mahtumaan :)
Ja samaa mieltä kuin Gillyanne, en itse tekisi autolla yhtään mitään sillä asun keskustassa, enkä voisi toisilta sitä auton omistamista vaatia.

Mutta kerran, kauan sitten, olin kyllä vähän sitä mieltä etten mä kehtaa nousta treffiläisen ajopeliin... se oli ruosteinen sininen pakettiauto.

Autot kiinnostaa ja tietysti sillä on jotain väliä, millanen auto on. Yleensä kun on siisti auto, myös kuski on sitä. ;) Mutta jos nuo Volvot on vaan vaihtoehtoina, niin ei hirveästi merkitystä. Farkku tietenkin tavallaan vähän "pappa-malli".:)

Ei sen auton niin väliä, mut moottoripyörä jos seuralaiselta löytyis niin kyllä pisteet nousis :)

Farkku on ihan jees.
Itsellä on S80, eli on vain plussaa jos toisella on farkku Volvo ;)

Farkulla treffeille, onhan sanottu, että siinä on parhaimman kokoinen "takatila" :rolleyes:

Mua huvittaa.. kun tapasin nykyiseni, sil oli uus -03 A4:n ja olin yhtä rakastunu autoon ku äijäänkin! Uhkas vaihtaa ladaan - olis ollu kuulema oiva testi mulle :D Auto on vaihtunu mut mies ei :haart:

Noi autot sinällään ei herätä mussa mitään fiiliksiä mut jos valitaan ni farmari sitte.

ehkä olen pinnallinen, sillä jotkut autot vaan kääntää pään liikenteessä. Sen jälkeen huomio kiinnittyy kuskiin, jos se auto on katseenkestävä. Pieni ja maltillinen ehostus autossakin on plussaa->usein kuljettajakin on viitsinyt ainakin kerran sinne peiliin vilkaista. Ja en tosiaan puhu nyt sitten mistään corollan tai sunnyn perän jatkeista tai toisen ääripään blingbling vehkeistä. Noista gallupin autoista farkku ei aiheuta minkäänlaista reaktiota. Ne yleensä henkii tasaisen tappavasta(tylsästä) arjesta, eli perheellisestä ihmisestä. Jos treffikumppani karauttaisi pihaan farkulla, voisi pistää miettimään, löytyykö sieltä miehestä mitään yllätyksellisyyttä ja hulluttelun halua. En ainakaan itse haluaisi ensimmäisillä treffikerroilla jo miettiä arki-iltoja sohvan nurkassa, kumpikin väsyneinä, ilman romantiikan häivää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom