GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä ainaki viihdyn yliopistoympäristössä oikein hyvin. Miten niin porukka on tyhmää siellä? Itse olin vuoden AMK:ssa ja siellä vasta typerää jengiä oli. Onneksi pääsin siitä ahdingosta...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Viittä vaille valmis psykologi :cool:
Se lopputyö, se lopputyö... jätetään marraskuussa tarkastukseen, lupaan sen tässä ja nyt :D

Originally posted by Jimmy
Mitäh, olenko minä ainoa jolla on loppututkinto peruskoulusta? Vai eikö kukaan muu kehtaa myöntää? Ammatiltani olen puusilmä.

Vittu mä repesin tolle ammatille "puusilmä" hahahahah.
No mulla tällä hetkellä pelkkä yo---ensivuonna opiskelemaan tradenomiks, jos ei pääse kouluun ni Kuopioon palomieheks.
Tän hetkinen ammatti customer service officer....ja en ole ylpeä siitä mitä teen.

Yo,neljäs vuasi menos AMK:ssa,tietokonetekniikkaa.Valmistumisbileet saa varmaa yhdistää 50v synttäreiden kans...:rolleyes:

Originally posted by Richard75

Ja itse saan syödä ilmaseks, eli melkein bodarin taivas:D

No voi jumalauta!sullahan on työsuhde-etu parhaasta päästä! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Loadmaster
jos ei pääse kouluun ni Kuopioon palomieheks.

Toi on mullakin käynyt mielessä. Tai siis oikeastaan sinne päällystölinjalle, niin ei tarviis ihan pahimpiin paikkoihin itteensä tunkea ja pääsis kuitenkin ajamaan isolla punaisella autolla kovaa ja hirvee meteli päällä. :evil:

Tällä hetkellä it-inssi, 4. vuoden tekniikan yo. (2/180 ov...) ja töissä ilmeisesti konttorikalusteiden koeistujana.

Originally posted by gnut
Toiveammattina on joku missä saa tehdä fyysistä hommaa. Ei konttorijuttuja.

Palomies tai vaikka metsuri olis cool :cool:

Älä metsuriksi ryhdy! Ei kerry massaa ja selkä/olkapäät/polvet hajoaa... Kokemusta meinaan on. Hyvänä puolena noista Metsurihommista jäi kohtuu rankat näppivoimat ja suhteellisen hyvä maastanosto.

Ainiin, nykyään opiskelen AMK-inssiksi (sulautettuja juttuja)
iltalinjalla, siis ihan harrasteena. Leipäni (ja suklaaWheyn) tienaan
jälkimarkkinointi hommissa eräässä isohkossa kotimaisessa virmassa

Zone-sarja -42%
Originally posted by Ozzy
Yes, vapiskaa pakkislaiset. Muropaketin nörtit ovat jo vallanneet palstan :D

Me IT-heput ollaan niin kaappeja!! Nörtteilyn vastapainoksi tarvitaan rankat harrastukset.

:lol1:

Back
Ylös Bottom