Gallup. Käytätkö sykemittaria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Polarin s625x sain hankittua vihdoin , ja matkanmittaukset on mukavava lisä norm. sykkeen lisäks ym. pieniä ( ehkä turhiakin ) hienouksia :)

Oon tässä jo pitemmän aikaa aikonut hankkia, mutten vielä tiiä että millasen... raskisko panostaa vai pärjäiskö ihan yksinkertasellakin. Polarin aion hankkia kyllä.

kuukunen sanoi:
Oon tässä jo pitemmän aikaa aikonut hankkia, mutten vielä tiiä että millasen... raskisko panostaa vai pärjäiskö ihan yksinkertasellakin. Polarin aion hankkia kyllä.

Mä panostin aika lailla, ja nyt oon sitten käytössä tajunnu, et oisin pärjänny ihan hyvin sillä karvalakkimallilla. Harkitse tarkkaan mitä varten sen mittarin hankit.

En käytä, mutta olen haaveillut Polarin F11(?) female-mallista. Ehkäpä veronpalautuksilla ostan ;) Olisihan tuollainen kätevä apuväline ja lenkkikaveri, kun jo pidemmän aikaa on mututuntumalla huidellut menemään :)

Mä ostin juuri tuon F11-mallin. On niitä halvempiakin, mutta järkeilin, että halvinkin malli on sen verran kallis että muutaman kympin lisäpanostus tuo mukavasti lisää ominaisuuksia. On siinä kaikennäköistä mitä en käytä, mutta insinöörinä sitä on vaan innoissaan kaikista ominaisuuksista.

Joku vanha Polar on tuolla nurkassa, pitäis heittää patterit kehiin, niin vois taas käytellä...

Kyllä mulla on juostessa polarin A5 ranteessa
niin saa nähdä keskisykkeen.
055.gif

Onhan tuo mukava lisä, kun näkee missä mennään, ettei tarvitse mutuilla. Älymalleissa on vielä lisäksi kaikkia lisähoukuttimia....

Käytetään. Ja aamulenkeillä menossa mukana peruskarvalakki-malli, mutta eipä siihen tartte mitään ihmeellisyyksiä, kun näkee vaan sykkeen, kulutetut kalorit ja ajan ni det passar för mig :D

Aerobisella aina mukana. Salilla en ole kokeillut, mutta veikkaisin että on edessä (lähinnä se panta, ei kello-osa). Maksimi 198.

Muutama päivä sitten tuli ostettua Polarin FS1 ja käyttöä on ollut ja hintansa arvoinen vekotin tuntuu olevan :)

Käytössä ollut jo vuosia M22 eikä enää osaa olla oikein ilman...

Back
Ylös Bottom