GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

juhuu

onko mahdollista että olen ainoa agrologi opintoja suorittava täällä? eli lopputyötä tekevä agrologi

täällä tuntuu olevan aika monella lopputyö kesken.

Viittä vaille valmis kauppatieteiden maisteri, mutta työkseni kuluttelen tehtaanlattiaa ihan tuotannon hommissa... Noh, onpahan ainakin sisätyö.

Ilmatorjuntaa

Eli ATK-suunnittelija on titteli. Nokialla kun olin ennen niin oli paljon komeammat tittelit, process design engineer tahi vastaavaa... ehkä se kompensoi niitä huonoja liksoja...

jepu

Meikäkin on tälläinen tylsähkö Yo-merkonomi. Alana on maahantuonti. No huonomminkin voisi mennä: sitähän voisi olla ihan perusmerkonomi [sori vaan jos sellaisia löytyy täältä(kin)]

Originally posted by efuman
no ompaha viisasta porukkaa täällä...
no mulla on lopputyö tehty eli peruskoulu ja ammattikoulu suoritettu ;)
nyt kylläki ihan vaan vartijana

Ääähh, missään ei oo niin paljon ja niin tyhmiä ihmisiä kuin yliopistoilla. Eikä YO-loppututkinto mitään nykyään takaa, ei työpaikkaa eikä hyviä palkkoja. Sitä ihmettelee, että minkä takia on tullu yleensäkin köyhäiltyä monta vuotta ja luuhattua YO:lla, kun itekin sinkeesti hain vartijaksi viime keväänä Helsinkiin. Onneksi sain ennen sinne menoa tään nyk. paikan :)

Huom! Ennenkuin kukaan vetään Saturnusta nenäänsä (ja puolustaa yliopistoja/opiskelijoita): mä oon itekin yliopisto-opiskelija, melkein maisteri, silti tuota mieltä, minkä kirjoitin.

Mitäh, olenko minä ainoa jolla on loppututkinto peruskoulusta? Vai eikö kukaan muu kehtaa myöntää? Ammatiltani olen puusilmä.

Back
Ylös Bottom