Gallup, vaikuttaako auto treffeillä? (punttimimmit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vaikuttaako auto treffeihin radikaalisti?

• Ihan sama mikä auto, ei vaikuta.

Votes: 0 0,0%
  • Farmari on huono juttu.

• Sedan/coupe on huono juttu.

• Total voters
    0
Periaatteessa ei vaikuta, mutta jos nyt on valittava noiden kahden väliltä, niin tuo T4 tekee paremman vaikutuksen.
Farmaritkin on ihan jees, mut toi T5 ei sytytä yhtään. Autossa pitää olla pyöreitä muotoja. :D

Jos tulee Volvolla niin se on huono vaihtoehto joka tapauksessa :rolleyes: Ehdottaisin että mentäiskö mun autolla :D

Ylipäätään autolla on kyllä väliä.

No ei todellakaan vaikuta. En edes tajua niistä mitään. Auto vaikuttaa siinä vaiheessa jos se tulee mun nimiin:D

Kerran yksi jätkä tuli mut hakemaan jollain hienolla mersulla, jossa oli lasikatto ja kaikkii ihme vempaimia. Koko matkan selitti siitä kuinka rikas on ja hän on autoaddikti ja kuinka hänellä on toinenkin auto, porche. Kerto koko sen ajan kun ajeltiin, kuinka paljon hänellä on rahaa ja hyvässä asemassa jo tuossa iässä ja että ei pidä muijista jotka alkaa pihtaamaan, että pillua pitää antaa heti tai voi lähtee kävelee. Ajattelin että voi lol jos toi kuvittelee et mä sille tiuun ikinä antamaan. Hahahaha!

10 minuuttia ajellaan ni heti tulee kysymys, "mites tos takapenkillä" Voisin panna sua:david: Joo morjens.
Sit kysy vielä kun oli heittämäs mua himaan, että mitä mieltä sä oot musta. Vastasin et, no, miten tän nyt sanois...ihan mukava, mutta en mä kyllä silleen mitenkään susta ole kiinnostunut. Voihan sitä kavereita olla. :D

Myöhemmin viestitteli jtn ja laitto et mä arvasin et sua ei kiinnosta, mä tiesin, vittu laitoin väärät vaatteet päälle ja jotain.. (joo vaatteistahan se olikin:rolleyes: )

ÖöÖÖÖÖÖÖ hiukan pinnallinen jäbä, ja ikää oli päälle 20. Ei todellakaan kiinnostanut, eläköön vaan onnellisena rahojensa ja autojensa kanssa.

Hienot autot on kivoja, mutta kyllä mulle on ainakin ihan sama millanen auto jollain on todellisuudessa. Jos joku tulisi oikeesti jollain ökyautolla niin siinä voisi vähän alkaa kyllä epäilyttämään...

Ja noiden suhteen on kyllä ihan sama kummalla tulis, ei liikuttais suuntaan eikä toiseen.

Ei kyllä vaikuta sitte yhtään! Nykyinen avo tuli hakemaan eka treffeille maailman rumimmalla ja ruosteisemmalla lava-autolla ja kohta 10 vuotta on yhessä oltu... tosin auto jäi kuvasta pois muutaman ekan vuoden jälkeen - se ruostui keskeltä kahtia :D .

Toisaalta liian hieno auto epäilyttäis, tulis mielikuva leuhkasta "jupista"... sellaiset ei tod. sytytä enää tässä iässä :)

Ekoilla treffeillä mies tuli hakemaan uudella audilla ja minähän en siihen aikaan autoista tiennyt mitään. Katselin vaan, että onpas hassun pulleroinen ajopeli, mutta ei kai se miestä pahenna. Onneksi se piti suunsa hyvin supussa varallisuudestaan ja vasta myöhemmin selvisi minkähintaisella autolla oltiin liikkeellä. Muuten suhtautuminen olisi luultavasti ollut sama kuin Meahilla ja Kuukusella, "leuhkat jupit" voi elellä onnellisena rahojensa kanssa.

Äänestykseen vastasin, että ei väliä, mutta kyllähän se herättää tiettyjä pakollisia kysymyksiä, jos on farkku, varsinkin jos ei näy niitä koirankarvoja. Eli niihin kysymyksiin kannattaa varautua... Jos selitys menee läpi, niin no probs, auto ei haittaa mitään. Muuten on ihan sama millaisella rotiskolla paikalle pyyhältää. No, ehkä jotkut liekkipakoputket tai muuten erikoiset tosi tuunatut vehkeet voi mietityttää.

Jaa.. kyllä tuo farmari pistäs vähän miettimään.. toisaalta, voisihan se olla vaikka miehen vanhempien auto, joka on lainassa. Mutta jos miehen oma niin mieluummin tuo coupe. Tärkeintä on kuitenkin ihan mies itse eikä auto :D

Hei noi kiesithän on ihan samanlaisii, sama väri ja kaikki niinku.

Oikeasti hienot autot on kyllä kivoja mutta tuomio tulee kyllä ihan tyypistä itsestään. Jos treffikumppani on samaa maata kuin minä (nuori, opiskelija) niin turhan hieno kiesi herättäisi vain epäilyksiä (pappa betalar? hämärää hilloo? pieni kikkeli?). Spora ja zygä ruuls.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Aika hauska toi Meahin juttu! :D Pitäis varmaan perustaa ketju hassuista treffikokemuksista...!
Itse asiaan: Ei kyllä ole autolla väliä. Mutta aika monella muulla asialla on.

Jos tätä olisi kysytty vuosi sitten, niin olisin vastannut, että ei autolla ole väliä. Mutta nyt on toisin. Kyllä se mies näyttää paljon komeemmalta, jos se nousee hienommasta autosta. Ajatelkaapa, jos miehet on ihan samanlaisia, vain autossa ero. Kumpikohan voittaisi? Mut ainakin saisi se, jolla on upeampi auto.

Aika hauska toi Meahin juttu! :D Pitäis varmaan perustaa ketju hassuista treffikokemuksista...!
Itse asiaan: Ei kyllä ole autolla väliä. Mutta aika monella muulla asialla on.

Joo, ihme sekopäitä sitä löytyykö. Ja jätkä tosissaan selitti et en mä oikeesti tolt näytä, olin vaa räjähtäneen näköne. Ihan ku se siit ois ollu kiinni. Tosin se ei ollu hyvännäkönen edes:lol2:

Jaa... ehkä autollakin on vaikutusta ;)

- Onko treffisaaliini onneton luuseri joka haluaa vain näytellä autoaan vaikka ollaan menossa paikkaan jonne autolla meneminen on ihan mieletöntä. Pistää vähän miettimään motiiveja...
- Pakoväline????
- Kuvíssa esiintyvät autot eivät aiheuta niin kummallisia reaktioita, farmarityypillä ehkä enemmän taipumusta käytännöllisyyteen...tai uskottomuuteen? Perheauto, stana!
- Joka tapauksessa, molempi parempi kuin laho lada - njet, njet!!!

Eipä ole kauheasti väliä kummalla noista kahdesta vaihtoehdosta ajaa.

Sen verran on väliä, että jos aikuinen mies ajaa autolla mikä näyttää siltä, että siihen on ruuvattu lintulauta ja ruokintapaikkakin, niin ei kiitos.
Itse asiassa myös sillä on väliä, jos auto on 20 vuotta vanha romu, olen sitten varmaan niin pinnallinen :nolo: , niin se antaa kyllä hieman negatiivisen sävyn, etenkin jos sillä kuljetetaan myös mahdollisesti jo olemassa olevia lapsia ( turvallisuus). Oletan nyt koko ajan, että puhutaan aikuisista miehistä.

Siisti kohtuu uusi auto, jonka ei tarvi kuitenkaan olla mikään brassailurassi, antaa mun mielestä kuvan toimeentulevasta aikuisesta.

Okei, jos on siis kyse just noista kahdesta autosta...hmm...
Volvo on hyvä merkki, viestii siitä että mies ymmärtää laadun päälle ja arvostaa ajoturvallisuutta.

1.piste.Hyvä.. eka piste siis volvosta!

-Sedanin omistajan mieltäisin ensisilmäyksellä vauhdin haluiseksi sinkkumieheksi jolla on paljon äxöniä....ei huono.
- Farmarin edessä tämä sama kaveri voisi kuitenkin herättää ajatuksia siitä, että mies voisikin olla jo valmis sitoutumaan. Haluaa parisuhteen ehkä jonain päivänä jopa perheen...tai sitten sillä on koira...iiks...se olis miinus..koska pelkään koiria :)
Eli tästä päätelmänä:

2.piste farmarille

Eli sinänsä sillä ei olis kauheesti merkitystä...kummalla autolla saapuis, mut tollasia mielikuvia mulle tulis. Oma mieheni aikoinaan saapui sokkotreffeillemme Volvo V40 eli pienellä farmarilla ja tässä sitä ollaan reilut 5v. myöhemmin, naimisissa onnellisesti :)

Oonhan mä materialisti ja myönnän että tyykkään laadukkaista asioista. Autossa mulle kuitenkin on tärkeintä se turvallisuus. Mihinkään rämisevään teini datsun cherryyn en kovin mielelläni lähtis ;)
ja jos ei miehellä olis autoa niin so what...itellä on kuitenkin aina oma kärry alla.

Ei sen pitäisi vaikuttaa, eikä vaikutakaan. Mutta tietysti auto luo tiettyjä mielikuvia, niinkuin tuolla edellä monet jo mainitsikin.
Yhden ainoan kerran olen tuntenut oloni epämukavaksi kun treffikaveri haki minut vanhalla avojenkillä, ei ollut ihan mun juttu...

No kyse ei ainakaan mun mielestä ole siitä, että auto vaikuttaisi suoranaisesti siihen, tykkäänkö ihmisestä vai ei, mutta on sillä varmasti osuutta ensivaikutelman syntymiseen. Kaikki kuitenkin tietävät, että sekin voi muuttua. :D

Toisaalta myös muut ulkoiset asiat kuten pukeutuminen, tyyli yms. vaikuttaa ensivaikutelmaan koska ne on ne, mitkä ekana näkee. Ei sitä kukaan kai pysty suoraan toisen sieluun katsomaan. :rolleyes:

Farmariauto herättä minussa jonkinlaisen turvallisen olon. Olettaen tietysti, ettei lastenistuinta ole kätketty takaluukkuun. ;) Mutta tuollainen sedanhan nyt on aika tavallinen, se ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Ehkä tärkeintä on se, miten itse suhtautuu omaan autoon. Jos suhtautuu siihen neutaalisti kulkupelinä, niin :thumbs: . Jos taas siitä pitää tehä tosi iso numero (kehua hienoa autoa tai puolestella vanhempaa), niin :down: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom