Gallup, vaikuttaako auto treffeillä? (punttimimmit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vaikuttaako auto treffeihin radikaalisti?

• Ihan sama mikä auto, ei vaikuta.

Votes: 0 0,0%
  • Farmari on huono juttu.

• Sedan/coupe on huono juttu.

• Total voters
    0
Ei tosiaankaan vaikuta, autot on mulle vain kulkuvälineitä. Itseasiassa saattaisin jopa katsoa hieman "pitkillä" jos joku päräyttäis treffeille jollain 100t€ maksavalla autolla. Itse en ikinä sijoittaisi noin paljon autoon, vaikka rahaa tulis ovista ja ikkunoista, joten ehkä minun ja treffikumppanin arvomaailmat eivät ihan kohtaisi. Vastasin silti, että ihan sama millä autolla tulee :)

Edit: Eihän farkuissa mitään vikaa oo: piskitkin mahtuu paremmin kyytiin :D

Viimeksi muokattu:
Ihan sama. Kumpikaan ei ole huono jos ei paremmasta tiedä. Farmarithan on nykyisin niiin muodissakin vaikka ois mikä sinkku.
Ja hienoja nykyisin ovatkin esim: :kuola: ja :kuola: .

Mulle auto vaikuttaa. Ei nyt niinkään väliä onko sedan/coupe vai farkku. Sanotaa n näin, että auton ulkonäöllä ja merkillä on väliä :D
Noista kahdesta jos pitäs valita, valitsisin mielummin farkun.. Koiraihminen kun olen minäkin ;)

Varsinainen vastausaikahan on mennyt umpeen, mutta mutta... Periaatteessa autolla ei ole väliä. Paras vaihtoehto on joku kohtalaisen uusi perusauto, ei mitään vanhoja kotteroita, munanjatkeita tai tuunattuja hirmuja. Näppärä, turvallinen ja käytännöllinen, tarkoituksena päästä paikasta a paikkaan b ja turvallisesti sekä ekologisesti. Farkut haiskahtaa hieman perheelliseltä, mutta asia pitäisi kyllä tutkia sitten perin pohjin. Onhan tässäkin threadissa annettu farkun omistamiselle hyviä syitä.

Mikäs siinä muuten on, että jos on hieno ja kallis auto niin se on suurimman osan mielestä munanjatke? Oikeesti, jos sattuu pitämään hienoista ja kalliista autoista ja on vieläpä paalua ostaa se niin mikä ettei? Onko tämä taas sitä tunnettua suomalaista kateutta? ;)

Ne karvanopat, wunderbaum ja iso takaspoiler (ja tennissukat) on huono juttu... muuten ihan yks ja sama.

no jos volvoista on pakko valita niin XC90 tai se uusi pieni C30.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
no ei kyllä mitään väliä autolla ole. niinkuin ei muullakaan ulkoisella/maallisella, kyllä ne muut jutut sit pelin ratkasee :D mutta autot sinällään ja etenkin hyvät ja ISOT sellaiset saa kyllä tän mimmin syttymään! BMW ehdoton suosikki:rock: , muutkin uudet kyllä käy... ja asenne vamma on olemassa, mersuja karsastan;) , vaikka en ole sellaisella edes koskaan ajanut. Lotossa jos voittaisin autoja ostaisin, mutta onneksi taloustilanne ja järki sanelee sen, etten autoa omista, pyörällä vaan liikun, pysyy siinä sitten sivussa jonkinlaisessa kunnossakin.:thumbs:

Mikäs siinä muuten on, että jos on hieno ja kallis auto niin se on suurimman osan mielestä munanjatke? Oikeesti, jos sattuu pitämään hienoista ja kalliista autoista ja on vieläpä paalua ostaa se niin mikä ettei? Onko tämä taas sitä tunnettua suomalaista kateutta? ;)

Kyllä se varmaan riippuu siitä asenteesta, millä sitä autoa ajetaan. Jos puhuu autosta koko ajan ja joka ikiselle uudelle tuttavuudelle pitää päästä kertomaan millä ajelee, alkaa olla kyse jo munanjatkeesta. Jos sillä ajaa ja siitä pitää huolta "normaalisti", tuskin kukaan kiinnittää sen kummempaa huomiota (muuta kuin ehkä "onpa hieno auto").

Sama kuin rahan kanssa; jotkut haluavat, että kaikki huomaavat sen heti kättelyssä + muistavat vielä mainita joka käänteessä kuinka paljon omaisuutta ja tienestejä löytyy, toiset pitävät omana tietonaan. Ei se aina ole kateutta, jos ei jaksa katsoa kun joku käyttäytyy idioottimaisesti.

^^

Joo-o, toi on kyllä totta. Sellaset tyypit on epäilyttäviä, joiden pitää koko ajan tuoda ilmi miten heillä on sitä ja tätä, kaikki on niin upeaa ja mahtavaa.

hmm... voisko päätellä nii että mitä hinompi auto, sitä surkeammat muut avut? :rolleyes:
eiks sitä hienoa autoa yleisesti kutsuta jonkin jatkeeksi..

Tämä pakkiksen otanta ei nyt ole kovin suuri, mutta varmasti suuntaa-antava sen osalta, mitä naiset yleensä ajattelevat. Mistä kummasta ne miehet sitten oikein saavat sellaisen fiiliksen, että mitä hienompi auto, sitä paremman vaikutuksen se antaa naiselle?

Niin, kylläpä se romulla autolla ajaminen vaatii varmaan parempaa itseluottamusta? Siis että on sn verran varma itsestään ja kyvyistään, ettei sitä autoa egobuusteriksi tarvitse.

Avomieheni on juuri tämmöinen tapaus, sen suurempaa egoa ei kai voi olla, mutta luonne on silti todella lämmin ja ystävällinen. On "varaa" olla oma itsensä ja ajella autonrämällä...
Ja uskomattominta oli aikoinaan että kun avoni ajeli tällä maailman rumimmalla autolla, niin kyytiin tulijoita olisi piisannut! Mut minut se otti :love: :haart:

Autolla ei ole mitään väliä, kuskilla sitäkin enemmän. Itseasiassa, jos saisi äänestää kolmatta mä sanoisin että PIKKUBUSSI!:rock: Farmarit on yllättävän matalia jättikoirille, pikkubussissa mahtuisivat olemaan mitenpäin vaan. Sitäpaitsi, olisihan se tajuttoman siistiä lähteä vaikka festareille autolla jonka sisällä voisi nukkua mukavasti. Sellainen kunnon kutubussi....:haart:

ollapa pikkubussi....

No joo, kyllä se hieno auto taitaa monella olla se egon jatke...;) itse deittailin nuorempana yhtä kundia, jolla oli kallis urheiluauto...se oli sille tärkeintä maailmassa...ja lopulta koitu sen kohtaloks, kun ajo kuolonkolarin. Kaiken kaikkkiaan kiinnitän enemmän huomiota siihen, miten siisti auto on noin muuten, en siihen minkä merkkinen se on.

Hei noi kiesithän on ihan samanlaisii, sama väri ja kaikki niinku.

Oikeasti hienot autot on kyllä kivoja mutta tuomio tulee kyllä ihan tyypistä itsestään. Jos treffikumppani on samaa maata kuin minä (nuori, opiskelija) niin turhan hieno kiesi herättäisi vain epäilyksiä (pappa betalar? hämärää hilloo? pieni kikkeli?). Spora ja zygä ruuls.

Kyllä se jostain syystä tulee ensimmäisenä mieleen. Mitä pienempi auto, sitä autuaampi nainen... I guess... :jahas: Hyvän näköinen auto saa kuolaamaan vain, jos ei ole lainkaan kiinnostunut sen omistajasta. :)

Täytyy myös tuohon Ultimecian mielipiteeseen yhtyä, - as always - että huomiotani herättää itse asiassa jo se, jos paikalle hurautetaan autolla. Musta se on ihan landemeininkiä rullata autolla joka paikkaan. What's wrong with 66A&3B? Eh? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom