Futis Euro 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
BadHairin kanssa sovittiin että saksa lähtee puolivälieristä turkkia vastaan kotio ;)

Hehee... Mä mitään sopinut. Mä olen sopinut jalkapallojumalien kanssa, että reilun parin viikon päästä mulla on pari kymppiä enemmän rahaa. ;)

No jos tarkkoja ollaan, niin Podolski kunnioitti synnyinmaataan ja oli tuulettamatta. :)

Totta. Aika hyvin Dinho muuten aavisti tuonkin jutun. :D

Hollanti - Italia peli pitää kyllä kattoo tänään, Ranskan peliä ei sitte ehdi/jaksa :D Voi olla kyl ihan kovia pelejä.. EHKÄ

Toivottavasti Vieiran poissaolo ei ole vakavaa, tuntuu vaikuttavan joukkueeseen yllättävän paljon. Olisi kiva nähdä myös Nasrin pelaavan. [provo]Eihän Ranska ei pelaa vaan ranska. Eikös ne antaneet aika pahat sanktiot siitä kun jossakin otettiin ranskan maajoukkue vastaan lipulla, jossa oli Afrikan manner johon oli maalattu Ranskan lipun värit.[/provo] Romania näyttää kovasti tähtäävän 0-0 peliä kohti. Toivottavasti Italian ja Hollannin välinen peli ei myös ole liian puolustusvoittoinen.

Eihän tuo tulos välttämättä kerro paljoakaan onko ollut tylsä peli. Esim 1-1 vois olla hyvinkin mielenkiintoinen vääntö tässä tapauksessa. :arvi:
tarkotin just tällästä peliä mitä romania ja ranska pelailee..varotaan sitä tappiota kovassa lohkossa..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tarkotin just tällästä peliä mitä romania ja ranska pelailee..varotaan sitä tappiota kovassa lohkossa..
Jep, aika varovaista on peli. Tosin jos Saksa-Puola-otteluun vertaa niin on tämä IMO parempaa peliä ollut. Puolalla ei tuntunut olevan minkäänlaista jakoa niin se meni jo melkoisen tylsäksi. Tosin Saksa oli kyllä kova ja sinänsä oli hieno katsoa kun toinen dominoi peliä täydellisesti.

Benzemalla pari ihan hyvää paikkaa ollut, jospa se potku onnistuisi seuraavalla kerralla. Tää Ranskan lohko on kyllä semmoinen että en ihmettelisi vaikka kaikki pelit menisi tasan, toivottavasti kuitenkaan ei.

Illalla vastakkain sitten hyökkäävä ja puolustava joukkue, pelkää että Italia vie sen 1-0 tai sitten se päättyy 0-0. Parasta pelille olisi että Hollanti tekisi avausmaalin nopeasti.

Toi toinen noista studion kommentaattoreista ei oikein osaa olla vissiin kameran edessä, kaveri katselee lähinnä lattiaan samalla kun puhuu. Pisti vain silmään. :)

[provo]Eihän Ranska ei pelaa vaan ranska. Eikös ne antaneet aika pahat sanktiot siitä kun jossakin otettiin ranskan maajoukkue vastaan lipulla, jossa oli Afrikan manner johon oli maalattu Ranskan lipun värit.[/provo]

Siis onhan toi nyt ihan totta:). Eikä mua Ranska niinkään ihmetä mutta Portugalin meininki. Siellä on brassit saanu kansalaisuuksia alle vuosi ennen EM-kisoja, eikö tommoseen maajoukkueen vaihtoihin pitäisi joku raja olla. Esim. kun pelaaja on täyttänyt 22-vuotta hän ei saa muuttaa maata jota arvokisatasolla edustaa, vaikka hänellä ei olisikaan aikaisempaa maajoukkuekokemusta.

Kohta "ne-astetta-huonommat-brassit" muuttaa kaikki portujen maajoukkueeseen, hyvä meininki:thumbs::david:

Turhaa kyllä tämäkin pohdinta kun Italia näyttää tänään mistä kana pissii:rock::rock::rock:

nyt olis italialla arvokas paikka ottaa kolme pinnaa.seuraavalla kierroksella sitten voitto romaniasta niin kuoleman lohko on selvitetty

Kumpi on illan kunkku:
Luca Toni Varchetta Delle Cave
vai
Rutgerus Johannes Martinius van Nistelrooy

Kumpi on illan kunkku:
Luca Toni Varchetta Delle Cave
vai
Rutgerus Johannes Martinius van Nistelrooy
Veikkaan että Toni tulee olemaan näkyvämpi, mutta Van Nistelrooy tulee joka tapauksessa tuikkaamaan sen yhden pakollisen räkämaalin!

Ohoh! Hollanti 1-0! Oliko se paitsio?

-EDIT- Taisipa olla. Ja selkeästi. Aika paha moka tuomareilta.

mistä vitusta näitä tuomareita on revitty.ihan hirveää tuomarointia vähän joka ottelussa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom