GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Koulutuksena on tietojenkäsittelyn ammattitutkinto (tukihenkilö), mutta työkseni teen yritysmuuttoja eli muuttomies:>

Maisteri, IT-alalla.

Viittä vaille valmis maisteri, englannin ope (kuten on joskus tullu mainittua). Gradu työn alla -> :mad:

Ainiin, koulutuksesta huolimatta mäkin keväästä alkaen it-alalla rahaa paalaamassa :D

No mä sain töitä (ei voi valittaa) ja inssityön raportointi on tarkastuksessa ja harjoitteluviikot tulevat ihan just täyteen eli ei voi olla kuin tyytyväinen! Tsemiä sullekin! Kyllä niitä töitä löytyy! :kippis1:

yo + jotain multimediahässäkkää, lopputyö jäi johonkin, kun it-kupla nielaisi miehen. Niin ja käyntikortissa lukee miehekkäästi www-suunnittelija...hitto, clint ja bruce ei kyllä huolis mua mukaan illanviettoihinsa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fil.yo pääaineena tietojenkäpistelytiede. Tosin viimeisen vuoden on opinnot ollut aika jäissä ja on tullut tehtyä täyttä työpäivää IT-alalla. Pitäisi saada vaan itseään enemmän niskasta kiinni ja niitä opintoviikkoja kasaan työn ohessa :(

89% maisteri (tietojenkäsittely), töissä rakentelemassa ja suunnittelemassa erilaisia nettihärveleitä.

Gradua vaille valmis (se on tekeillä! Ihan OIKEASTI!!!:hmmm: ) fil. maist. Alana vieraat kielet eli puhdasverinen humanistinplanttu. ;) Tällä hetkellä tosin töissä b-to-b-markkinointialalla.

Taloustieteilijä ja kaikki mahdolliset yliopistotutkinnot suorittettu ihan korkeimpaan loppuun saakka... Siis tosi nörtti.;)

Zone-sarja -42%
Teollisuusekonomi joskus...

Kauppatieteiden ylioppilas, pääaineena tuotantotalous.

Originally posted by Amy
Taloustieteilijä ja kaikki mahdolliset yliopistotutkinnot suorittettu ihan korkeimpaan loppuun saakka... Siis tosi nörtti.;)
Hitto. Tässähän alkaa tuntea olonsa todella tyhmäksi... Hetkinen... Minähän olen! :)

Re: Teollisuusekonomi joskus...

Juuh, IT-alalla myöskin. Lopputyötä vaille valmis tradenomi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom