SUPERCARB 1kg -40%

Gallup: inhottavin kuntosalilaite?

isot jalkaliikkeet. niin perseestä kun on. nykyään duunaan vaakatasossa olevaa hack kyykkyä kun on paras laite/liike mitä polvet antaa tehdä. ensimmäisestä toistosta saakka tuntuu ihan paskalta ja tahtois vain lähteä menemään salilta. oon niin nössö ettei inspaa tommoset raskailla painoilla tehtävät perusliikkeet. :curs:

Aamen. Meinaa pää räjähtää ja tulla savet punttiin joka helvetin kerta.:(

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
"Inhottavimman" laitteen voi ymmärtää useammalla tavalla. Turhin ja vittumaisin on Smith-kone. Pec-dec tulee hyvänä kakkosena. Mutta synonyymina raskaalle ja vaikealle, inhottavin on varmaan GHR. Mitään muuta omalla painolla tehtävää liikettä ei tule mieleen jossa viisikin toistoa omalla painolla on täyttä tuskaa. (ellei lasketa jotain yhden käden punnerruksia käsilläseisonnasta :) ).

Takareisikone vtu ei saa tuntumaa ja jalat luistaa perseeseen jne. Onneksi en enää tee sillä.

Ei oo laite, mutta. Kotona kun oon tehny takakyykkyä luonnollisesti tangolla, niin pitemmissä sarjoissa kyllä niin lähelle kuolemaa, että ei toista.

Pohkeiden treenaaminen on kamalaa oli laite mikä tahansa... istuen ehkä kauheinta.

Kaikki jalkavekottimet (erityisesti reidenkoukistusvehkeet) kuntopyörää lukuunottamatta.

Tämä vatsalauta, vai miksi sitä kutsutaankaan, jossa vatsalihaksia tehdään. On niin v-mäinen laite etenkin ensimmäisen raskaan sarjan jälkeen. Tekis mieli laittaa se loivempaan kulmaan ja nakata paino niskan takaa vek. :D

Turhin ja vittumaisin on Smith-kone. Pec-dec tulee hyvänä kakkosena.
Komppaan täysin, smithissä ei voi tehdä mitään. Joskus vahingossa tehnyt onnistuneesti kohautuksia, mutta nämäkin ennemmin käsipainoilla tai ihan tangolla. Peck deck on aivan turha. Ostaisivat lisää käsipainoja/levyjä/ihan mitä muuta käyttökelpoista, näiden tilalle. Voidaan korvata paremmilla liikkeillä ja eivät tunnu luonnottomiltakaan:jahas:

Venäläinen kierto, siis vinoille vatsalihaksille tehtävä liike, on aika yhtä vastenmielistä. Ja penkkipunnerrus tympii aina välillä urakalla (eikä muuten ole edes vitsi!). :evil:

EDIT: Niinjoo, jos pitää joku laite mainita, niin pec-deck on kyllä turhin ja ikävin laite ikinä, rikkoo olkapäät ja vie vain turhaan tilaa salilta, täysin korvattavissa vapaapainoilla tai ristitaljalla.

Älä, Gilly, vain sano, että siulla on ohjelmassa pec-deck! En ole ainakaan huomannut, kun olen treenipäivyriäsi joskus vilkuillut. Mutta itse asiasta olen kanssasi täysin, completely, definitely, samaa mieltä. Ei kuulu, ei ole koskaan kuulunutkaan miun ohjelmaani. Kerran vain kokeilin sitä, niin että jotakin kokemusta on.

Onpas monella huonoja kokemuksia pec deckistä. Minulle toimii. Tosin riippuu todella paljon laitteesta... Vakiosalillani on kolme eri pec deckiä ja vain yksi sopii fysiikalleni. Melkeinpä rankkaisin parhaimpien laitteiden joukkoon. ;)

Inhottavin laite... Ei kyllä tule kovin montaa mieleen. Lähinnä ärsyttää sellaiset laitteet joilla ei saa minkäänlaista tuntumaa treenattavaan lihakseen. Multi hip -laite on yksi näistä: käsittämättömän turha vehje.

Takareidet vatsallaan ja varsinkin se loppurutistus että sun kantapäät osuu perseeseen. vähän sama kun peck-deckin loppurutistus. :wall:

Pec-dec kuului alunperin ohjelmaani, mutta eipä kuulunut enää muutaman kokeilukerran jälkeen. Sairas laite:urjo: . Joka kerta kesken sarjan tuntui vaan jumalaton muljahdus olkapäässä ja siinä sitten peilistä kattelin, että jopas muutti toinen hartia muotoa:D. Onneksi meni kummallakin kerralla itekseen takas paikoilleen, mutta pec-deciin en kyllä enää koske... Nykyisistä ohjelman laitteista kurjin on varmaan se missä tehdään vinoja vatsalihaksia tai sitten ihan normi vatsarutistuksia.

Smith. Ja eipä noi koneet muutenkaan hirveesti houkuttele.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom