Gallup: inhottavin kuntosalilaite?

Hack-kyykky! Tämä liike aloitetaan siten, että "joo, se hack laitehan on tuossa...", siirrytään seuraavaan liikkeeseen, jonka aikana orientoidutaan siihen, että se hack-liike tulee olemaan seuraava liike. Sitten kun vehkeeseen viihdoin päästään, säädetään ihan simona sitä alalevyn kulmaa, että saadaan ns. optimaalinen kulma liikkeeseen ja sitten levyt kelkkaan...

Täysin samaa mieltä. Lisäyksenä vain uskon että hack-laite löytyy 1000 vuoden kuluttua kidutusmuseosta.

David:in peck deck. MITEN VOIDAAN SUUNNITELLA niin päin VITTUA laite. hohhoijaa. Ei mitään tuntumaa ja olkapäät vaan muljuu. Jes. Paskempaa laitetta saa etsiä. Technogymin vai mikä lie valmistaja olikaan, niin tuottaa juuri mainioita peck deckejä.

</avautuminen>

T-bar laite! Hyi saatana! Miksei siinä voi olla rintatukea? Nyt on ihan sama teenkö tällä paskalla vai kulmasoutua tangolla joka tuntuu helvetisti mukavammalta.

Tällä vehkeellä xiittaakin kun voi heilauttaa koko kroppaa taaksepäin. :curs:

egymequipment-store_1910_38722247

Jalkaprässi. Siinä pystyy tekemään niin isoilla painoilla, että meinaa mennä taju aina kovissa sarjoissa. Silti sitä pitää tehdä :rolleyes:

Niskantakaa punnerrus. Oon siinä aivan järkyttävän huono ja saan roppakaupalla sellaista ei tervettä kipua olkapäihin. Sitäkin liikettä tulee silti muutaman kuukauden välein tehtyä. Jospa se ei nyt sattuisi, jospa nyt jaksaisin vähän isommilla painoilla. Kyllä sitä on tyhmä.

penkki=(: tekniikka huono ja olkapäät huutaa

Oisko se tuo reidenojennus..

Reidenlähentäjälaite joka sijaitsee salin nurkassa niin että se visuaalisessa mielessä ns. "antaa" salin suuntaan niin että kaikki-näkee-siltä-ei-voi-välttyä-mitenkään.

Minä "tiedän" että ne naiset jotka siinä liian kireissä housuissaan "lähentelevät" tekevät sen ihan kiusallaan.

Ko. laite tulisi ankarasti kieltää vaikka saatana Koraanin nojalla jos ei mitenkään muuten :curs: .

Reidenlähentäjälaite joka sijaitsee salin nurkassa niin että se visuaalisessa mielessä ns. "antaa" salin suuntaan niin että kaikki-näkee-siltä-ei-voi-välttyä-mitenkään.

Minä "tiedän" että ne naiset jotka siinä liian kireissä housuissaan "lähentelevät" tekevät sen ihan kiusallaan.

Ko. laite tulisi ankarasti kieltää vaikka saatana Koraanin nojalla jos ei mitenkään muuten :curs: .

Meidän salilla reidenlähentäjä sijaitsee suoraan peck-deckiä vastapäätä n. kolmen metrin etäisyydellä. Yritäpä siinä vääntää tissejä kun joku neito levittelee suoraan sun edessä.
Dippiteline ja prässi ovat aika haitarista koska kumpaakaan en pysty tekemään.

Reidenojennus istuen. Ennen rakastin sitä laitetta, mut nyt iskeny vitutus. Toinen on alatalja, en oo oikein ikinä sisäistäny sitä kunnolla.

Niskantakaa punnerrus. Oon siinä aivan järkyttävän huono ja saan roppakaupalla sellaista ei tervettä kipua olkapäihin. Sitäkin liikettä tulee silti muutaman kuukauden välein tehtyä. Jospa se ei nyt sattuisi, jospa nyt jaksaisin vähän isommilla painoilla. Kyllä sitä on tyhmä.

Elikkäs tämä sama, mutta laitteella.

Voi vitunkitka mikä liike, aina meinaa laatta lentää ja vähintään alkaa itkettämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom