Gallup: Tv-lupa (maksatko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
samout sanoi:
tvlupamaksuhan koskee vaan ykkös ja kakkos kanavii...

Ei pidä paikkaansa, vaan television käyttöönotosta on tehtävä ilmoitus Viestintävirastolle. Ilmoituksen perusteella virasto laskuttaa television käyttäjältä televisiomaksua riippumatta siitä, mitä kanavia ko. televisiosta katsotaan. Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni: maksan.

En maksa enkä ole koskaan maksanut,ei ole maksanut koko sukunikaan,ei ole maksnut kukaan kavereistanikaan,EIKÄ KUKAAN TULE KOSKAAN MAKSAMAANKAAN!

Ei tuota ole jaksanut maksaa. Kai ne taas jossain vaiheessa rupeaa lähettelemään tarkistusuhkauksia kaikkiin talouksiin jotka ei maksa... Kerrostalo tosin. Tuskinpa ne tänne jaksavat vaivautua.

Vanhemmat kotona maksaa. En tiedä mitä teen kun pian tulee oma kämppä ajankohtaiseksi.

Yleisradion kanavia tulee melko vähän katsottua, mitä nyt lähinnä näitä urheilun arvokisoja. Mun puolesta voisi YLEkin laittaa mainoksia ohjelmien väliin, ettei tarvitsisi katselusta suoraan maksaa. Kaupallisesti riippumaton mediayhtiö taitaa nykyään olla enemmän tai vähemmän harhaa ja nykymallilla osa ihmisistä joutuu maksamaan muiden puolesta.

Itse tykkään yleensä myös siitä, että leffojen välissä on mainoskatkoja, joiden aikana pääsee vessaan, hakemaan ruokaa tms. Tosin nykyisillä "kaupallisilla" kanavilla noita taukoja tuppaa olemaan haitaksi asti.

Tällä hetkellä nautin itseoikeutettua opiskelija-alennusta, mutta heti kun saan säännölliset tulot niin alan kyllä maksamaan.

TRENT sanoi:
Tällä hetkellä nautin itseoikeutettua opiskelija-alennusta, mutta heti kun saan säännölliset tulot niin alan kyllä maksamaan.

Voin minäki luvata että sitte ku tulot on vakituisesti yli 5000€ kuussa niin maksan. Alle 1000€ tuloilla keksin rahoille kyllä muutaki käyttöä.

Mulla mitään televisiota, se on iso tietokoneen näyttö.

Edit: Voin kyllä ruveta maksamaan kunhan alan saamaan HD-tasoista tv-lähetystä televisiooni.

en maksa... tuli kyllä maksettua monta vuotta... lopulta kyllästyin siihen, että muut eivät maksa ja siksi lupamaksut koko ajan nousevat... ei kiinnostanut maksaa muitten puolesta ja päätin ryhtyä "vapaamatkustajaksi" minäkin...

Vasta muutettiin tyttöystävän kanssa, enkä helvetissä maksa. Keksin kyllä parempaakin käyttöä niille rahoille.

Ex-avon kanssa asuessa maksettiin lupa. Erotessa lähti telkkari enkä ole sitä kaivannut, tuskin ihan heti olen uudelleen hankkimassa. Tällä hetkellä ei olisi varaa maksaa, en sitten tiedä miten menettelen mikäli joskus vielä ostan telkkarin.

:offtopic: Mistä saisi luotettavaa tietoa tv-kortista tietokoneelle? Onko kenelläkään käytössä? Kysyy nimimerkki mä:haart: mun läppäri.

Eipä oo tullu koskaan maksettua.. Ei oikeen taho tuo tv-maksun piiriin kuuluva tarjonta olla sitä luokkaa että viittis semmosta summaa tuhlata turhuuteen :jahas:

En varasta kaupasta, enkä matkusta pummilla, ite pitää bensat ostaa, vakuutukset ja huollot maksaa. Enkä myöskään osta kaupasta sellaista shittiä, mitä en koskaan tarvitse...

Suositut

Back
Ylös Bottom