GaLLup: Lempparikevytherkku

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
:lol2: joku muukin siis himoitsee sitä...

Cappuccino pepsi maxia en ole kokeillut, pitäis varmaan :D . Eilen ostin o'light mocha ice coffee juomatiivistettä. Etiketissä lukee, "kokeile myös maidon kanssa". Ukko lähti rapakon taakse ja jätti kaappiin kolme litraa rasvatonta maitoa, parasta ennen päivä eilen... en tietty voi mitenkään heittää niitä menemään, vaikken yleensä juo maitoa :D , mutta nyt kuluu. Melko perverssi maku taitaa olla mulla :rolleyes:, mutta toi on tosi hyvää maidon maustetta.

Cappuccino pepsi maxia en ole kokeillut, pitäis varmaan :D . Eilen ostin o'light mocha ice coffee juomatiivistettä. Etiketissä lukee, "kokeile myös maidon kanssa". Ukko lähti rapakon taakse ja jätti kaappiin kolme litraa rasvatonta maitoa, parasta ennen päivä eilen... en tietty voi mitenkään heittää niitä menemään, vaikken yleensä juo maitoa :D , mutta nyt kuluu. Melko perverssi maku taitaa olla mulla :rolleyes:, mutta toi on tosi hyvää maidon maustetta.

Allekirjoitan tän täysin:) se on ihanaa, joten yks perverssi täälläkin:D

Omenalettuset
Lettutaikinaa oman maun mukaan
Syysomenoita
Kanelia
Sokeria / keinotekoista makeutusainetta

Sekoita kaneli ja sokeri/makeutusaine. Kuori omenat ja poista kodat. Leikkaa omenista ohuita viipaleita (pyöreiksi) ja kasta ne molemmin puolin kaneli-sokerisekoitukseen. Kaada lettutaikinaa pienen lettupannun lokeroihin niin, että pohja peittyy ohuelti (ei täyteen), anna hyytyä hetken ja laita omenaviipale taikinan päälle + kaada päälle lisää taikinaa. Paista molemmin puolin. Letut ovat hyviä sellaisenaan tai esim. vähärasvaisen Pirkka-kinuskikastikkeen kera.

Näitä tarjosin synttäribileissäni ja kaikki tykkäsivät. Lettutaikina oli tehty gluteiinittomasta jauhoseoksesta ja se teki letuista ihanan kuohkeita. Jatkossa en tavan lettuja tee - olivat NIIN hyviä!

Pitää kokeilla talvella minkälaisia tulee ulkomaanomenoista tehtynä.

Mansikkasorbetti

1 litra kohmeisia mansikoita
n. 1 dl maikeutusjauhetta

1 valkuainen
2 rkl makeutusjauhetta

Vatkaa tehosekoittimella kohmeisiet mansikat ja makeutusjauhe tasaiseksi seokseksi. Laita pakastimeen ja vatkaa uudestaa 1-2 tunnin kuluttua. Vatkaa vielä pari minuuttia, valkuainen ja maukeutusjauhe vaahdoksi-> sekoita mansikkasurvokseen. Laita vielä pakastimeen n.2 tunniksi.

Vei vähän enemmän aikaa, mutta hyvvee oli. :)

Onko kukaan muu kokeillu lisätä maitorahka-sörsseleihin maapähkinävoita??? Tein Just paksuhkon pirtelön mihin tuli
-maitorahkapurkki
-bansku
-loraus mehukeittoa
-reilu rkl maapähkinävoita
-vähän mysliä ja vehnäleseitä
on ihanaa!!!! terveellistä

Tein justiinsa pirtelön johon tuli:
- 2 kpl banaania (melko kypsiä)
- 2,5 dl rasvatonta piimää
- 2,5 dl valion sokeritonta mehukeittoa (mustaherukka)
- 1 dl soijaproteiinia

Nämä kaikki siis sekaisin tehosekoittimessa. Oli aikas nannaa. Hmmm... toi ei ole yhden ihmisen annos vaan ehkä noin kolme annosta. Ainakin mulla jäi sitä tuonne jääkaappiin odottelemaan huomista. Tiedä sitten onko se huomenna enää niin hyvää.

Onko joku maistanut pro feelin uutta herkkua, jossa on sekaisin rahkaa ja raejuustoa. Etenkin verigreipin makuinen on niiiiiin hyväää!!!!! :kuola:

Pitääpä tuota kokeilla, kuulostaa hyvältä. Oma herkku tällä hetkellä on:

- raejuustoa
- soijaruohetta
- valion rasvatonta banaanijugurttia
- ripaus kaakaojauhetta

Sopivan täyttävä välipala...

Onko joku maistanut pro feelin uutta herkkua, jossa on sekaisin rahkaa ja raejuustoa. Etenkin verigreipin makuinen on niiiiiin hyväää!!!!! :kuola:

Mä testasin sen päärynä-vaniljan ja ihan oli ok, ehkä hieman imelä:) täytyypä kokeilla vielä toi verigreippi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pitääpä tuota kokeilla, kuulostaa hyvältä. Oma herkku tällä hetkellä on:

- raejuustoa
- soijaruohetta
- valion rasvatonta banaanijugurttia
- ripaus kaakaojauhetta

Sopivan täyttävä välipala...

Itellä samantyylinen välipala, mut näin:

-rahkaa
-soijarouhetta
-banaani mössättynä
(-herkutteluun myös pakastemansikoita)

AI NAM! :rock:

Joo, testasin itekin heti ja on aivan sairaan hyvää!!! Varsinkin just toi verigreippi, on se päärynäkin ok. :D Kerrankin joku hyvä ja helppo valmis välipala. :hyper:

Pitää vissiin kokeilla tota pro feelin jugua:)

Itellä ehdoton dieettipirtelö:

pakastemansikoita tai vadelmia (jäisinä)
rahkaa
Valion mehukeittoa (sitä alle 10kcal, mansikka tai vadelma)
maitoa
Hermesetasta makeutukseen (voi olla hyvää ilmankin)

Sauvasekoittimella tms. sekaisin. Tuohon on myös helppo sekoittaa jauhemaiset lisäravinteet, jos sellasia käyttää;)

Yksinkertaista ja helppoa! En ole ikinä mitannut miten paljon mitäkin, mutta sellainen 6-7dl kerta-annos menee helposti, ja on hyvää! Kesähelteitä odotellessa.. tulee vähän vilu näin talviaikaan muutenkin helposti. Ja tuossa on niin vähän kaloreita, että saa useamminkin hörppiä:rolleyes:

Joo, testasin itekin heti ja on aivan sairaan hyvää!!! Varsinkin just toi verigreippi, on se päärynäkin ok. :D Kerrankin joku hyvä ja helppo valmis välipala. :hyper:

Mää kans kokeilin tota päärynää, ihan ok, nyt odottaa greippi-maku jääkaapissa ja odotan siltä päärynää enemmän :) . Olin yllättyny kans että joku oli keksiny tollasen välipalan tehä, proteiinia ihan hyvin siinä muttei sokeria. Se on vaan liian pieni annos!

Sen nimihän on Cottifrutti, piti purkista tarkistaa että mitäs se nyt sitten on...

Viimeksi muokattu:
Pitää vissiin kokeilla tota pro feelin jugua:)

rahkaa
maitoa

Sauvasekoittimella tms. sekaisin. Tuohon on myös helppo sekoittaa jauhemaiset lisäravinteet, jos sellasia käyttää;)

Yksinkertaista ja helppoa! En ole ikinä mitannut miten paljon mitäkin, mutta sellainen 6-7dl kerta-annos menee helposti, ja on hyvää! Kesähelteitä odotellessa.. tulee vähän vilu näin talviaikaan muutenkin helposti. Ja tuossa on niin vähän kaloreita, että saa useamminkin hörppiä:rolleyes:

Ja tuohon sekaan vielä kaura-/vehnäleseitä, sokerijuurikaskuitua etc. niin tulee tuplasti täyttämpää eikä makukaan lisäyksestä kärsi :)

rahkaa
maitoa

Mun herkkuni on tuon karsittu versio: mehukeittoa ja rahkaa. Oikein hyvää. :) Muita KEVYTherkkuja on tuo mehukeitto esim. mannapuuron kanssa (eilinen päivällinen), mansikkarahka (mansikoita, rahkaa ja makeutusjauhetta), pieni pala profx-lowcarb-patukkaa (ihan kuin söisi kakkua/ snickersiä!) ja tietysti tee makeutusjauheella ja zero-cokis.

Aika herkkua on myös nyt diettaillessa vakioksi käynyt iltapalani: fetasalaattia ja suolalla + pippurilla maustettua oliiviöljyä. NAM! Eilinen feta-aurinkokoivattu tomaatti-sipuli -munakas oli myös taivaallista...

Edit: pirkka-makeutusjauheella ihan tavallisesta viilistäkin tulee kyllä herkkua. Minäkö yksinkertainen... :rolleyes:

Mun herkkuni on tuon karsittu versio: mehukeittoa ja rahkaa. Oikein hyvää. :) Muita KEVYTherkkuja on tuo mehukeitto esim. mannapuuron kanssa (eilinen päivällinen), mansikkarahka (mansikoita, rahkaa ja makeutusjauhetta),

Aika herkkua on myös nyt diettaillessa vakioksi käynyt iltapalani: fetasalaattia ja suolalla + pippurilla maustettua oliiviöljyä. NAM!

Edit: pirkka-makeutusjauheella ihan tavallisesta viilistäkin tulee kyllä herkkua. Minäkö yksinkertainen... :rolleyes:

Minäkin syön noita ihan samoja suurena herkkuna myös :D ! Mun eilinen päivällinen nimittäin oli myös mannapuuroa (kuitupitoisemmista mannasuurimoista) ja vadelmamehukeittoa (sokeritonta tietysti). Iltapalaks vedin sitten ehrmannia 250g, jossa pakastemansikoita ja samaista mehukeittoa. Joku mun urheilemattomista kavereista vois kyllä sanoa mun "herkuista" jotakin ihan muuta kuten :urjo: ..

Makuasiat ovat jänniä. Minusta tuo kyseinen tuote oli aivan sairaan ällömakea ja myös sellainen "feikki"makean makuinen (no oli kai kun se kerran on keinotekoisesti makeutettu). :urjo:

Oma lemppari on purkki ehrmannia, kohmeisia vadelmia ja/tai mustikoita ja puolikas bansku sekä maitoa notkistukseen. Blenderillä sekaisin ja leseitäkin voi heittää mukaan jos siltä tuntuu. :kuola:

Suolaisten ruokien osastolla hyvin haudutettu pataruoka jossa runsaasti kasviksia ja naudanpaistia on parhautta. Voi olla vaikka punkku/tomaattipohjainen liemi (se alkoholihan haihtuu pois eiks jeh ;) ) En osaa itse tuollaista valmistaa mutta jos joku hyväsydäminen ihminen on sitä valmistanut niin osaan tyhjentää vaikka koko padan yksin.

Hei munkin mielestä rahka ja mehukeitto on tosi namnam :)

Yksi toinen mun monista lemppari kevytherkuista tällä hetkellä on raejuustopannari.. tässäpä teille ohjetta:

RAEJUUSTOPANNARI

3dl maitoa
2 munaa
1 prk (200g) raejuustoa
1 rkl sokeria
1/4 tl suolaa
1 tl vaniljasokeria
1 1/2 dl vehnäjauhoja (yleensä oon laittanut tästä puolet moniviljajauhoja)

Kaikki ainekset sekoitetaan kulhossa ja kaadetaan sitten uuni- tai piirasvuokaan (jos haluaa tehdä uunipellillisen, niin kannattaa tehdä tupla-annos taikinaa). Paistetaan 200 asteessa n. 45min tai kunnes pannari on hyytynyt ja pinnalta ruskistunut.

Yleensä syön tän kanssa mansikkarahkaa (eli ehrmania, johon on sekoitettu survottuja mansikoita ja vähän makeutusainetta), joten siten tästä saa vielä protskupitoisempaa :D

Kannattaa kokeilla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom