No ei todellakaan vaikuta. En edes tajua niistä mitään. Auto vaikuttaa siinä vaiheessa jos se tulee mun nimiin:D
Kerran yksi jätkä tuli mut hakemaan jollain hienolla mersulla, jossa oli lasikatto ja kaikkii ihme vempaimia. Koko matkan selitti siitä kuinka rikas on ja hän on autoaddikti ja kuinka hänellä on toinenkin auto, porche. Kerto koko sen ajan kun ajeltiin, kuinka paljon hänellä on rahaa ja hyvässä asemassa jo tuossa iässä ja että ei pidä muijista jotka alkaa pihtaamaan, että pillua pitää antaa heti tai voi lähtee kävelee. Ajattelin että voi lol jos toi kuvittelee et mä sille tiuun ikinä antamaan. Hahahaha!
10 minuuttia ajellaan ni heti tulee kysymys, "mites tos takapenkillä" Voisin panna sua
Joo morjens.
Sit kysy vielä kun oli heittämäs mua himaan, että mitä mieltä sä oot musta. Vastasin et, no, miten tän nyt sanois...ihan mukava, mutta en mä kyllä silleen mitenkään susta ole kiinnostunut. Voihan sitä kavereita olla. :D
Myöhemmin viestitteli jtn ja laitto et mä arvasin et sua ei kiinnosta, mä tiesin, vittu laitoin väärät vaatteet päälle ja jotain.. (joo vaatteistahan se olikin
)
ÖöÖÖÖÖÖÖ hiukan pinnallinen jäbä, ja ikää oli päälle 20. Ei todellakaan kiinnostanut, eläköön vaan onnellisena rahojensa ja autojensa kanssa.