GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Matemaatikko ja fyysikko.
Vielä fil.yo., mutta keväällä valmis FM.
Tällä hetkellä kasvatustieteellisen opintoja suorittelemassa ja gradu miltei valmis.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
YO-koneteknikko. Duuni on kyllä enemmän asennushommia, kun ei just nyt jaksa keskittyä muuhun , kuin tähän fiksuun harrastukseen :D

Current status

Oon opiskelija,
töissä tietoliikennealalla (laajasti ilmaistuna)

;)

Taustalla yo-tutkintoa, mainonnan opintoja,
kuntosaliohjausta.

Opinnot liittyvät businekseen ja mainontaan.

YO - Liikunnanohjaaja (päivääkään en ole alan töitä tehnyt)

Mainostoimistossa (Event, Sponsorointi) Project Manager

Automaatioinssi ja konsulttitoimistossa pääkonsulina eli projektipäällikön hommia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Ilona
Kuopiossa, mutta en oikeastaan opiskele enään, työelämä kutsuu.

Jos toi sun nimimerkki on sun oikea nimi ni oltiin varmaan samalla FA-kurssilla.:kippis1: Eli mä olin se pitempi "kynäniska". :D t:PH

Originally posted by Kynäniska
Jos toi sun nimimerkki on sun oikea nimi ni oltiin varmaan samalla FA-kurssilla.:kippis1: Eli mä olin se pitempi "kynäniska". :D t:PH

No perhanas, täällähän törmää tuttuihin!!!!:p

Koulutusta merkonomi/vientiassistentti. Oon töissä tällä hetkellä määräaikaisena laskenta-assistenttina, mutta kolmeen viikkoon en oo tehny mitään muuta kun selannu nettiä. Tulee ihan mieleen se Frendien jakso missä Jason Aleksander (George Seinfeldissä) meinaa tappaa ittensä, kun kukaan töissä ei oo huomannu sitä kymmeneen vuoteen, paitti etten aio tappaa itteeni, mutta kymmenen vuotta tätä vois kyllä hieman tympiä.

yo taustalla, keikkatyöntekijä..

Tässä on pari vuotta mietitty mikä musta tulee isona ja nyt en ole taaskaan enää varma.

Inssinretale, alana elektroniikka

juu..

tupla kokki..suurtalous+ravintola.-tällä hetkellä niinkun bodarille sopii,metalliteollisuuden palveluksessa...

"ku paino rupee laskee ni palataan patojen ääreen"

Suositut

Back
Ylös Bottom