• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Täysin sama paketti. Luultavasti ollaan vielä samasta koulusta.
Valmistuin parisen viikkoa sitten ja olen hakemassa/jatkamassa KTM:ksi.
Onneks olkoon valmistumisesta! Mulla menee toi valmistuminen näillä näkymin ens syksyyn. Ja en kyllä ajatellu heti jatkaa opintoja, rupee olee niin mitta täys nyt vähäks aikaa noita opiskeluja.. Opiskelen Pasilan Haaga-Heliassa. Laskista kanssa tullut opiskeltua jonkun verran, tosin mä olin niin hölmö et kävin kursseja vähä sieltä täältä. Olis tietty voinu vähä järkevämmin suunnitella koko mun opiskelukokonaisuuden.

Onneks olkoon valmistumisesta! Mulla menee toi valmistuminen näillä näkymin ens syksyyn. Ja en kyllä ajatellu heti jatkaa opintoja, rupee olee niin mitta täys nyt vähäks aikaa noita opiskeluja.. Opiskelen Pasilan Haaga-Heliassa. Laskista kanssa tullut opiskeltua jonkun verran, tosin mä olin niin hölmö et kävin kursseja vähä sieltä täältä. Olis tietty voinu vähä järkevämmin suunnitella koko mun opiskelukokonaisuuden.
Kiitti! Samasta koulusta ollaan, eri yksiköstä vaan. Omana pääaineena IB, kun pari kertaa kävin vaihdossa pyörähtämässä. Taloushallintoa sitten täällä päässä ja laskiksen opparilla paperit ulos. Ei tässä taantumassa valmistumisella mikään kiire ole.. kansantalous kiittää kun opiskelijat pitkittää opintojaan :) itsekin olis lähnyt uuteen harjoitteluun ulkomaille, jos ei olisi nämä ktm-haut painanut päälle.Eikä se niin tarkkaa niiden kurssien kanssa ole. Itse olisin ainakin tullut hulluksi, jos olisin joutunut suorittamaan kaikki pääaineopinnot vaan taloushallinnosta. Nyt mulla on siellä kaikkea yhteiskuntatieteistä lähtien. Substanssiosaaminen kai siinä vähän kärsii, mutta eipä se niin tarkkaa ole. Ainakin saa monipuolisemman koulutuksen.

Kymmenen työvuoden jälkeen voi EHKÄ, kutsua ittensä kirvesmieheksi. Siihen asti ollaan rakennusapumiehiä. :)
no ei tuohon ammattitutkintoon ihan kylmiltään lähdetty, jos sitä hait takaa. työkokemusta alalta piti olla 3 vuotta, jotta pääsi sisään. ja tutkinnon suoritettua sai itselleen ammatin -> kirvesmies. joten miksi itseäni kutsuisin rakennusapumieheksi :rolleyes: ?

ps. eihän lääkäritkään itseään hoitajiksi kutsu..