Gallup: Tv-lupa (maksatko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä hetkellä maksan kun kerran erehdyin aukaisemaan oven väärään aikaan :)

En maksa enkä tule maksamaankaan....
Eivät ole soitelleet eikä vielä ovella käyneet, vaikka 6 vuotta olen samassa kaunpungissa asunut.

En maksa. Enkä avaa summerin saatikka ovikellon soitosta ovea kenellekään, ellen tiedä etukäteen kuka on tulossa. Tuskin se parvekkeelta kiipeää sisään :D

Maksan. Omakotitalossa tarkastajaa huijaaminen on vaikeaa, kun herrahan voi kävellä ikkunan taakse katsomaan onko sitä televisiota vai ei.

Muutos edelliseen viestiini: en maksa enää.

Totesin vähän aikaa sitten, että olin avannut TV:n pari kertaa kuluneen kuukauden aikana: kerran tylsän F1-kisan vuoksi ja kerran kun halusin nähdä tuleeko sieltä lauantai-illan ratoksi mitään järkevää - ei tullut. Vituttaa vain se sonta mitä sieltä nykyään tulee.

Peruin luvan 4.5.2006 ja nyt pitäisi päästä TV:stä eroon. En tarvitse koko kapistusta enkä halua riskeerata sakkoja sen vuoksi. Rivitalossa on riski, että tarkastaja näkee ikkunan vieressä olevan telkun.

Tuokin oli muuten kiva yllätys, että lupa pitää erikseen irtisanoa. Ajattelin että se hoituisi vain jättämällä lupalaskun maksamatta, mutta sehän meni sitten ulosottomiehelle asti. Oli pakko maksaa. :curs:

Ikinä en ole maksanut, enkä maksa. Tarkastajaa en päästäisi sisään, eikä se kyllä väkisinkään mun ohi pääse :evil:

Arzzka sanoi:
En ole ikinä maksanut lupaa kun olen omassa taloudessa asunut.. 9 vuotta tulee täyteen. 1500 e säästöä :D

Joo mulla menee rahaa kyllä muutenkin. Osta nyt kallis TV ja maksa vielä, että saat katsoa sitä :lol2: Jotain rajaa näis rahastuksis.

En maksa enää. Mobiilipelit, chatit ja realitysarjat(:curs: :urjo: ) ei niin paljon kiinnosta. Ja uutiset kuulee/näkee muualtakin.

Ei makseta meidänkään taloudessa. Ei nyt eikä tulevaisuudessa. Ihan turhaaa rahastusta!

alkais vaa ylekin hommaamaan mainostajia, ni päästäis noista lupamaksuista. itse asiassa ne vois alkaa näyttämään pelkkiä mainoksia ni päästäis ylestäkin.

Kerran olen maksanut 3kk pätkän kun tarkastaja narautti mutta muuten olen ollut maksamatta ja samaa rataa jatkossakin.

En maksa, en myöskään maksa mitään muutakaan mitä silti haluan eli varastan leivät ja maidot. Naapurin autosta varastan renkaat ja cd-soittimen. Bussissa kieltäydyn maksamasta. En maksa kavereille velkoja takaisin. Älkää ottako liian vakavasti.

vmv sanoi:
En maksa, en myöskään maksa mitään muutakaan mitä silti haluan eli varastan leivät ja maidot. Naapurin autosta varastan renkaat ja cd-soittimen. Bussissa kieltäydyn maksamasta. En maksa kavereille velkoja takaisin. Älkää ottako liian vakavasti.

ei oo verrattavissa sillä tvlupamaksuhan koskee vaan ykkös ja kakkos kanavii, itte en ainakaa niitä kato ku sillo ku jokku lätkän MM-kisat tulee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom