Gallup, vaikuttaako auto treffeillä? (punttimimmit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vaikuttaako auto treffeihin radikaalisti?

• Ihan sama mikä auto, ei vaikuta.

Votes: 0 0,0%
  • Farmari on huono juttu.

• Sedan/coupe on huono juttu.

• Total voters
    0
Ei kyllä herätä mitään ihmeempiä ajatuksia vaikka tulisi millä autolla treffeille. Farmariakaan en ihmettelisi yhtään. Kai siihen joku syy on, että tarvitsee tilaa. Esim. oma mieheni kuskaa jääkiekkokamoja ja golfmailojaan mukanaan kentälle, eikä ne vaan yksinkertaisesti mahdu mihin tahnsa caaraan. Omastakin mielestä runsas tila autossa ei ole pahitteeksi vaikkei perhettä vielä olekaan. Miksi ostaa liian pieni auto jos tietää tarvitsevansa tavaratilaa ym. Pelkästään sen takia, että näyttäisi mahdollisemman cuulilta, ostaisi pikkuisen sähikäisen, olisi minusta enemmänkin merkki tyhmyydestä. Mieluiten ostaa sellaisen auton, joka palvelee parhaiten itseään. Toki kivan näköinen auto on iloa silmälle mutta en tekisi mistään autosta kovin pitkälle johtavia analyysejä auton omistajasta.

Siisti auto on aina plussaa, koska se kertoo omistajastaankin jotakin.

Ei vaikuta, mutta jollain tasolla jäisin miettimään miksi kaverilla on farmari... :rolleyes:

Mä en yleensäkään jälkikäteen muista millainen auto jollakulla on, senkään jälkeen jos olen ollut samassa kyydissä neljä viisikin kertaa. Siis, kyydissä kyydissä, en treffeillä.

Farmarista tulee korkeintaan mieleen että miksi on niin iso auto, onko perhettä vai harrastuksen takia, tosin itelläkin on ja olisi vaikka olisinkin perheetön.
Ja myös se vaikuttaa auton mallia enemmän kuinka siihen suhtautuu. Mulle auto on kori jossa on neljä rengasta ja pisteestä A pisteeseen B. Ja niin sen pitäis miehellekin olla.

Nuorempana olisi varmasti vaikuttanut, nykyään tilanne on eri. Eli ihan sama onko farkku/sedan, yks hailee, kunhan mies on ok!

Olisi kiva kuulla, mitä miehet tuumaisivat kun treffikumppani paukauttaisi paikalle 7-hengen tila-autolla :D

Ei vaikuta. Saattaisin kysyä miksi omistaa farkun. Jos auto olisi sotkuinen se varmasti ärsyttäisi ja kertoisi jotain tyypistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom