Gallup, vaikuttaako auto treffeillä? (punttimimmit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vaikuttaako auto treffeihin radikaalisti?

• Ihan sama mikä auto, ei vaikuta.

Votes: 0 0,0%
  • Farmari on huono juttu.

• Sedan/coupe on huono juttu.

• Total voters
    0
Ei mulle ainakaan ole mitään merkitystä minkälaisella autolla mies ajaa. Sitä miestähän sinne treffeille mennään tutkailemaan eikä autoa.

Ei autolla ole väliä, eriasia on miten sitä ajaa. Ja noista volvoista, onhan toi T4 hienompi vaikka näin koiraihmisenä liputan farkkuja. :rock:

Voi meah, päivän naurut tuosta jätkästä. :D

Ilman mitään miettimistä sanon, että ei vaikuta. Tai no hitto.. Jos treffiseura saapuu vuoden -81 Asconalla, jossa itse tummennetut takalasit ja karvanoppa&wunderbaum -yhdistelmiä vaik muille jakaa, niin ei tekis ehkä niin lähtemätöntä vaikutusta vrt. jompi kumpi noista ekan sivun autoista. Mut kyl mä tsekkaisin millainen se Ascona-mies kuitenkin olisi, urputtaisin siitä autosta sit myöhemmin :D

En ole autoista kovin kiinnostunut, en itse omista sellaista ja pidän jossain määrin naurettavana yksityisautoilua ihmisillä, jotka asuvat hyvien joukkoliikenneyhteyksien päässä kaikesta eikä ole tarvetta roudailla valtavaa tavaramäärää, lapsia tai eläimiä ympäriinsä. Eli se fiktiivinen tilanne, jossa kohtaisin vankkumattoman yksityisautoilijan, jonka mielestä joukkoliikenne on "homojen hommaa" (lainaus eräästä pakkis-keskustelusta), laskisi pisteitä, oli kyseessä sitten farmari tai sedan. Laitoin galluppiin, että farmari on huono juttu, koska farmari todennäköisesti vie tilaa ja rakennusmateriaaleja sekä kuluttaa polttoainetta enemmän kuin vastaava sedan. Pohjanoteeraus on ja välittömän :curs: -reaktion saa aikaan katumaasturi. Jo pelkkä nimi "katumaasturi" on oxymoroni: kaduilla ei tarvita maasturia, eikä katumaasturilla tee mitään oikeassa maastossa ilman katuja. Niinku että se on pelkkää pröystäilyä, saastuttamista ja luonnonvarojen tuhlausta.

Puhun tietenkin vain lämpimikseni, minähän seurustelen onnellisesti. :haart: Sanottakoon, että kumppanini nyt jo edesmennyt auto oli.. vaatimaton.. mutta täytti varsin hyvin sen tehtävän mihin se on suunniteltu, eli siirsi ihmisiä ja tavaroita paikasta toiseen.

Viimeksi muokattu:
Tähän on hieman vaikea vastata, koska en ole ikinä käynyt rehveillä ja kun olen aika naimisissa, niin taitaa nuo rehvit olla aika vähissä meikäläisellä jatkossakin. Tämä laittoi kuitenkin miettimään, että mitä jos meikäläinen olisi sinkku ja joku urho minua hakisi komealla autollansa (tai sitten ei) treffeille, niin kuinka se vaikuttaisi meikäläiseen. Päädyin seuraavanlaiseen ajatelmaan. Ei ole väliä onko se farmari tai mikä tahansa auto, edes merkillä ei ole väliä, kunhan se on bemari :D . Eino, nyt vakavasti... auto siis tietysti pitää olla ja sen tulisi olla suht moderni, minä millään vanhalla rotiskolla ajelisi (edes kyydissä) ellei se olisi joku ihqu kunnostettu wanha 60-luvun auto. Siisti pitää tietysti olla sekä ulkopuolelta että sisältä. Se kertoo jo paljon omistajastaan. Eli kyllä autolla on väliä. Noista kahdesta valitsisin tuon farmarin. Minulla on kuitenkin 3 lasta ja koira :) .

No kyse ei ainakaan mun mielestä ole siitä, että auto vaikuttaisi suoranaisesti siihen, tykkäänkö ihmisestä vai ei, mutta on sillä varmasti osuutta ensivaikutelman syntymiseen. Kaikki kuitenkin tietävät, että sekin voi muuttua. :D

Toisaalta myös muut ulkoiset asiat kuten pukeutuminen, tyyli yms. vaikuttaa ensivaikutelmaan koska ne on ne, mitkä ekana näkee. Ei sitä kukaan kai pysty suoraan toisen sieluun katsomaan.

Auto vaikuttaa, ilman muuta, ja perustelut siihen ovat mielestäni samat kuin mitä Nelle jo aikaisemmin tänne kirjoitti.

Jos tulee paikalle Volvolla niin.... No, se nyt on joka tapauksessa Volvo eli ensimmäiseksi ajattelen että kyseessä on työsuhdeauto (niinkuin yleensä onkin). Joka tapauksessa tylsähkö bilika, farmari ehkä vielä hivenen enemmin kallistaa vaakaa negatiiviseksi.

Mutta tärkeintä on että auto on siisti, suhteellisen uusi eikä missään tapauksessa mikään tuunattu rassi :eek: Laadukkaista valinnoista saa automaattisesti plussaa :D

ei varmaasti vaikuttaa vaikka ehkä nyt pitäis rupea sanojani syömään... kun nykyinen aviomieheni hakes mut ensimmäisen kerran farmarivolvollani missä takakontissa oli 60kg riemupallerohauva ja takaistuimellä iso kasa piknik-kamaa sit teki kyllä aika ihastuttavan vaikutuksen :)

Noista kahdesta volvosta ni ei varmaan vaikuttais koska kumpikaan ei ole tehoton pikkuauto :D Jos nyt oisin vapaa ja treffeille lähdös ni en antais sen häiritä onko auto sedan vai farmari... itelläni on kohtuu kookas ja tehokas auto ni oishan se ehkä vähän häiritsevää jos seuralaisella ois jollain taval huonompi...;)

volvo???!!
se pitäis sit kyllä aika pian vaihtaa, jos jotain syvällisempää tulis.. ;)
ei vaan; kaikki käy. Kunhan on voimassa oleva ajokortti.

Jo se etta mies tulee autolla treffeille on plussaa! Siis ettei tule pienen terastyksen jalkeen 'rentoutuneena' tai sovi treffeja baariin.

Muuten oon enemman BMW-naisia...

Entisoidysta autosta tulee AINA miinusta...siina jaa nainen autolle kakkoseksi turhan usein. ;)

Enemman silti merkkaa ovien avaukset ja esim musiikki laatu autossa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Vittuako tuota enää näillä numeroilla valehtelemaan; kyllä se vaikuttaa millä autolla aikuinen mies ajaa. Iso ja sporttinen mies ajaa isolla ja sporttisella autolla. Sedan/coupe/farkku/jne- kysymys on toissijainen, kunhan heppoja ja vääntöä riittää. Jos olisin sinkku, ja löytänyt "elämäni miehen" tai etenkin vain ohimenevän huuman kohteen, niin kyllä joku kuppainen Daihatsu "prinssin ratsuna" rokottaisi romantiikkaa toisin kuin matalasti muriseva, uuden karhea "ego-auto" .

Nuorena pelkkä rakkaus riittii; siitä söi ja hengitti - nyt vanhana ämmänä sitä arvostaa kaikkea muutakin mukavuutta ;) .

Nonni. Eiköhän tämä ole selvä. Frendi siis ressaa siitä, että farmariauto karkottaa naiset, sanoin ettei vittu kukaan nainen vedä treffejä puihin sen takia, että auto on farkku eikä sedan/coupe, silloin on jo akassa vikaa.

Yleisvaikutelma on siis, että kaveri stressaa ihan turhaan farkkunsa kanssa.

Ihme jutuista jengi kyl stressaa.. Mä olisin ainakin vain iloinen, jos autossa olisi sen verran kokoa, että sais vaik fillarin kyytiin, eikä tartteis istuu polvet suussa :)

Frendi siis ressaa siitä, että farmariauto karkottaa naiset,

Hih, siis ihan oikeestikko? :) Auto on kuitenkin loppujen lopuksi vain kulkuneuvo. Sitä tuskin otetaan mukaan viekkuun iltaisin jne. Sille ei jutella kauniita ja paijata....kai:rolleyes: . Mies joka on siellä ratin takana on väliä ja hänen ajatuksillaan.

Aivan täysin turha ressi, sanon mä.

Frendi siis ressaa siitä, että farmariauto karkottaa naiset, sanoin ettei vittu kukaan nainen vedä treffejä puihin sen takia, että auto on farkku eikä sedan/coupe, silloin on jo akassa vikaa.

Yleisvaikutelma on siis, että kaveri stressaa ihan turhaan farkkunsa kanssa.

Ja sun sinkkukaverilla oli ikää kuinka paljon ja missä päin se asui...? :rolleyes: ;)

Ihan on turhaa ressata farkun takia, kun on kuitenkin noin siist kaara kyseessä :lol2: Se oliskin eri asia, jos kaverilla olis joku ikivanha, ruosteen raiskaama peltilehmä.. Tosin sellaisella ajava ei varmaan edes tiedosta sitä seikkaa, että auto vois jotenkin karkoittaa seuralaisen tai antaa huonon vaikutelman... Itselläni treffikaverin auto on kyllä tärkeä ensivaikutelman kannalta :D

Aivan sama, mikä auto. Tietysti ihan hyvä jos ei ole täysin ruostunut ja liikkuu luotettavasti. Mutta malli ja merkki, aivan sama.

Plussaa on jo se, että on se auto. :D

Tulipa mies kummalla tahansa noista niin plussaa on, Volvo-fanille nimittäin.;)
Yleisesti ottaen farmari ei ole yhtään huonompi kuin sedan tai coupe, itse kun on koiraihmisiä ja haaveilee farmarista niin ei olisi huonoa, jos farmari tulisi miehen mukana.:D

Katoppas mimmiä!

Tän nickin takaa löytyy nainen varustettuna Rina nimellä:)
Mutta mä vannon Tähden voimaan:worship: Ja kannatan ehdottomasti farkkua!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom