GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
juhuu

onko mahdollista että olen ainoa agrologi opintoja suorittava täällä? eli lopputyötä tekevä agrologi

täällä tuntuu olevan aika monella lopputyö kesken.

Ylioppilas ja kohta valmis BBA, eli AMK:ssa opiskelen englanniksi kansainvälistä kauppaa...

Viittä vaille valmis kauppatieteiden maisteri, mutta työkseni kuluttelen tehtaanlattiaa ihan tuotannon hommissa... Noh, onpahan ainakin sisätyö.

Liikunnanohjaaja plus urheiluhieroja,
tällä hetkellä 1.vuoden DI-opiseklija tietoliikenne puolella.

Ilmatorjuntaa

Eli ATK-suunnittelija on titteli. Nokialla kun olin ennen niin oli paljon komeammat tittelit, process design engineer tahi vastaavaa... ehkä se kompensoi niitä huonoja liksoja...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jepu

Meikäkin on tälläinen tylsähkö Yo-merkonomi. Alana on maahantuonti. No huonomminkin voisi mennä: sitähän voisi olla ihan perusmerkonomi [sori vaan jos sellaisia löytyy täältä(kin)]

Originally posted by efuman
no ompaha viisasta porukkaa täällä...
no mulla on lopputyö tehty eli peruskoulu ja ammattikoulu suoritettu ;)
nyt kylläki ihan vaan vartijana

Ääähh, missään ei oo niin paljon ja niin tyhmiä ihmisiä kuin yliopistoilla. Eikä YO-loppututkinto mitään nykyään takaa, ei työpaikkaa eikä hyviä palkkoja. Sitä ihmettelee, että minkä takia on tullu yleensäkin köyhäiltyä monta vuotta ja luuhattua YO:lla, kun itekin sinkeesti hain vartijaksi viime keväänä Helsinkiin. Onneksi sain ennen sinne menoa tään nyk. paikan :)

Huom! Ennenkuin kukaan vetään Saturnusta nenäänsä (ja puolustaa yliopistoja/opiskelijoita): mä oon itekin yliopisto-opiskelija, melkein maisteri, silti tuota mieltä, minkä kirjoitin.

Zone-sarja -42%
Mitäh, olenko minä ainoa jolla on loppututkinto peruskoulusta? Vai eikö kukaan muu kehtaa myöntää? Ammatiltani olen puusilmä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom