SUPERCARB 1kg -40%

Gallup: inhottavin kuntosalilaite?

selänojentaja penkki systeemi, missä siis tehdään alaselkää. ottaa myös pakaroihin, mutta veri pakkautuu kyllä todella ikävästi päähän siinä nylkyttäessä

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
hack-kyykky on niin vittumainen, ettei ole tullut ikinä tehtyä. Ja sellainen vartalonkiertolaite on aika epämukava.

hack kyykky on vittumainen, vaikka et ole ikinä edes koittanut? ;)

Optimistinen vastaus: inhottavinta laitetta ei ole, sillä kaikki laitteet on parhaita :hyper:

Reidenojennus istuen: aivan jumalaton tuska ja kipu sarjat loppuun asti tehtäessä... Kipu niin erilaista kuin muissa liikkeissä (Omalla kierolla tavallaan ehkä kyllä myös paras laite - voi sitä tuntumaa).

Toisena jotenkin ollut aina pohjekone: seisten tahi istuen, viimeiset toistot aivan tuskaa... Voipi johtua tietysti myös heikoista chiken legsestäni ;)

Ehkä valtaväestöstä poiketen kiertovatsat taas ovat omia lemppareitani (paitsi jos se pitää tehdä seisten, jolloin tuntuu ikävältä polvissa). Lähinnä kai siksi, että seuraavana aamuna näyttää peilissä siltä kun olisi lähtenyt pari kiloa vyötäröltä :)

Eniten inhoamani laite on pohjelaite, siis se jossa istutaan ja painot tulevat pehmusteiden välityksellä tuohon polvien yläpuolelle. Aina saan aikaiseksi jonkun krampin siinä, painot mulvivat polvet ja/tai reisilihasten alaosat tohjoksi eikä kuitenkaan itse pohjetreenistä tule mitään. Ongelmaa ei siis esiinny jos sama tehdään seisten. Olkapäihin jää silloin kuitenkin katu-uskottavuusraidat, eli verestävät jäljet :D

Turhin laite sitten puolestaan on tuo seated gripless crunch vai mikä ikinä nyt onkaan, missä siis on puomi mitä rintakehällä pitäisi työntää edespäin. Ihan sama paljonko siihen lataa painoa, vaikka kuinka vetäisi vatsaa sisälle ja koittaisi kaikin kikkailuin saada liikkeen tehtyä vatsalla, mitään tuntumaa en sillä vatsalihaksiin kuitenkaan saa.
Saman liikkeen versio missä käsillä revitään sitä pään takana olevaa kelkkaa sitten mukaan toimii kyllä, mutta nopeammin siinä menee kyynärpäät kipeäksi kuin vatsalihakset.

vino vatsalihaslaite -> vatsa sekasi, pahaolo, helvetin kivulias (jos ei yhtään auta käsillä) ja kaikenlisäks ko. laitteeessa edes reenipainot ei ole tuntuneet 3 vuoden aikana juuri kasvanneen :curs:

Inhottavinta laitetta ei oikeestaan ole, koska reenailen lähes pelkästään vapailla painoilla (poislukien reisiojennus ja -koukistus) Mut liikkeistä vittumaisin taitaa olla kyykky, tai oikeestaan kyykkyreenin pari vikaa sarjaa. Sillon on alaselkä nimittäin niin krampissa/tukossa/kipeä ettei meinaa saada nostettua levyjä pois tangosta reenin jälkeen. Kyseinen jännitystila kyllä laukeaa onneksi lähes aina heti kun tekee vaikka yhen sarja etureisiä. Eli lisää kyykkyä:whip: ei se makaamalla parane...:evil:

uusi kauhu on pystypunnerrus vapailla painoilla ilman selkä nojaa.:D
alaselkä vaan rutisee, ja painotkin on ihan **.
pistetäämpä esimerkkiä. olen saanut joskus kuukausi sitten pystypunnerrusta smithissä 60*9, ja tämä uusi liike sitten vaan 43*8.

en vaan osaa:david:

e. vai ovatko nuo ihan ok suhteessa? olen miettinyt tätä jo jonkin aikaa.. ei ehkä ihan oikea tred tällä mutta nyt kun tuli kirjoitettua jo..

Pohkeet istuen on meidän salin paskin liike, aina sattuu reisiin ihan h*mona, kun se painaa sillee v*ttumaisesti etureisiä.

etukyykky,aivan saatanasta

maastaveto kuuluu samaan sarjaan,sitä kun on nyt tehnyt kolme kertaa viikossa niin on huomannu että sehän on ihan silkkaa vittuilua koko liike.ja kämmenet huutaa norjaa :curs:
mutta sen kestää kun tietää miten hyvää se mulle tekee...

Prässi / kyykky vapailla painoilla. Mutta pakkohan ne on tehdä, ehdottomat reiskaliikkeet....

Mave ja ylätalja on yllättänyt mut näissä listoissa, ne on omasta mielestä ihan ykkösliikkeet. Mutta tässä se nähdään, reenaajia on monenlaisia. Joillakuilla on vain huono maku mun mielestä :)

Ja vielä yksi ääni pec-deckille... tuntuu isoilla painoilla siltä kuin olkapäät olisivat irtoamassa. Sitten on yksi sellainen olkapääliike (supraspinatus tai joku) jossa nostetaan käsipainoja viistosti eteen-sivuille, kädet "väärinpäin". Tiedä sitten miksi, mutta minulla napsahtaa ainakin neljä jännettä kun yritän tehdä tätä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Penkki. Tuntuu vaan kaikista pöhköimmältä omasta mielestä. Mieluummin käytän käsipainoja penkkipunnerrukseen kuin normi penkkiä levytangolla.

Hack kyykky.
En tiedä mikä siinnä on kun tuntuu että heti kun menee tiettyyn syvyyteen niin ei pääse ylös. Reisissä se ei kuitenkaan tunnu viellä vaan pitäisi olla enempi rautaa ja sitten taas ei pääse ylös.:D
Polvissakin tuntuu jos ei oo helkkarin hyvin lämmitellyt tuota ennen

Suositut

Back
Ylös Bottom