Futis Euro 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei sillä, että tuo Juuselakaan sen parempi olisi...

Toi Juuselahan on melkeinpä huonoin mahdollinen selostaja mitä tonne on voitu valita. Eihän se kaveri näe tilanteita yhtään tai vaihtoehtoisesti näkee ne väärin. Kuuselasta en jaksa edes sanoa mitään... Kunnon tutkapari on kyllä löydetty :jahas:

Aika gayish tuo Simppa Valakari.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
oli aika hyvä tuomari eilen portugali-turkki pelissä.eihän siinä jäänyt turkille viheltämättä kuin rankkari ja vapari rankkualueen rajalta :thumbs:

Hyvin tää kommentaattori vetää, ei taida oikein tykätä Saksasta. :rolleyes:

Missä Virkkunen? Eikö se selosta ollenkaan näissä kisoissa?

Juu, kommentaattori ei oo tainnut kuulla ikinä puolueettomuudesta selostuskopissa. "Tän pelin katsomisen vois jo lopettaa" tms. heitot ei mun mielestä oikein natsaa.

Muutenkin oli kyllä huono kommentaattori minusta.

Mun puolesta Saksa olis saanut jatkaa samaa linjaa näissä EM-kisoissa ku muutamissa edellisissä, no toivottavasti lähtö laulukuoroon tulee mahdollisimman nopeasti. :)

Huomenna on kyllä kovat pelit, Ranska ja Hollanti voittoihin. Luulen että tuosta lohkosta kyllä löytyy toinen finalisteista.

BadHairin kanssa sovittiin että saksa lähtee puolivälieristä turkkia vastaan kotio ;)

Oli kyllä kummatkin päivän pelit huonon näköstä ku sivusilmällä kattelin..

oli aika hyvä tuomari eilen portugali-turkki pelissä.eihän siinä jäänyt turkille viheltämättä kuin rankkari ja vapari rankkualueen rajalta :thumbs:

Joo ja sit pelin ihan lopussa se Turkin tappotaklaus kohti Nania ei edes vaparia:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom