Gallup. Käytätkö sykemittaria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Snoopie sanoi:
Käytän. Ranteesta löytyy tällainen Polarin F6, enkä voi kuin suositella. Sykemittari on erinomainen motivaattori lenkeille.
http://www.polar.fi/polar/channels/fin/segments/Fitness/F6.html

saman mallin ostin itekin viime kesänä! Yksi parhaista ostoista mitä olen tehnyt!! Helpottaa ainakin kaloreiden laskemista ja näkee oikean sykkeen rasvanpolttoa ajatellen... SUOSITTELEN!!

Dietillä käytän sykemittaria aerobisen energiankulutuksen arvioimiseksi, mutta salilla en sitä jaksa pitää vaan arvioin energiaa kuluvan n. 300 kcal.

Suurin ongelma itselleni on tuo rinnan ympäri kiedottava anturivyö, joka rassaa atooppista ihoa aika ikävästi.

En käytä, mutta aikomus on ostaa kun kevät tulee ja pääsee aerobista reenaamaan pienellä dieetillä höystettynä, mutta miten on poijjaat, onko nuo esim 50e mittarit yhtä hyviä mitä 100egen?, kun en hirveänä kumminkaan toimintoja kaipaa kuhan lenkkeilyssä apuna sykettä seuratessa vain.

M52 on palvellut minua jo monta vuotta. Suosittelen, pysyy aerobisilla tavoitesykkeet paljon paremmin oikeilla alueilla...

Joskus aerobisia tehdessä tulee käytettyä

Joululahjaksi sain F4:sen... ja sen jälkeen on kyllä tullu käytettyä aina ja kaikkialla.
Ihan huisia että kun kävelen salille ja takas (n.20 min), treenaan salilla alle tunnin, niin kulutan 800 kcal :eek: . Ja silti oon läski :rolleyes: .
Leposyke on liian korkea, jotain 80-90 ja maksimissaan treenissä nousee 180:een. Yleensä keskisyke on 150 paikkeilla...Hassua sekin että jalkatreenissä syke on paljon matalampi kuin yläkropan treeneissä, ennen luulin et ois just toisippäin...

*mielenkiintoista*:D

Mulla oli tänään ensimmäistä kertaa sykemittari(F11) mukana lenkillä.

Tarkoitus oli juosta, kuten aina, kestävyys lenkkiä( syke~150), mutta mittari näyttikin, että keskimääräinen syke lenkin(8km/37min) aikana oli 172 ja max syke 190.

edit. Kilokaloreita lenkillä kului mittarin mukaan 598.

Pitää vielä leposyke mitata, kunhan ehtii.

Tänään tuli postissa Polar f11. Tähän asti olen käyttänyt Polarin jotain perusmallia, jossa ei ole mitään muita toimintoja kuin sykkeen mittaaminen.

Mun sykemittari on lojunut lähes käyttämättömänä laatikon pohjalla, mutta rullaluistelukauden startatessa voisi kyllä alkaa sitä hyödyntää :) ...

Dippi sanoi:
Suurin ongelma itselleni on tuo rinnan ympäri kiedottava anturivyö, joka rassaa atooppista ihoa aika ikävästi.
(vähän :david::iä vastata omaan viestiin, mutta...)

Onko muuten kukaan muuten keksinyt tähän ongelmaan minkäänlaista järkevää ratkaisua? Ohjeissa sanotaan, että anturivyön alle voisi laittaa ohuen paidan, mutta kaikki pidat (t-paidat, urheilualusasut, ...) näyttävän häiritsevän signaalia liikaa. Signaali joko katoaa, tai antaa järjettömiä tuloksia tyyliin 200+ syke levossa.

Käytän. A-tech: puls-tech . Oikein hyvä ja monila toiminnoilla varustettu kapine. Suosittelen. Käytän sykemittaria yleensä vain mittaamaan punttitreenissä menetetyt kalorit jotta tietää sitten syödä illalla vähän enemmän. :kuola:

Joo löytyy sykemittari merkkiä pulse tech...Hyvin on toiminu ja on lukuisia ominaisuuksia...

Back
Ylös Bottom