Futis Euro 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hermo meni tuohon max 2/joukkue rajoitukseen.
Tarttee katsoa josko huomenna jaksaisi yrittää uudestaan.

joo RuPu AC lähtee messiin

Turkki vie :rock:

Tää tredi sitten voi kisojen ajan keskittyä itse kisoihin, eikä paljonko kukakin fantasy pelaaja on saanut pisteitä. Ei enää pitkä kisoihin. :kuola:

Samaa mieltä.
RautaPersehän voisi vaikka avata oman ketjun tuolle Fantasy Footballille?

-EDIT-

FC HC mukana pelissä.

Saako tuohon useita joukkueita samalle tunnarille? Vittu kun en taas osaa..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
neljän vuoden päästä varmaan pakko vääntäytyä itse paikan päälle,vaikka vanhoihin neukkomaihin meno vähän epäilyttää.eiköhän pistetä sitten pakkiksen kimppareissu kasaan niin ei tarvitse yksin lähteä ;)

neljän vuoden päästä varmaan pakko vääntäytyä itse paikan päälle,vaikka vanhoihin neukkomaihin meno vähän epäilyttää.eiköhän pistetä sitten pakkiksen kimppareissu kasaan niin ei tarvitse yksin lähteä ;)

Kyllähän yhtenä "to do"-listan kohtana on ollut futiksen arvokisojen seuraaminen paikan päältä, joten ei mikään ihan paska idea.

Mukana ollaan. Olin vuonna 2000 Dameissa katsomassa kisoja. Italiassa olin vuonna -90, silloin olin vasta 9-vuotias, mutta on lapsuuden paras muisto:rock:

Haaveenahan tuo on ollut jo pitkään :)

Ei vittu tuota kommentaattoria.
Kuusela? Helvetti kun on tylsä.

Kuusela on kyllä perseestä. Ainoat taktiset näkökulmat liittyy siihen miten laitapakit pääsee nousemaan vai joutuuko ne merkkaamaan laitureita :curs:

MARTTI ON KUNINGAS!!!!!!!! Se on paras kommentaattori IKINÄ!!! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom